{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.729 visninger | Oprettet:

Den døde dreng på facebook {{forumTopicSubject}}

Der bliver ved med at dukke billeder op på min facebookside af en lille dreng som er død.. Nikolas skulle han hedde..
Jeg kan ikke trykke på billederne, men må erkende jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvad der er sket med den lille dreng, for synes da ikke der har været noget i medierne..
Ved I hvad det er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den døde dreng på facebook
  • #2   14. feb 2013 Han havde vist feber og vågnede ikke fra sin middag lur. Men tidligere har han vist haft 4 hjertestop.

• #6   14. feb 2013 Hvad er det før en dreng?? Har godt nok set ham omtalt en enkelt gang herinde men jeg har aldrig set noget på facebook om ham.

• #8   14. feb 2013 Jeg synes faktisk ikke det er særlig fedt at de billeder dukker op på min startside,
    fordi andre synes godt om billederne eller deler dem som støtte og opbakning til forældrene. Jeg har ikke lyst til at se på døde børn, og særligt denne Nikolass dukker op ret ofte. Jeg kan ikke klare at se det, synes virkelig folk skal overveje hvad de ligger ud.

• #10   14. feb 2013 Det har også været oppe på min fb en del gange. Synes virkelig det er uretfærdigt, at man ikke selv kan bestemme, hvad man vil se derinde! Er SÅ træt af at se døde baby'er, tæskede baby'er, og tæskede dyr.
    Forstår ikke, hvorfor skal synes godt om. smiley

• #11   14. feb 2013 Tania - det er jo nærmest 100 personer på fb, der har synes godt om, og så bliver det gang på gang delt derinde. Og det er da dumt, at man skal slå så mange personers opslag fra. Tit vil jeg da gerne læse, hvad de ellers skriver af status osv. derinde.

• #14   14. feb 2013 Jeg tænker, hvis man ikke ønsker at se hendes opslag eller billeder, er det så ikke nemmere at blokere hende der har lagt dem ud? smiley Nu husker jeg ikke hvad hun hedder... smiley
    Så ser man dem ikke tænker jeg smiley

Jeg syns også selv personligt det er hårdt at se de billeder, for det er så uretfærdigt at sådan nogle små pus, skal tages fra deres forældre... smiley
    Jeg forstår også at moderen har behov for at dele, for det er jo hendes måde at komme videre på.. Vi tackler alle vores sorg forskelligt...
    Hvordan jeg selv ville tackle det? Det aner jeg ikke og håber bare jeg aldrig kommer til at skulle stå i det... Men jeg har den dybeste medfølelse for dem som står i det smiley

• #15   14. feb 2013 Det er skam heller ikke moren jeg er "mobset" over, det er skam facebook.
    Synes ikke det kan være rigtigt at jeg skal gå ind og redigere i så mange venners halløj.

• #16   14. feb 2013 Og for mig er det ikke kun dette her. Der er også meget tit dyr, hvor de er flænset op, der bliver vist, og det kan jeg bare slet ikke klare at se på.

• #17   14. feb 2013 Pernille : Jeg kan sagtens følge dig tankegang om facebook smiley Derfor min tanke er, hvis du blokere hende moderen, så vil du jo ikke kunne se opslag fra hende eller dem der deler noget med hende?..

Det var bare en tanke smiley

• #19   14. feb 2013 Jeg kunne sagtens gå ind og blokere moren. Nu er det dog et stykke tid siden der har været noget på min fb om den lille dreng. Så hvis det kommer igen, så får hun blokering.
    Jeg synes bare det er ærgerligt, at fb hænger sådan sammen.

• #21   14. feb 2013 Jeg har heller aldrig sagt der er noget grimt ved hun ligger sin søn på facebook!

Jeg siger at jeg ikke kan klare at se det, jeg kan heller ikke klare at se mishandlede dyr.

Men der er SÅ mange der har delt og synes godt om de billeder, eller kommenteret det, så synes jeg ærlig talt at det er morens pligt at gøre det så privat, at det kun er dem på hendes venneliste der kan se det.

Er man er i sorg og har brug for at vise sin vennekreds det, synes jeg er fint, man skal bare være opmærksom på at der rent faktisk ikke er alle andre der vil se det.

Jeg kan ikke gøre en skid ved alle de opslag der kommer, for de kommer bare igen og igen, så kan jeg lige så godt slette alle mine venner, hvis jeg vil være sikker på at undgå den slags, og jeg ikke er interesseret i at slette mine venner, fordi andre ikke tænker sig om.

Hun har selvfølgelig gjort det i en god mening, og det gør alle andre vel også når de trykker synes godt om, men folk skal hverken se døde børn, babyer eller dyr hvis de ikke har lyst.

