{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆLP barnefødselsdag {{forumTopicSubject}}

Jeg skal holde 7 års fødselsdag for vores ældste prinsesse, og hele hendes klasse, da min mand er ude og arb. Er jeg alene om dette:-0. Nogen herinde der kan hjælpe med ideer, så vil jeg blive super glad:-) den skal holdes en fredag efter skole, fra ca.. 12-14

Håber der er nogen herinde, med fantastiske ideer:-) tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆÆLP barnefødselsdag
  • #1   22. feb 2013 Skattejagt
    Kluddermor
    Tampen brænder
    osv..

Boller, rosiner, grøntsagsstænger, pizzasnegle eller lign.

Hvis du ikke har bordplads til dem alle. Kan du evt købe papirdug, tape den fast på gulvet som et "bord", og så dække der med paptallerkener, krus osv.
    De sidder jo ikke særlig længe, og du kan putte det hele i skraldespanden bagefter.

• #2   22. feb 2013 eller sæt halen på grisen smiley

• #4   22. feb 2013 Da det jo er efter skole har de vel spist i deres frokost pause deroppe. Så vil sige noget kage halløj ville være nok, specielt også når det kun er 2 timer. Ellers kan de jo næsten ikke nå at lege.

Her er en kagemand med slik altid et hit ved alle børnene. (Har børn på 7 og 9 år)

• #5   22. feb 2013 jeg vil så holde min datters på mc.donalds når hun bliver 8år,
    Jeg har holdt min søns der og synes det er så dejligt nemt, men vi bor heller ikke så stort og den ene gang vi har holdt det hjemme fik det bogstavlig talt smadret hans værelse.
    Man betaler for minimum 10 på mc.d og de får en valgfri happy meal, de får lov til at pynte en islagkage og komme om bag ved på rundtur plus der er underholdning også. jeg kom af med 500kr i alt og det synes jeg faktisk er billigt for skal man selv ud og købe kage, sodavand mad osv så løber det altså os hurtigt op og lige i den her situation står du ikke alene med hele balladen.

• #6   22. feb 2013 i min søns klasse var det så en succes og flere forældre benyttede sig af det efter følgende.

• #9   22. feb 2013 Stop dans
    Ballon dans

Lidt let eftermiddagsmad ville ikke skade før der blev serveret kage! smiley
    Måske pølsehorn, pitabrød, nuggets, hitwings eller kyllingelår, pizzasneglr eller pizza stykker

Måske pindemadder? smiley

• #10   23. feb 2013 Ang minipizzaer. Så kan du bare bruge pitabrød som bunde. Det er i hvert fald nemmere hvis du er alene om det.

Kommentér på:
HJÆÆÆLP barnefødselsdag

Annonce