{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er I bange for?
  • #2   30. aug 2012 Jeg er faktisk bange for mørke. Ikke i min eget hjem, men fx når jeg skal ned i den mørke kælder på arbejdet. Jeg har været mørkeræd siden jeg var 5, men jeg har arbejdet meget med det, og er heldigvis kommet mere og mere over det smiley Men jeg kommer nok aldrig til at bryde mig om Det smiley

• #3   30. aug 2012 Jeg glemte slanger!!!! og alt hvad der minder om slanger:-S

• #4   30. aug 2012 Slanger! Rigtige slanger, levende slanger, døde slanger, slanger på film, tegnefilm og i bøger. Tøjdyrs-slanger, plastikslanger, slangeskind... ja slanger i alle afskygninger. Synes de er SÅ modbydelige! Bare tanken giver mig kuldegysninger, og jeg holder mig laaangt væk fra klitterne, de få gange jeg bevæger mig ned på stranden. Tropehuset i zoo bliver heller ikke besøgt. Får det skidt bare ved at være derinde og vide, at de er der.

Puha. Deres øjne, deres tunge, deres lyd og deres måde at bevæge sig på. Føj!

• #5   30. aug 2012 Jeg er aller mest bange for, at der skal komme indbrud om natten når man sover. Fx de der grupper hvor de ikke er blege for at bruge ekstrem vold, hvis man ikke har hvad de vil ha.

• #6   30. aug 2012 B&D - Sådan har jeg det også. For nogle år siden arbejdede jeg i en brugs, hvor jeg skulle åbne og lukke. Der skulle jeg ned i en mørk og uhyggelig kælder, puuuha. Selv her hvor jeg bor giver mig sommetider gåsehud. Her har været en gammel mølle og bolig som nu er lavet om til lejligheder. Men vaskerummet og den tilhørende garage og meeeget uhyggelige når her er mørkt:-/

• #7   30. aug 2012 Charlotte: Helt enig! En dag er jeg ude i Bilka, henne ved legetøjet, pludselig mærker jeg at jeg træder på noget og kigger ned. Jeg står og træder på en gigantisk stor plastik/elastik slange. Jeg skreg - og det var altså mega pinligt:-S

• #8   30. aug 2012 De er simpelthen også så klamme! Og folk der har en slange som kæledyr har altid en eller anden mani med at skulle lægge billeder på nettet hvor de holder slangen eller noget i den stil - og man opdager det fandme først når man har klikket billedet stort!! :@ det er så klamt.

Og ja, jeg kender godt de der plastik/elastik fiduser. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor de skal være så virkelighedstro!! smiley hehe. Min søn får aldrig sådan en!!

• #9   30. aug 2012 Er bange for edderkopper... Er dog kommet så langt at jeg ikke længere er bange for de små og dem med små kroppe og lange ben som minder lidt om stankelben.. Men de store husedderkopper.. Går total i panik når jeg ser en.

Var for nogle uger siden på vej i seng og ser til min store frygt at der sidder en lige ved siden at min hovedpude. Vil tror den var 10 cm lang med benene og en krop på størrelse med en 5 krone..
    Stod helt stiv i flere minutter før jeg fik hentet støvsugeren og fik den fjernet og så fik støvsugere lov til at overnatte ude smiley Der var jeg ret stolt af mig selv, men har dog siden kigget hele soveværelset efter før jeg har turde ligge mig til at sove.

Der udover er jeg bange for små rum f.eks toiletter når der skal låses, elevatorer osv. De store på sygehusene har jeg dog fået mig overvundet til at tage..

Har også været MEGET højdeskræk, men det er jeg ikke længere... Da jeg var lille gik jeg i panik da jeg prøvede en karusel i et tivoli med små flyvere der maks var 1 m over jorden..

Min kæreste arbejder om natten og normalt er jeg ikke bange for at være alene, men hvis tankerne lige får frit spil så kan jeg godt føle mig overvåget og kan have problemer med at falde i søvn, da jeg så ligger og er nervøs for det kommer nogen ind.

