{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uddannelse hd
  • #1   2. jan 2013 Hvis du vil økonomi. Hvorfor så ikke tage hg voksen den tager 1 år og så det 2 år i praktik. Det er jeg på og får også revalidering

• Louise  R
    Louise R Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #2   2. jan 2013 HD kan man ikke tage på fuldtid - der arbejder man fuldtid og går i skole om aftenen. Man kan læse HA på fuldtid. Det gjorde jeg. Jeg har ingen forstand på revalidering...

• #3   2. jan 2013 Jeg har en hh i forvejen..

Louise - ved du om man kan tage HA på fjernstudie?

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #4   2. jan 2013 Jeg tror godt du kan tage HA som fjernstudie - tjek med CBS(hvis det er der du vil læse)

• #5   2. jan 2013 Mia syntes ikke der står ordentligt på cbs.. og skal på jobcenter i morgen.. kan nemlig ikke tage det på skole..

• Louise  R
    Louise R Tilmeldt:
    feb 2012

#6   2. jan 2013 Det ved jeg desværre ikke, men det vil jeg næsten tro man kan. Der er jo heller ikke mødepligt på HA så hvis man har disciplin til selv at få læst op til eksamen så kan man jo bare gøre det. Men hvorfor vil du læse på fjernstudie?

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #7   2. jan 2013 Prøv at tage kontakt til deres Studievejledningen- de kan helt sikkert være behjælpelige smiley

• #8   2. jan 2013 Jeg har fibimyrealergi (det staves ikke sådan) og gigt, så har dage der er helt af lort til, og skal ha meget varierede arbejdsstillinger og det er bare bedst hjemmefra.. også bor vi på Lolland og det skal læses i København og det går ikke at pendle med et lille barn og det kan jeg heller ikke.

• Louise  R
    Louise R Tilmeldt:
    feb 2012

#9   3. jan 2013 Ja det kan jeg godt se. Men måske skal du så også tænke på din arbejdssituation efter endt uddannelse. Jeg læste HA og fik job som revisor, og det er der i hvert fald ret mange timer i og det kan godt være lidt hårdt at sidde/stå ved et skrivebord hele dagen selvom man ikke fejler noget...

• #10   3. jan 2013 Louise må jeg skrive dig en privat besked?

• Louise  R
    Louise R Tilmeldt:
    feb 2012

#11   3. jan 2013 Ja selvfølgelig smiley

Kommentér på:
uddannelse hd

Annonce