{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Elvis fans? {{forumTopicSubject}}

Ja er lige lidt nysgerrig her..

Da jeg var ung teeneager faldt jeg over det fantastiske musik fra den herlige Elvis Presley.. Min mor kunne slet ikke forstå min fascination..han var jo død for længst, og det var fra hendes unge dage osv.. Men jeg elskede musikken...Faldt jeg over noget i avisen klippede jeg det ud..
Hans musik har fulgt mig lige siden, både de gode gamle men også nogle remix (eller ja nogle der er peppet lidt op).

Så fandt jeg min kæreste som utroligt nok også var stor fan af Elvis (hvor stor er chancen lige for det?!)

Hører ik så meget af hans musik længere, men det kommer da over mig og så blir der skruet op og skrålet med

Vi er også enige om hvor vores bryllup skal holdes i danmark.. ja svært at gætte ik (når vi engang skal giftes..)

Men mit spørgsmål er så:

Sidder her flere tosser som mig, unge som gamle som elsker lyden af Elvis Presley?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elvis fans?
  • #1   22. jan 2013 Jep. Her melder både jeg og min mand sig på banen.. Jeg "fandt" Elvis sammen med min mand. Min mand er total Elvis fan, og har altid været det, og jeg kunne jo ikk undgå at skulle høre på ham, og hans tekster siger bare så meget! Og stille begyndte jeg at holde mere og mere sf ham.. Buer Elvis en "stor del af vores liv". Vores søn flader til ro ved Elvis, for de er hørt med glæde hele graviditeten. Vi var i Kbh til hans "koncert", vi har besøgt hans Hus i Randers, har en hel masse ting med Elvis.. Og planlægger da en tur til Memphis en dag pengene er dertil (desværre lidt endnu, D kæresten sidder i kørestol og det koster lidt mere at rejse så)... Men håbet er derude smiley Elvis er kongen smiley

• #2   23. jan 2013 min drømme rejse går også forbi Memphis en dag... årh mand det ville bare så fantastisk, og hele vejen rundt og se det hele smiley

Kommentér på:
Elvis fans?

Annonce