{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.488 visninger | Oprettet:

Fucking Flink {{forumTopicSubject}}

Ja, de fleste kender nok siden "Fucking Flink" på Facebook.. Jeg har nu bestemt mig for at være en af de fucking flinke personer, og håber der måske er flere der vil være med.

Jeg sad her til morgen og hæklede en djævlehue til vores kommende lillebror. Skæbnen vil så at denne hue er ALT for lille. Men hvorfor skal jeg trevle den op, når jeg ved at de små nye på landets neonatal afdelinger bruger disse huer når de bla ligger i c-pap. Jeg har så valgt at skrive til Esbjerg Sygehus for at forhøre mig om de har behov for disse små huer, da jeg så meget gerne vil hækle nogle til dem.

Så min opfordring lyder på at i (hvis i kan strikke eller hækle, eller har noget børnetøj i meget små størrelser i ikke bruger) kontakter sygehuset i nærheden af jer og hører om de mangler huer eller tøj til deres neonatal, føde eller børneafdeling og derved er fucking flinke. smiley

Vi har selv været indlagt på neonatal, og ved hvor meget det gør for forældrene at deres små guldklumper får noget på der passer og ikke er 3 numre for stort.

Håber i vil hjælpe.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking Flink
Kommentér på:
Fucking Flink

Annonce