948 visninger
|
Oprettet:
Hår råd søges. {{forumTopicSubject}}
God aften
Jeg vil gerne have råd og fif til mit hår.
Jeg bruger loreal rep 5 til mit hår og har prøvede en del mit hår klør og blir fedte fra dag til dag.
Jeg har prøvede uden med helse Sanex natur og alt men kan ikk undgår mit hår blir fedtet
Jeg har halv lang hår uden farve i uden krøl bare kedelig lang hår
Jeg kunne osse bruge lidt fif til nemme måder og sætte det op i hverdagen når jeg arb osv for der sidder det bare i en knold til jeg kommer hjem...
jul 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 129
Det skal være den kun med naturlige indholds stoffer i en simpel ting som balSam kan gøre det bliver fedtet fordi i 90% af alle balSam produkter på markedet indholder silikone som lægger sig som du lag på håret og hovede bundet så den ikke kan ånde og så bliver håret fedtet
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 439
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Jamen jeg vil gerne bruge penge på det da det virkelig er en træls ting he
Jeg nød til vaske det med sæ be hverdag ellers ser det fedtet ud ved øren og har prøvede lade være med vaske det i to tre dage men allerede første dagen mærkes og ser det fedtet ud
sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
Di hår bliver fedtet fordi du vasker det naturlige fedt ud hver dag, så det danner mere..
Hvis du tager måske 14 dage hvor du kun vasker hver 3 dag, så vil det se fedtet ud i starten, men blive fint når der er gået noget tid.
Jeg vasker max en gang om ugen, for at passe på mit lange tykke hår - hårvaske slider meget på håret
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
mar 2008
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 19
Ellers er der jo altid den klassiske fletning eller franske fletning
Her er et billede af min 5 totters fletning:
okt 2012
Ellers er der jo altid den klassiske fletning eller franske fletning
Her er et billede af min 5 totters fletning:
okt 2012
mar 2008
Hold nu kæft en flot fletning men jeg kan ikk flette mit eget hår hi hi er lidt finger klodset hva det angår
Hår råd søges.