1.328 visninger
|
Oprettet:
arp, nu store skorper {{forumTopicSubject}}
William har fået arp og haft det nogen tid. Jeg putter olie i håret, lader det sidde og bruger én kam, én tandbørste og én blød børste. Synes bare slet ikk det bliver bedre, hjælp...
Nogle må da have haft lignende problemer hvor det er blevet til store skorper som var det et sår
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 393
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 830
Min mands kollegas børn døjede også meget med det, og hun siger man kan få noget shampoo apoteket (det skulle vidst hede noget med "sacha" eller sådan) og vask håret/Hovedbanegården i det et par gange og så skulle det kurer det.. Hende shar ikk haft noget siden.. Så den skal jeg lige have købt næste gang jeg kommer på apoteket.. Så kan desværre ikk endnu sige om det hjælper...
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 830
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 393
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 393
Malena - tror jeg prøver olivenolie til nat så. Lige nu er det alm baby olie jeg har brugt de andre gange
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 393
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 830
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 393
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.148
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 830
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.148
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 830
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.148
arp, nu store skorper