{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

P-pillepause og sex? {{forumTopicSubject}}

Nu bliver jeg simpelthen i tvivl... Jeg tager p-piller og har gjort det i 3 år og jeg prøver IKKE at blive gravid.

Sagen er den at jeg tog sidste pille søndag, og har normalt en cyklus på 23 dage, men jeg har stadig ikke fået menstruation. Jeg testede i tirsdag for at være sikker på at der intet var, og der er ikke noget at se på en test.

Min kæreste kommer så hjem til mig i morgen (vi bor 200 km fra hinanden, og ser kun hinanden hver 3.-4. uge) og mit spørgsmål er så, kan vi godt "hygge" selv om jeg først skal tage næste p-pille søndag, uden at der er for stor risiko for en uønsket graviditet, eller om det er at bide i det sure æble og på med "regnfrakken"?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-pillepause og sex?
  • #1   17. okt 2012 det er længe siden ejg har været på piller, men mener de også er sikre i pauseperioden, men er ikke sikker? har du prøvet at google eller måske det står i indlægssedlen? smiley

• #3   17. okt 2012 Jeg kan ikke kigge på indlægssedlen, da jeg smed den ud med pappet, da jeg tog den sidste blisterpakke ud smiley ..

Har søgt lidt på nettet, og der er delte meninger.. Men tænker at hormoner forsvinder ikke bare fra en dag til en anden, men jeg ved også at der er chance for at blive gravid, hvis man glemmer sine p-piller et par dage eller kludre lidt i dem, da det var sådan min nevø blev til, så er meget i tvivl

• #4   17. okt 2012 Du bliver ikke gravid i pausen - det står også i indlægssedlen

• #6   17. okt 2012 Tak for det (: .. Vi har valgt at vi bare gør det, hvis det står i indlægssedlen, og det er den viden i også har, så er det det vi gør smiley ..

Kommentér på:
P-pillepause og sex?

Annonce