• #10   30. aug 2012 Herude har vi virkelig store edderkopper og jeg kan live helt panisk når de holder indflytning..

Den ene nat lå mit knæ uden for dynen og kunne mærke noget kravle, vågned ½ og vifted det væk... Men vågned da jeg hørte den lande på gulvet med et bump..

• #12   30. aug 2012 Ej hvor klamt Linda.. Pu ha sidder med gåsehud over hele kroppen nu..

Da jeg boede hjemme hos mine forældre sad jeg ved mit skrivebord med ryggen ud til værelset.. Der var gulvtæppe på gulvet og syntes så jeg kan høre en lyd..

Vender mig rundt og så kravler der også bare en kæmpe edderkop hen over gulvet.. smiley

• #13   30. aug 2012 At flyve og slanger

• #14   30. aug 2012 Tania.. Det er vist det vi alle frygter mest.. Men nu blev der lige spurgt til ting udover det smiley

• #15   30. aug 2012 Magter ikke flyvemyre.. :s
    og efter jeg er blevet gravid kan jeg ikke li at gå ude om aften.. Har ellers aldrig været et problem før..
    Kan godt li at se folk blive opereret, eller bare operationer i fjernsynet, og vil rigtig gerne selv være en der udføre operationer, men tænken om jeg selv skal opereres ved evt kejsersnit eller sådan noget, kan jeg virkelig ikke li! (Men er heller aldrig blevet opereret) Eller vis jeg skulle stikke en sprøjte i mig selv, vil jeg heller ikke kunne. Men har ikke noget problem med at gør det ved andre mennesker..

• #16   30. aug 2012 Jeg er også bange for blodprøver - bliver altid syg og besvimer næsten:-(

• #17   30. aug 2012 tanja..

Ja sad også oppe under loftet indtil den var indfanget og skyldet ud i toilet... De er altså FOR store når man kan høre dem ramme gulvet...

Min brændte engang en edderkop og selvom den var gennemsvedet og krympet klagde han den på en 2 krone og den dækked den med krop alene... IRV..

• #19   30. aug 2012 Mørke og det samme som Laila siger med indbrud

• #21   30. aug 2012 Edderkopper - eller nærmere at skulle røre ved en edderkop! Jeg har det sådan at jeg skal overhovedet ikke røre dem, slå dem ihjel med en avis, støvsuge dem op eller noget ligende. Så hellere lade dem kravle afsted!

• #23   30. aug 2012 FUGLE, HVEPSE og MØRKE :S

• #24   30. aug 2012 Jeg ved ikke om man kan sige, det er at være bange, men fødder!

Jo, er faktisk bange for fødder. Om de er store eller små, er lige meget. Går fuldstændig i panik hvis nogen stikker deres fødder op i hovedet på mig eller hvis de snitter mig på benet. Også selvom de har sko på.

• #25   30. aug 2012 Edderkopper og mørke, er to ting der ikke harmonerer ret godt sammen med mig! smiley

• #26   30. aug 2012 Lukkede rum som små elevatorer, at få hovedet under dynen hvis en holder den fast så jeg ikke kan komme ud, edderkopper (jagtedderkopper - fugleedderkopper og stankelben er jeg ligeglad med) og mørke. Er ikke glad for at flyve men er ikke decideret bange for det.

• #27   30. aug 2012 For edderkopper, at køre galt og så tale i telefon, ja det rigtigt kan ikke ringe til oki jeg ikke kender, heller ej tage min mobil hvis et fremmed nummer ringer. smiley pisse flovt men må jo desværre se det i øjne at jeg må leve med det. smiley

• #28   30. aug 2012 Hvor er det synd for jer der er bange for at flyve og ikke kan nyde det 100%. Personligt sys jeg det bedste og fedeste klart er lette og lande.. smiley men sådan er vi jo alle så forskellige.

• #29   30. aug 2012 Men den største frygt af alle er nok frygten for at vores hjem vil brænde og alt bare forsvinder..

