{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Lort på lort! {{forumTopicSubject}}

Skal bare lige af med lidt vrede!
Det hele stsrter med min kæreste og søn er syge(når kæresten er syg er hun meget pylret!) så ringer vores fys som har lavet en test med vores søn igennem noget tid og siger hans motorik er som 12måneder og han er 18måneder hvilket hun bliver rigtigt ked af og tror nu der alt muligt galt med ham, og jeg mener det fys er noget hysteri! Han spiser pænt går pænt siger flere ord men forstår utroligt meget! Men det er så hvad det er..

Pga de er syge og jeg skal på job som brandmand hele aftenen og nat så vælger de at tage hjem til hendes forældre og spise og slappe af, kl 20 går alarmen i vores hus og jeg finder straks en afløser så jeg kan komme hjem da det ikke var kæresten, hendes forældre er kørt ned i huset og se hvad der skete. Der havde så været indbrud dog har de kun smadret en vindue og dør ryddet en lille smule og stjålet for ca 10.000 i rene kontanter...
De kom ind på 1sal igennem vores søns værelse og så derefter tjekket hele 1sal inden de gik ned i stueetage hvor alarmen blev aktiveret og de så er skredet. Så nu er min kæreste da endnu mere ked af det og har det at tænke på også, jeg skal arbejde hele weekenden og hun tør ikk være ale e hjemme nu, hvilket jeg godt kan forstå så nu er jeg alene i huset og jo det er da skræmmende men alligevel ikke så slemt som at jeg ikke kan vide at de er i sikkerhed når jeg tager på arbejde!
Tænker konstant "hvad nu hvis de var hjemme" for det havde de været hvis de ikke var så syge! smiley
Hilsen en meget fortvivlet og bekymret kæreste

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lort på lort!
  • #1   24. nov 2012 Hvis der forresten er nogen der kender den test de laver, hvad hedder den og hvor præcis er den?
    Det er en fys der laver den, hun måler den på hvordan han går, sidder ned, spiser, leger osv

• #2   24. nov 2012 Stakkels jer alle

Kan godt forstå din kæreste angå indbrud så ville jeg osse være nervøs men vis du arb om natten kunne hun så få en til komme sove eller evt sover hjemme ved sine forældre men er lidt mere pyller når man ikk er på toppen..

Angå dermed fys osv vores pige er 16 mdr og har først lige lært og går . Hun kunne ikke kravle før hun var over et år.. Hun kan kun sige vov miau og nej og Hej det alt..

Ja nogen børn er lidt bag af efter tids grænsen men i min verden udvikler de sig i deres tempo

• #3   24. nov 2012 Stave plade he skriver fra iPad den indsætter selv ord he

• #5   24. nov 2012 Hvad er hypermobil konkret :)?
    Ja syntes bare det er lidt overdrevent at måle børn ud fra et skema når der aldrig nogen sinde er 2 børn som er ens, jeg syntes det fint nok det han kan indtil. Videre
    Men har heller ikke nogen at samligne med rigtig, det har da taget ham lidt tid men det går virkelig stærkt nu, vi kan lære ham mindst en ting om dagen næsten, et forsøg var han skulle danse, dagen efter skal man bare spørger om han kan danse så danser han helt vildt smilende og klapper af sig selv bagefter smiley
    Men hver barn har sit tempo mener jeg

• #6   24. nov 2012 ved ikke om det er den test der hedder motras der er er blevet lavet på din søn. Den bliver brugt i nogle institutioner. Blandt andet der hvor jeg arbejder.
    I skal ikke se det som noget nagtivt. Testene bliver jo kun lavet for at man kan hjælpe barnet og styrke de ting som han måske ikke er så stærk i.

• #8   24. nov 2012 Må man spørge hvor i sønderjylland du bor ? For en meget tæt på mig har også lige haft indbrud smiley Så nu bliver jeg da helt nervøs

• #9   25. nov 2012 Bor i esbjerg smiley

• #10   25. nov 2012 Tak:) og er ked af det på jeres vegne:(

Kommentér på:
Lort på lort!

Annonce