{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårdfør vinterplanter/ juleKrukker
  • #1   12. sep 2012 Følger lige med:)

• #2   12. sep 2012 Du skal være velkommen desværre ser det ikke ud til at nogle har forslag

• Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #3   13. sep 2012 Lyng (kan efterhånden fåes i mange farver), pyntekål, enebærtræer (de er små), bunddækkeplanter/stenbedsplanter, vintertulipaner. Det er vist dem jeg normalt har i krukkerne senere på året og så finder jeg nogle billige glas i forskellige farver og sætter fyrfadslys i krukkerne også og små porcelænsløg osv lyser også meget op, for tror ikke der er så mange blomstrende planter senere på året, mm de kommer en del op i pris.. På den her årstid blomstrer mine lavendel og spanske margueritter i krukkerne. Jeg har også to dværghængepil i et par krukker, de er ved at være færdige, men er nu meget dekorative alligevel og sætter de der små rævehaler ret tidligt om efteråret igen. Det er lige hvad jeg kan komme på:-) ellers venter jeg altid og ser hvad der kommer i supermarkederne af planter lidt senere på året:-)

• Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #4   13. sep 2012 Og ved godt det ikke er en plante som sådan men de små pyntegræskar er også rigtig fine i krukker:-)

• #5   14. sep 2012 Loise synes det er nogle super gode idet du kom med, nogle af tingene kender jeg andre er nye smiley

Kommentér på:
Hårdfør vinterplanter/ juleKrukker

Annonce