26. aug 2008 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Personlig gave til dig selv :) {{forumTopicSubject}}
Hej Piger
Sagen er den, jeg har snart fødselsdag og manden er af den type, der mener man skal have personlige gaver og det er super sødt
MEN jeg aner ikke hvad jeg skal ønske mig..
Hvad ville I sætte pris på, hvis det var Jer ?...
Jeg har været utallige af muligheder igennem, elsker smykker - men har så "mange" så mangler ikke, for han har forkælet mig.
Min hobby er hesten, men jeg rider ikke pga baby i maven, så ting dertil er udelukket..
Jeg gider ikke ønske mig tøj, for ja - jeg går jo i gravid tøj
Overvejer at sige jeg ønsker mig gravid massage - men hvor pokker kan man få det i Køge og omegn ? (sjælland)..
Selvom jeg fik sten massage og fodpleje i julegave, men det var bare så lækkert Men sten massage er no go, for så længe kan jeg ikke ligge på maven nu
Argh altså har tusind af ønsker, hvis ikke det skal være personligt
Kom I kreative piger herinde : Hvad ville DU sætte pris på i personlig gave ?
Hit med nogle idéer
God dag alle sammen
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Sonne, har opdaget de har massage til gravide i køge
Jamies mor: Hehe smukke, jeg har sagt det samme til ham faktisk, en aften - ud og spise og bare hygge - det ville være lækkert
Mutten : Åh god idé med porcelæn, men har samlet næsten ALT det jeg ville have
Har et gammel antikt stel, i familie arv i blåt som jeg elsker
Ellers er det grand Cry og der mangler jeg kun et fad, så har jeg samlet alt til køkkenet
( Vi fik en hel del da vi blev gift
Pædagoen: God idé
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Fam: Helt enig
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
De er rigtig søde derude, og der var helt fantastisk stemning - Plus, så havde vi sky værelse på 23. etage med udsigt udover hele KBH, virkelig smukt!
(Vil dog sige, at jeg ikke vil anbefale balcon restuarantens "chef's menu", da den består af blandt andet råt fisk og andre ting som man kan være lidt skeptisk over for når man er gravid - Selvom det smagte meget godt, ville jeg nok spise et andet sted i fremtiden :P)
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 507
Personlig gave til dig selv :)