{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indkøbsliste
  • #1   27. apr 2013 er voksi pose og kørepose ikk det samme??

• #2   27. apr 2013 Kørerpose an vist bruges i autostol, det kan voksi ikke

• #3   27. apr 2013 ok andre ting der ikk kan undværes... meget af det vi har tilbage fra de to første trænger nemlig til og blive skiftet ud så alle ideer er velkomne....

• #4   27. apr 2013 Vi har fundet ud af at mange ting faktisk sagtens kan vente noget tid.. Thea er tre måneder nu, og vi har f.eks endnu ikke brugt tremmesengen, hun sover enten i sengen hos os eller i hendes lift..
    Man må helst ikke bruge cremer til spædbørn, men det ved du nok i forvejen smiley
    Ihvertfald har jeg skabe og skuffer og faktisk hele hendes værelse fyldt med ting, som vi ikke har brugt endnu, eller som vi aldrig kommet til at bruge..
    New born indsatsen til tripp trapp stolen har for os været total spild af penge!! Hun har kun brugt den to gange.. Og skråstolen er heller ikke blevet brugt, da hun altid ligger på maven på et tæppe på bordet mens vi spiser..

Men ja, du ved nok de fleste ting allerede smiley men jeg ville gerne selv have vidst de ting dengang vi købte ind til baby, for hold op hvor kunne vi have sparet mange penge!! Som f.eks kan bruges på ekstra læks babytøj i stedet :b

• #5   27. apr 2013 Hov, det er også en go ide at købe forskellige slags sutter.. Vi prøvede 4 forskellige slags sutter inden vi fandt nogen Thea ville have.. Hun vil kun have runde sutter, hvis vi prøver at give hende en af de andre er hun ved at kaste op

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #6   27. apr 2013 Stter, bleer og diverse cremer, olier, bade dimser og numsecreme er der rigeligt af i gratis pakkerne. Jeg har endnu ikke købt creme, min datter er 10 mdr.

Jeg ville vente med at anskaffe ting, som regel for man for mange ubrugelige ting...

• #7   27. apr 2013 Moaren - helt enig.. Jeg tror man kan spare mange penge, hvis man venter med at købe til man ved om man har brug for det

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#8   27. apr 2013 Jeg har fået masser cremer, fik en stor zink fra rema1000, den bruger jeg nu. Bleer fik jeg så mange at jeg ikke behøvede at købe før hun kom i str. 2, næsten 3 smiley Blot fordi et barn ikke kan tåle dem, betyder det ikke at næste barn heller ikke kan! Fordi et barn tisser igennem, betyder det ikke at næste også gør det! Lad vær med at smide ting ud, så hellere give, til andre der har brug for det!!?!

Sutter - der er et fint udvalg i pakkerne. Det samme med lidt legetøj, der går alligevel længe før de bruger det...

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#9   27. apr 2013 Men helt ærlig hvis man ikke er gået i gang med pb endnu, er det måske lidt overkill at vejlede om bleer og cremer. Babypakkerne får man jo før fødslen, så der burde være mulighed for at tjekke op på det dér...

• #10   28. apr 2013 hov hov tilbage til emnet tak det skulle jo ikk blive en helt diskussion smiler

tak for jeres input...

ja janni s ved gudskelov godt hvilket ting der ikk er totalt nødvendigt enten i starten eller senere hen det sparer en en masse penge....

har aldrig brugt cremer til mine børn kun zinksalve så det vil jo ikk ændre sig..,.

• #11   28. apr 2013 Det er nu rigtigt nok hvad Kathrine skriver - pampers er noget hø! De er fyldt med parfume og andre dårlige ting., til gengæld er f.eks rema1000 bleerne både miljø og allergi mærkede, og så koster de næsten ingenting i forhold til pampers og libero

Kommentér på:
indkøbsliste

Annonce