{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Hår råd søges. {{forumTopicSubject}}

God aften

Jeg vil gerne have råd og fif til mit hår.

Jeg bruger loreal rep 5 til mit hår og har prøvede en del mit hår klør og blir fedte fra dag til dag.

Jeg har prøvede uden med helse Sanex natur og alt men kan ikk undgår mit hår blir fedtet

Jeg har halv lang hår uden farve i uden krøl bare kedelig lang hår

Jeg kunne osse bruge lidt fif til nemme måder og sætte det op i hverdagen når jeg arb osv for der sidder det bare i en knold til jeg kommer hjem...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår råd søges.
  • #1   20. okt 2012 Køb en shampoo med tea tree olie i det hjælp mig kunne vaske her hver dag og når jeg nåede aften var de. Fedtet igen. Det er vildt surt!!! Men så prøvede jeg tea tree og kunne mærke det allerede samme aften smiley ellers brug tresémee shampoo og balSam
    Det skal være den kun med naturlige indholds stoffer i en simpel ting som balSam kan gøre det bliver fedtet fordi i 90% af alle balSam produkter på markedet indholder silikone som lægger sig som du lag på håret og hovede bundet så den ikke kan ånde og så bliver håret fedtet smiley

• #2   20. okt 2012 Hvis du vil ofre lidt penge på det, så anbefaler disse 3 produkter: Label:m, Kevin Murphy eller MoroccanOil. Jeg har langt tykt hår som også har tendens til at blive hurtigt fedtet. Dog ikke med disse produkter! Hvis du bruger balsam, så nøjes med at komme det i "længden" af håret og ikke op ved hovedbunden.

• #3   20. okt 2012 Hvor tit vasker du det? Jeg plejede og vaske hver dag, men frisøren sagde det var derfor det blev hurtig fedtet. Nu gør jeg hver 3 dag ca.

• #4   20. okt 2012 Jeg bruger ingen balsam har jeg aldrig gjord..

Jamen jeg vil gerne bruge penge på det da det virkelig er en træls ting he

Jeg nød til vaske det med sæ be hverdag ellers ser det fedtet ud ved øren og har prøvede lade være med vaske det i to tre dage men allerede første dagen mærkes og ser det fedtet ud

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #5   21. okt 2012 Men det tager tid før dit hår vender sig til ikke at blive vasket så ofte.

Di hår bliver fedtet fordi du vasker det naturlige fedt ud hver dag, så det danner mere..

Hvis du tager måske 14 dage hvor du kun vasker hver 3 dag, så vil det se fedtet ud i starten, men blive fint når der er gået noget tid.

Jeg vasker max en gang om ugen, for at passe på mit lange tykke hår - hårvaske slider meget på håret smiley

• #6   21. okt 2012 - lige præcis Mia! Nogle lyse striber er med til at gøre håret lidt tørt og kan evt også hjælpe på at det fedter .

• #7   21. okt 2012 Ok vil jeg prøve har ingen farve i mit hår

• #8   21. okt 2012 Nu ved jeg ikke hvor langt dit hår er, men hvis du har langt hår kan du lave en 5 tottet fletning, det er min foretrukne frisure lige pt. fordi det er nemt, og ser flot ud smiley
    Ellers er der jo altid den klassiske fletning eller franske fletning smiley

Her er et billede af min 5 totters fletning:

profilbillede
  • #9   21. okt 2012 Nu ved jeg ikke hvor langt dit hår er, men hvis du har langt hår kan du lave en 5 tottet fletning, det er min foretrukne frisure lige pt. fordi det er nemt, og ser flot ud smiley
    Ellers er der jo altid den klassiske fletning eller franske fletning smiley

Her er et billede af min 5 totters fletning:

• #10   21. okt 2012 hovsa der kom jeg vist til at dobbelt poste mit indlæg smiley sorry, det var min computer der gik i koks!

• #11   21. okt 2012 Tak for det vil prøve Matas i morgen om de har noget godt.. Det kunne fint hjælpe jeg sætter håret op i et håndklæde og lader det tøre mens jeg kommer i tøjet osv det med børsten. Viste jeg ikk tak...

Hold nu kæft en flot fletning men jeg kan ikk flette mit eget hår hi hi er lidt finger klodset hva det angår

Kommentér på:
Hår råd søges.

Annonce