754 visninger
|
Oprettet:
HJÆÆÆLP barnefødselsdag {{forumTopicSubject}}
Jeg skal holde 7 års fødselsdag for vores ældste prinsesse, og hele hendes klasse, da min mand er ude og arb. Er jeg alene om dette:-0. Nogen herinde der kan hjælpe med ideer, så vil jeg blive super glad:-) den skal holdes en fredag efter skole, fra ca.. 12-14
Håber der er nogen herinde, med fantastiske ideer:-) tak.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Kluddermor
Tampen brænder
osv..
Boller, rosiner, grøntsagsstænger, pizzasnegle eller lign.
Hvis du ikke har bordplads til dem alle. Kan du evt købe papirdug, tape den fast på gulvet som et "bord", og så dække der med paptallerkener, krus osv.
De sidder jo ikke særlig længe, og du kan putte det hele i skraldespanden bagefter.
okt 2010
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
Her er en kagemand med slik altid et hit ved alle børnene. (Har børn på 7 og 9 år)
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
Jeg har holdt min søns der og synes det er så dejligt nemt, men vi bor heller ikke så stort og den ene gang vi har holdt det hjemme fik det bogstavlig talt smadret hans værelse.
Man betaler for minimum 10 på mc.d og de får en valgfri happy meal, de får lov til at pynte en islagkage og komme om bag ved på rundtur plus der er underholdning også. jeg kom af med 500kr i alt og det synes jeg faktisk er billigt for skal man selv ud og købe kage, sodavand mad osv så løber det altså os hurtigt op og lige i den her situation står du ikke alene med hele balladen.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Ballon dans
Lidt let eftermiddagsmad ville ikke skade før der blev serveret kage!
Måske pølsehorn, pitabrød, nuggets, hitwings eller kyllingelår, pizzasneglr eller pizza stykker
Måske pindemadder?
okt 2010
HJÆÆÆLP barnefødselsdag