{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

Personlig gave til dig selv :) {{forumTopicSubject}}

Hej Piger smiley
Sagen er den, jeg har snart fødselsdag og manden er af den type, der mener man skal have personlige gaver og det er super sødt smiley
MEN jeg aner ikke hvad jeg skal ønske mig.. smiley

Hvad ville I sætte pris på, hvis det var Jer ?...

Jeg har været utallige af muligheder igennem, elsker smykker - men har så "mange" så mangler ikke, for han har forkælet mig.
Min hobby er hesten, men jeg rider ikke pga baby i maven, så ting dertil er udelukket..
Jeg gider ikke ønske mig tøj, for ja - jeg går jo i gravid tøj smiley

Overvejer at sige jeg ønsker mig gravid massage - men hvor pokker kan man få det i Køge og omegn ? (sjælland)..
Selvom jeg fik sten massage og fodpleje i julegave, men det var bare så lækkert smiley Men sten massage er no go, for så længe kan jeg ikke ligge på maven nu smiley

Argh altså har tusind af ønsker, hvis ikke det skal være personligt smiley

Kom I kreative piger herinde : Hvad ville DU sætte pris på i personlig gave ?
Hit med nogle idéer smiley

God dag alle sammen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Personlig gave til dig selv :)
  • #1   25. mar 2013 Enten som du skriver en graviditets massage, ellers noget wellness... smiley

• #2   25. mar 2013 Massage, tur i teateret, og ting i den dur ville jeg blive glad for:)

• #3   25. mar 2013 Tak for input piger smiley

Sonne, har opdaget de har massage til gravide i køge smiley Vidste jeg ikke, så det overvejer jeg at ønske mig.. Altid lækkert og det er da personligt smiley

Jamies mor: Hehe smukke, jeg har sagt det samme til ham faktisk, en aften - ud og spise og bare hygge - det ville være lækkert smiley Men gør vi "tit", så han vil gerne købe en gave til mig smiley

Mutten : Åh god idé med porcelæn, men har samlet næsten ALT det jeg ville have smiley Mangler kun et fad, som jeg ønsker mig.. smiley
    Har et gammel antikt stel, i familie arv i blåt som jeg elsker smiley
    Ellers er det grand Cry og der mangler jeg kun et fad, så har jeg samlet alt til køkkenet smiley
    ( Vi fik en hel del da vi blev gift smiley )

Pædagoen: God idé smiley

• #4   25. mar 2013 Ville blive hyggelig hvis min mand gav mig et weekend ophold med ham og at han så havde købt en lille gave til på hotel et smykke eller et brev

• #5   25. mar 2013 Uha smukke, det ser lækkert ud smiley Det kunne jeg foreslå ham smiley

Fam: Helt enig smiley

• #6   25. mar 2013 Ja det kan man altid bruge

• Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #7   25. mar 2013 Manden (åh, det skal jeg vænne mig til!) og jeg blev gift i fredags. Som "honeymoon" (da jeg jo ikke må rejse) tog vi på Bella Sky fra fredag til søndag. Det var SÅ fantastisk! Vi fik morgemad på sengen, frit adgang til spa'en med varmvandsbassiner mm. hvor der også bliver serveret frugt og drinks (også uden alkohol). Og så havde vi bestilt tid til par massage lørdag aften. Min var selvfølgelig gravid massage, hvor jeg fik pude til maven og brysterne. Så stod den ellers på 90 min. fantastisk massage, fodbad, ansigtspeeling og hele baduljen - Vil jeg helt sikkert anbefale! (Vi har allerede snakket om, hvornår vi skal derud igen!)

De er rigtig søde derude, og der var helt fantastisk stemning - Plus, så havde vi sky værelse på 23. etage med udsigt udover hele KBH, virkelig smukt!

(Vil dog sige, at jeg ikke vil anbefale balcon restuarantens "chef's menu", da den består af blandt andet råt fisk og andre ting som man kan være lidt skeptisk over for når man er gravid - Selvom det smagte meget godt, ville jeg nok spise et andet sted i fremtiden :P)

• #9   25. mar 2013 Pga af graviditeten så ville jeg da meget værdsætte en oplevelse med min mand smiley hvad enten det er wellness, en weekendtur eller dagstur med noget han synes du skal opleve smiley

Kommentér på:
Personlig gave til dig selv :)

Annonce