{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

sagsbehandling af LG fonden?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Piger og drenge, jeg søger nogen der har haft sager der er gået videre til LG fonden. Da min kæreste endelig har kørt sagen færdig mod hans tidligere chef og han er gået konkurs. Hans advokat fra fagforeningen har sendt materialet til LG fonden der nu skal udbetale det skyldsbeløb hans chef skylder ham, der står at der er 16 ugers behandlings tid, men vi kan nu se inde på ATP (LG) at de har registreret hans sag, er der så nogen af jer der har erfaring med hvor lang tid der går når man kan se ens sag på siden?? det er ca 4 uger siden de modtog sagen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sagsbehandling af LG fonden??
  • #1   27. dec 2012 jeg har kun haft ferie penge inde via dem og de kom mere eller mindre af sig selv, jeg nåede nemlig og sige op inden de gik konkurs, men uden og være 100% sikker mener jeg de andre fik deres løn i ok tid fra dem, da man jo har regninger der skal betales til den 1 smiley

• #2   27. dec 2012 Min mors arbejde gik konkurs i juli mdr og det er først her i dec at der er kommet penge fra dem og så kun en meget lille del af alt det hun skulle have fordi de ikke troede på hendes ansættelsesforhold... På trods af 10 års ansættelse osv osv... Så nu kan hun så vente yderligere....

Men indtil lg udbetaler penge kan man få udlæg fra sin fagforening men kun beløb svarende til dag penge eller sådan noget...

• #3   28. dec 2012 okay mange tak for svar piger, Han har heldigvis et andet arbejde nu, men det er alligevel da nogen penge han rent udsagt er blevet snydt for, så ja det bliver lækkert at få dem smiley

• #4   28. dec 2012 det tog 14 uger fra jeg sendte papirerne ind, til jeg fik de 12000 jeg manglede da firmaet gik konkurs..

Kommentér på:
sagsbehandling af LG fonden??

Annonce