995 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fnat"
Fnat?
Johanne har nu haft tynd eller lind afføring i nogle dage... Og så her til morgen ser jeg hun har røde knopper mellem fingerne og under fodsålen... hvad kan det være Fnat? Hun er ikke påvirket af hve...
Johanne har nu haft tynd eller lind afføring i nogle dage... Og så her til morgen ser jeg hun har røde knopper mellem fingerne og under fodsålen... hvad kan det være Fnat? Hun er ikke påvirket af hve...
Skrevet af: *Hoxer nu mor til 2 * - 9. jan 2011
fnat
Nogle der ved noget om fnat, jeg fik at vide idag jeg havde det af en hudlæge.. men er der nogle der ved hvornår man må dyrke ubskyttet sex igen efter man er blevet behandlet?
Nogle der ved noget om fnat, jeg fik at vide idag jeg havde det af en hudlæge.. men er der nogle der ved hvornår man må dyrke ubskyttet sex igen efter man er blevet behandlet?
Skrevet af: Christina D - 28. dec 2010
dagpleje og fnat.
Jeg har lige fået en sms fra tøserne's dagpleje som skriver at hendes datters veninde har fnat og har tit været på besøg hos dem mens børnene er der. Hun har derfor haft det mens hun har siddet i de...
Jeg har lige fået en sms fra tøserne's dagpleje som skriver at hendes datters veninde har fnat og har tit været på besøg hos dem mens børnene er der. Hun har derfor haft det mens hun har siddet i de...
Skrevet af: Mor til de skønneste tvillingeprinsesser . - 12. apr 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
- Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
- Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
- Haveaffald 500 kr.
- Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
- levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Det kløer ALLE vegne! Specielt alle de steder som er varme eller let fugtige, altså mellem tæer, fingre, armhulerne, skridtet..
Man får noget shampoo og noget creme, som skal smøres på efter badet også skal man rende uden tøj på indtil cremen er tørret ind
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 312 Svar: 1.298
http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200295.htm
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
Vi skulle smøres ind i creme om aftenen over det hele, selv hovedbunden (datteren dog ikke i ansigtet pga alder) og sove med det og så bade om morgenen, alt sengetøj og lignende vaskes, alt legetøj der tålte det blev vasket alt andet frosset..
Vi skulle heldigvis kun behandle 1 gang.. Her kom det fra hunden, så den blev samtidigt behandlet for skab..
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
S
Du skal smørres all over med 14 dages mellemrum med en hel tube som koster 300 kr eller lign. Det smitter AF HELVEDE til!
Fnat