• #22   14. feb 2013 Dina, hvorfor slettet alle dine venner? smiley Bare nysgerrig smiley

Pernille, jeg bryder mig heller ikke om alle dem der trykker "syns godt om" dyremishandling, børn der har fået bank osv.. Har aldrig forstået folk gør det, for uanset hvad - så kan facebook folket ikke ændre på de ting der sker i verden, uanset hvor meget de trykker "syns godt om"...

• #24   14. feb 2013 Åh på den måde smiley Tak for svar smiley Jeg er bare så pokkers nysgerrig smiley Hehe...

• #30   14. feb 2013 "Problemet" med Nickolass mor er jo at hendes profil er fuldt offentlig. Alt på hendes profil kan ses af alle, uanset om de er venner med hende eller ej.

• #32   14. feb 2013 Det kan da godt være at hun ikke tænker på det, slet ikke når hun lige har mistet sin lille dreng, og det forstår jeg også godt, hun må være jordens mest ulykkelige menneske.

Men ALLE ved at hvis man ikke har lukket for sin facebook, så kun ens venner kan se det, så kommer det hele facebook rundt, og man bør altså tænke sig om før man ligger sådan noget på facebook.

Hvis jeg lagde en af mine børn ude, mens de var døde, ville jeg desuden heller ikke være særlig begejstret for at billederne gik hele Danmark rundt, det var det første jeg ville tænke på INDEN jeg lagde noget ud, som ikke ret mange har lyst til at se på.

• #35   14. feb 2013 Jeg har skam heller ikke været på hendes profil. Men den er nu engang offentlig, og det synes jeg er forkert når man ligger billeder op af sit døde barn. Jeg er næsten helt overbevist om at det kommer til at bide hende i måsen at alle i DK har set billeder af hendes barn, og det synes jeg er rigtig ærgerligt.

• #39   14. feb 2013 Jeg har aldrig udtalt mig om det er uværdigt at ligge de billeder ind, jeg udtalt man bør sørge for at det ikke er tilgængeligt for hele Danmark.

Og som Pernille også skriver, har jeg heller aldrig været inde på hendes profil, jeg har ingen fælles venner med hende, men alligevel bliver de billeder ved med at dukke op på min startside, netop fordi de er tilgængelige for hele facebook.

• linda
    linda Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #40   14. feb 2013 kan godt være vi for det skidt af at se billederne, men tænk på hvor skrækkeligt hun må have det.. vi har jo stadig vores børn..

jeg synes det er kæmpe hårdt at se de billeder og har også været på hendes profil og hader mig selv for det, men synes de ter helt iorden.. det er hendes profil og ja det er jo ikke være end der også ses små engler herinde..

er i mødregruppe med en der også er i mødre gruppe med hende.. skrækkelig historie..

• #42   14. feb 2013 Vi har ingen fælles venner, det går jo hele facebook rundt.

Om det så er mine venners venners venner der har kommenteret det bør det stadig ikke dukke op på min side.

Sådan noget bør man ærlig talt holde privat. Kan slet ikke begribe at folk gør det.

Nu gider jeg ikke diskutere det mere, for vi bliver aldrig enige.

• #45   14. feb 2013 Det blir også ved med at komme frem på min startside men det er fordi jeg har flere venner der kender hende og jeg synes bestemt heller ikke det var så fedt at se hendes døde søn på et billed

Men igen vi sørger alle sammen på forskellige måde
    Og hun har også skrevet en undskyldnings besked over de barske billeder

• #47   15. feb 2013 Jeg forstår virkelig, virkelig, virkelig ikke hvorfor dælen hun skulle skrive undskyld! smiley Hun har det mere end hårdt nok i forvejen og burde bestemt ikke skulle spekulere i andre folks tanker og følelser midt i det kaos hendes liv er lige nu smiley

• #49   15. feb 2013 Synes det er underligt folk har så travlt med om det er ok eller ej. Ja hendes profil er offentlig MEN det er stadig HENDES profil. Og man kan blokere indlæg fra hende. Jeg ved at når man mister har man et behov for at vise hvor smukt ens barn er. Og ja det er pisse svært at sidde og se på, men jeg gjorde det for min veninde selvom jeg har en baby på samme alder som hendes var. Men hun havde behov for at vise hende. Og al respekt for det. Det røre mig så dybt. Tænk at ved det man ser den døde dreng har du hjulpet pigen på et eller andet plan. smiley smiley

• #51   15. feb 2013 Og du er fantastisk og har været det hele vejen igennem frk. jylland! smiley <3 smiley Tak for at jeg også må låne Malthe når mit behov for at holde baby bliver for stort!

• #52   15. feb 2013 smiley så lidt sweet...

Kommentér på:
Den døde dreng på facebook

Annonce