Indrømmelser fra en nybagt mor {{forumTopicSubject}}
Godaften piger.
I anledningen af ingenting føler jeg for at lave en hyggetråd med indrømmelser fra mit "nye" liv som nybagt mor.
Jeg indrømmer at jeg:
- faktisk ikke er så sindygt træt som jeg frygtede.
- er helt nyforelsket i min mand for tiden.
- sidder og snuser til min søn når jeg ammer.
- har svært ved at ligge min søn fra mig, når han falder i søvn i mine arme.
- allerede er træt af lortebleer. -.-
- er ved at blive sindsyg og græder når jeg ikke lige kan trøste min dreng.
- stadig ikke er blevet gode venner med toilettet igen efter fødslen, og derfor går jeg og prutter hele tiden.! Haha
- egentlig er lidt lettet når sønnen så sover til middag, så jeg lige kan nå et bad, rydde op eller SOVE.!
- faktisk godt kan lide at bo forholdsvis tæt på min svigermor, fordi vi begge er fuldstændig tosset med Laurits og små ting som at give ham et bad.. (tænk engang, hehe)
- lider helt sindygt af amme hjerne. Føler mig snot dum. ^^
- faktisk savner at være gravid men ikke gider føde igen de næste mange år...
Der er sikkert mange flere tilståelser, men holder her i må meget gerne fortsætte min tråd med jeres indrømmelser, om i har børn, er gravide, igang med pb eller hvad det skulle være.
det kan kun blive sjovt.
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 122
Men jeg skal lige høre - gode venner med toilettet? Hvordan skal det forstås, har du ondt eller bare svært ved at holde på gassen?
Og dejligt at høre, at du er nyforelsket i din mand! Ikke at jeg som sådan frygter dét, men jeg er begyndt at tænke, at jeg/vi skal være meget obs på hinanden, så det hele ikke bliver baby og lortebleer (:
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
B - venter på supermand... jeg bristede en del under fødslen og har haft ondt når jeg skulle både det ene og det andet men er næsten mig selv igen down under, bortset fra jeg nok har fået et par flinke hæmorider oveni købet... -.- det er skod, og ikke særlig sjovt. Drikker noget til fordøjelsen, men det smager frygteligt, så det er næsten lige så slemt at drikke som at gå på wc.
Super IKKE-charmerende, men det er sandheden desværre
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
apr 2012
Nej Maria det er slet ikke negativt, hårdt og svært til tider men rigtig dejligt. Man får mange skønne oplevelser i gengæld for sine anstrengelser.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
apr 2012
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
Indrømmelser fra en nybagt mor