{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fnat
  • #1   29. dec 2012 Jeg har haft det.. Og det er SKRÆKKELIGT!!
    Det kløer ALLE vegne! Specielt alle de steder som er varme eller let fugtige, altså mellem tæer, fingre, armhulerne, skridtet..

Man får noget shampoo og noget creme, som skal smøres på efter badet også skal man rende uden tøj på indtil cremen er tørret ind smiley

• #2   29. dec 2012 Ved ikke om vi har det må vente til efter nytår med at gå til lægen

• #3   29. dec 2012 Hvis det fnat ville jeg nok tage til vagtlægen da det smitter som bare pokker mener jeg.. Ville ikke vente hvis det var mig.. Man skal smøre sig inden man går i seng også skal de creme sidde natten over så slal sengetøj osv vaskes HUSK dyne og pude på 60grader mener at man skal have en tur igen efter 14 dage men er ikke sikker..

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200295.htm

• #4   29. dec 2012 Min datter havde det som ganske lille (vi andre fik heldigvis ikke men skulle alligevel behandles) hun var slået ud over det hele, men især på fødder og ben og lægerne var længe om at finde ud af hvad det var..
    Vi skulle smøres ind i creme om aftenen over det hele, selv hovedbunden (datteren dog ikke i ansigtet pga alder) og sove med det og så bade om morgenen, alt sengetøj og lignende vaskes, alt legetøj der tålte det blev vasket alt andet frosset..
    Vi skulle heldigvis kun behandle 1 gang.. Her kom det fra hunden, så den blev samtidigt behandlet for skab..

• #5   29. dec 2012 Det er gerne på hænder det klør. Små mider under huden.
    S
    Du skal smørres all over med 14 dages mellemrum med en hel tube som koster 300 kr eller lign. Det smitter AF HELVEDE til!

Kommentér på:
Fnat

Annonce