{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ammestol
  • #1   16. apr 2013 Den ser lækker ud.. smiley vores sofa har heller ikke armlæn, men satser på at min store ammepude er nok.. Og ellers har jeg vores gyngestol som kan tages i brug... smiley

• #3   16. apr 2013 Hehe, vi havde også snakket om en lænestol inden, men jeg tror det er vigtigt man kan sidde godt imens man ammer.
    Men den kan jo bruges som alm lænestol også, det er jo hvad man gør det til, den bliver rost til skyerne. plus den er noget billigere end den lænestol vi havde snakket om først. Så udover den skulle være god at amme i, så er den også billigere, er jo win win smiley
    ulvemor, jeg har så modsatte problem, jeg har meget stor barm smiley

• #4   16. apr 2013 Jeg synes ærligt at den stol er voldsomt grim- virkelig! Jeg har købt denne..

profilbillede
  • #5   16. apr 2013 Hehe, ja det er vidst en smagssag smiley
    Den ser også komfortabel ud smiley

• #6   16. apr 2013 Ja det er det vel nok:) det er den også- der er også en skammel til faktisk..

• #7   16. apr 2013 Jeg vil bar gerne have en der kan vippes bagud, da det er meningen at vi vil bruge den i stuen, og den som sagt også skal bruges som alm lænestol, til når man bar slapper af foran tvét smiley

• #8   16. apr 2013 Haha Camillia, det er nu ret langt prismæssigt på en elevationsseng og på en stol til 1500 kr !!! smiley
    Mit oprindelige spørgsmål var faktisk ikke om i synes den var grim eller flot, det er jo en smagssag.
    Men om nogen havde PRØVET den ?? eller havde andre stole de synes var gode smiley

• #9   16. apr 2013 Jeg har brugt denne til begge mine børn...
    Har selv farvet den efter den var lyserød da jeg brugte den til Nicoline

BONUS: Den er til salg... =)

profilbillede
  • #11   16. apr 2013 Ammede hvor jeg nu lige var.. Enden i sofaen, en spisestol i køkkenet, sengen..sidde på gulvet har jeg ogå.. Har enda sat på et toilet i en messecenter fordi det var eneste sted det kunne ammes i bare ne lille smule ro:) og ellers i en arvet gyngestol som hans far g farfar også blev ammet i..

• #12   16. apr 2013 Jeg har brugt sofaen og en ammepude. Det har fungeret rigtig fint, men jeg må indrømme, at jeg 100 gange hellerer ville have haft en god lænestol.
    Nu er jeg gravid igen, og en lænestol er klart på ønskelisten :o)

Jeg har desværre ikke prøvet sådan en ammestol, men jeg er overbevist om, at det er en guds gave til ammende kvinder ;o)

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #13   16. apr 2013 bare en alm pude over mine ben, og sidder alle mulige steder.. uden problemer. Ammer liggende om natten.
    Men stolen ser da lækker nok ud. Har prøvet at sidde i vores lænestole, men fandt det nu ikke praktisk.

• #14   16. apr 2013 Jeg har en som den du viser jane ( bare i blåt stof ), det er muligt den er grim men den er herregod at amme i smiley jeg kom til at sidde i en i babysam engang og måtte bare eje den velvidende at jeg ganske sikkert ville amme længe. Jeg elskede den stol smiley

• #15   16. apr 2013 Den gamle krage, det er også det jeg læser alle skriver smiley
    Vil egentligt skide på om den er grim, hvis den er så god at side i, så er det det der tæller smiley Og jeg vil meget gerne også amme længe, så vil jeg også gerne have noget ordenligt at side i, da der jo er mange timer der kommer til at gå med det...
    Jeg kan ikke se om de har en stående i babysam i Sønderborg smiley
    Vil vildt gerne prøve den.
    Hvilken model har du ?? queen, lady, Princes ?

• #16   16. apr 2013 har kun selv prøvet den i butikken..
    Og den var fantastisk at sidde i..

Jeg har læst, at Nanna og Ditlev fra DUM har den. (og set i programmet) Hun roser den meget.

• #17   16. apr 2013 Jane kan du linke til en side med modellerne så kan jeg se om jeg kan kende den smiley det var i svendborg de havde den jeg prøvesatte.... Jeg fandt så en brugt.

• #18   16. apr 2013 Fanst lige en side og vil sige min minder mest om lady smiley

• #19   16. apr 2013 okay, tak den gamle krage, kan du så stille ryglænet ?
    Christina, ja hendes side faldt jeg også over smiley

Jamen deres hjemmeside hedder bar ammestol.dk smiley

• #20   16. apr 2013 Nej det er fast smiley

• #21   16. apr 2013 smiley

• #22   16. apr 2013 Okay, jeg havde nemlig svært ved at overskue hvad forskellen var på dem smiley Vil gerne have en hvor ryggen kunne ligges tilbage, så den også er god til tvs stol bagefter smiley

• #23   4. maj 2013 hehe har altså også kun hørt godt om den smiley Men vi er endt med at købe to andre slags lænestole -)

• #24   5. maj 2013 Ja, jeg hørte der også skulle stå en i Kolding i babysam, men vi fik et godt tilbud, på sådan nogen hvor man hiver et håndtag på siden og så slår den benskamlen ud, og det var dem vi allerhelst ville have, da det så ikke fyldte alt for meget i vores lille stue smiley Og så kan de dreje om deres egen akse, det er også smart når man har gæster smiley

• #25   6. maj 2013 Ja det er mange penge, dem vi kiggede på kostede også 2500 men så pga udsalg kunne vi få to for samme pris, fedt det tager vi !! Hehe. Men tror bestemt det bliver luksus at man har et godt sted at side i tilfælde af man skal sidde meget i starten og lige få det igang smiley

• #26   6. maj 2013 Øv ! Kan du ikke hentyde til din mand at du altså mangler lidt luksus ???
    Bar sig jeg kommer efter ham ellers smiley

• #27   6. maj 2013 Jah okay, så kan jeg godt se det smiley
    Men så må han lige opgradere til næste bebs smiley Hehe

Kommentér på:
Ammestol

Annonce