{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Telefon til reperation - kan ikke laves.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål ang. en telefon.

I marts købte jeg en telefon til min kæreste i El-giganten. Det er en håndværker telefon, Motorola Defy. Vi bliver lovet at den er fantastisk! Den er både vand -og støvtæt! Og ridsefri skærm!
Skøøøøønt!

Efter en uge er der kommet en ridse i skærmen. Vi havde endda købt et etui til den. Vi sender den til reperation, fordi vi jo får afvide, at der ikke kan komme ridser i. Den bliver ikke lavet, for det er IKKE en ridsefri skærm, men en skærm, som kan modstå rigtig rigtig meget. Vi får også atvide, at garantien røg, fordi der er en ridse i.
Hmm..

For en månedstid siden tager min kæreste sin telefon med i bad. Altså ikke ud i vandet, men den ligger på badeværelset mens han er i bad. Telefonen går i stykker, touchen virker ikke.
Vi synes det er meget underligt, da den burde være vandtæt? De viste endda i reklamerne engang, at man kunne komme den i et glas vand uden der skete noget.
Vi har igen sendt den til reperation, men nu vil de ikke lave den, for den har fået fugt. :s

Det er en udstillingsmodel, så der står på kvitteringen, at der ingen returret er på varen.

Hvad gør jeg lige? Kan det passe, at de ikke skal lave den? Kan jeg gøre noget?
Hvad siger købeloven egentlig?

Hjææælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telefon til reperation - kan ikke laves..
Kommentér på:
Telefon til reperation - kan ikke laves..

Annonce