2.186 visninger
|
Oprettet:
Bivirkninger ved Gastric bypass? {{forumTopicSubject}}
En anden tråd om Gastric Bypass har fået det til at knage i knolden på mig..
Ja, til jer da har fået en Gastric Bypass, hvad har de negative bivirkninger været?
Har I evt. fortrudt?
Hvordan er ens chancer for graviditet efterfølgende?
Kan en graviditet overhovedet forløbe normalt, og får babyen den næring den skal have? Også under amning?
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Har absolut ikke fortrudt.
Ens chancer er generalt større, netop fordi man ikke er overvægtig mere... operationen går ikke ind og formindsker chancen for en graviditet.
Den kan sagtens forløbe normalt, og gør det i de fleste tilfælde også ...baby får den næring, som baby skal have, det skal man som regel ikke bekymre sig om - men jeg ved at man får tilbudt ekstra scanninger når man er opereret
amning - det kommer an på hvor meget man har tabt sig, nogle har problemer med at amme fordi der kun er hud tilbage - men det har intet med selve operationen at gøre, men selve vægttabet.
maj 2009
Nu har jeg lige fundet der her
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 27 Svar: 390
en graviditet kan forløbe helt normalt dog kan du resikerre at din op ikke virker mens du venter dig og du kan derfor overspise. og så kan man også få en del smerter i slutningen.
og dette er så sagt og skrevet af min veninde
maj 2009
sep 2012
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
jeg ville aldrig anbefald den, men har også haft bivirkninger efter det, Bl.a. mavesyre i spiserøret, noget mad jeg ikke kan spise mere ( fed mad ), og kommer hurtigt til at få kvalme.. som fordel bliver jeg aldrig overvægtig, for det med at tage på er ikke nemt mere
jeg fødte for 2 år siden og gik til ekstra scanninger, for at følge at den lille fik næring nok.
Amningen gik fint.
min dagpleje har fået den lavet og fået at vide hun ska vente mindst halvandet år før hun skal overveje flere børn....
maj 2009
Bivirkninger ved Gastric bypass?