FRUSTRERET!! JOBSØGENDE {{forumTopicSubject}}
Hej
Må lige ud med noget her!! Shit hvor er jeg frustreret over at sende så pisse mange ansøgninger ud hele tiden og man bare ikke kan få en skid arbejde!
ARG... Jeg har måtte ringe selv to gange til jobcenteret for at bede dem om at indkalde mig til møde så de måake kan hjælpe med evt en praktik plads for jeg magter ikke at gå hjemme mere! (sidst jeg var i praktik var i sep) Jeg HADER det lorte system og vil bare gerne have et arbejde og det er som hvad som helst
Jeg har så selv prøvet at finde en praktikplads i en børnehave men der skulle jeg bare gøre rent og fik intet med børnene at gøre Jeg starter på skole til aug og vil læse til pædagog.
Mine dagpenge stopper her fra den 6/1-2013 og jeg er bare fucking FRUSTRERET!!
sorry piger skulle lige ud med det
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Er fleksjobber men er så så heldig at være i den fødeklare alder så der er bare ingen jobs til mig og jeg søger også en del
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
i 2011 søgte jeg 4 stillinger og fik alle 4, i dcember måned opsagde jeg så den stilling jeg var i og søgte 2 nye og fik begge. men er så absolut heller ikke kræsen i det jeg søger.
Nu håber jeg på at finde en praktik plads som ernærings assistent da det er den vej jeg gerne vil gå
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Kunne man søge i en masse børnehaver i området?
Det koster dem vel ikke noget at have dig i praktik og det er jo ikke ret lang tid du skal være der...
mar 2011
Så kan jeg jo skrive at der er de børn der skal være i familien og der ikke kommer flere
Jeg er pt i praktik og er vanvittig glad for det men desværre varer det jo ikke evigt
mar 2011
Men nej der er bare intet jeg er oppe fra Aars området og søger Aalborg - Hobro - Viborg og overvejer om man skal tage Skive med men min ryg kan bare ikke klare de lange køreture
mar 2011
mar 2011
FRUSTRERET!! JOBSØGENDE