939 visninger
|
Oprettet:
Tilbehør Til aftensmaden {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have gæster i aften og vil lave en steg, en kalve ribeye steg.
Jeg ved ski ikke helt hvad jeg skal lave af tilbehør, gerne noget med nogle kartofler af en slags grønt tilbehør?
kom frisk piger
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
mutten, det lyder godt nok lækkert, men tænker at man ikke kan lave så mange af gangen jo, når ikke de kan ligge ovenpå hinanden?
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Du kan koge nogle kartofler, mose dem og røre lidt creme fraice t peber, stegt bacon og tynde skiver porre i. Dette skal dog hurtigt i ovnen og tage lidt farve
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
Her er vi også. Helt tossede med persillerodpure tilsat alm persille og dryppet med persilleolie . Persillerodspandekager smager også godt.
Så er der jo også den gode gamle bulgursalat med persille, hvidløg, tomat, agurk og citron :-)))
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
den gamle krage: Jeg kunne vildt godt tænke mig at høre mere om de der vafler
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
Jeg udelader cognac, og mange gange laver jeg den bare på slump, jeg putter altid enten revt løg eller meget finthakket løg samt hvidløg i, og så de krydderurter jeg har lyst til.
Man kan også gøre dem lidt grovere og ved at udskifte noget ag hvedemelet med noget grovere mel.
De kan bruges som tilbehør til al slags kød, men her er de også et hit med f.eks laksetartar på, forøvrigt laver jeg også dejen til brunch, så står vaffeljernet ved buffetbordet og gæsterne laver selv deres friske varme vafler. Altid et hit også ved ungerne.
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Tilbehør Til aftensmaden