• #30   30. aug 2012 SOMMERFUGLE!!! aaarg jeg er SÅ bange for dem!

og slanger, mørke, hajer, edderkopper, svigermor ....og spøgelser, ja tro det eller ej, dem har vi nok af herhjemme! smiley

• #32   30. aug 2012 Højdeskræk , kan ikke lide at gå udefor når det er mørkt, også som Carina kan jeg heller ikke lide at snakke i Tlf, kan lige ringe til læge og tandlæge, men ellers må man tage den hvis der er nogen dervringer med et nummer jeg ikke kender eller hemmeligt .

• #34   30. aug 2012 Pernille...jeg var også bange for nåle (selv med sukkersyge og daglige stikninger) men med drop-behandling for sclerosen en gang om måneden er jeg temmelig ligeglad efterhånden smiley Lidt godt har den da medført smiley

• #38   30. aug 2012 Jeg er bange for edderkopper. smiley
    De små kan jeg nogenlunde klare, meyer edderkopper genere mig ikke, men ellers er edderkopper min frygt.
    Hvis jeg har set noget om edderkopper i tv, så får jeg 100% maridt om det.

Når jo, og så mider... :s
    Eller ikke at jeg er bange, men jeg skal IKKE i nærheden af dem!!

• #40   30. aug 2012 Bum bum ,må altså hoppe med på vognen Pernille , og sige jeg ikke er bange for noget sådan cirka .
    -elsker krybdyr , mine firben har jeg haft i 8 år .
    -jeg bar bungy jumpet så frygter ikke højder

Selvfølgelig frygter jeg at miste som alle andre , men en fobi eller lignende har jeg ikke - dog er jeg ikke fan af broer !

• #42   30. aug 2012 Højder (som i skrænter, ikke fly)
    ALLE kryb (slanger, firben, frøer)
    Edderkopper
    Vilde rutschebaner og den slags ting

Øøøøh, og sikkert mange flere ting!

• #43   30. aug 2012 Jeg er også bange for mørke og bier. Dog er jeg allergisk overfor bier, så den er begrundet og jeg er blevet bedre til at gå væk, frem for at løbe rundt og skrige som en lille tøs smiley hahaha

• #44   30. aug 2012 I må gerne komme i krybdyrsterapi hos mig ,Benny Hill og dronning margrethe smiley

• #45   30. aug 2012 NEJ TAK!

Min veninde havde en slange, hvilket jeg ikke havde tænkt over. Så jeg gik ind på hendes værelse en dag, for at lade min hund spise i fred. Da jeg sidder på sengen spotter jeg bare den største og klammeste, mest modbydelige slange som glor DIREKTE på mig!!!

Blev så bange at jeg kaldte panisk på veninden, som måtte holde øje med den mens jeg gik ud derfra.

jeg er ærligt talt lidt glad for at den nu er død, når Vito er deroppe og sådan..

• #46   30. aug 2012 Jeg kan ikke tage de der flyvende stankelben-forvoksede-myg-tingester.. Puha nej, så går jeg sgu lidt i panik.. De er simpelthen så klamme, synes jeg.
    Ej, jeg får det sgu skidt bare ved tanken om dem.

• #47   30. aug 2012 Jeg eeelsker slanger! De er så fascinerende, bløde og så lækre at røre ved.

• #49   30. aug 2012 Rutchebaner, hvor der er loop er jeg heller ikke vild med og heller ikke broer faktisk.. Er så bange for jeg kommer til at køre ud over smiley

Har arbejdet med en hvis veninde havde en slange.. Hun havde den til at gå fri.. Hun vågner flere gange ved at den sidder oven på hende og bevæger sig frem og tilbage og går derfor til dyrlæge med den fordi hun tror den er syg.

Det viser sig så at den er blevet "vild" af at have haft hele lejligheden at bevæge sig i og har lagt sig på hende for at "tage mål" af hende for at se om den kunne sluge hende.. hun fik ikke lov at tage den med hjem igen..

• #52   30. aug 2012 Jeg kom også gående med vores lille franske bulldog og vores noget større Eurasier. Vi går forbi 2 drenge vil tro de er 6 og 8 år og den ældste hiver i sin bror så de går over på den anden side af vejen mens han siger. Det er en af de der farlige nogen den der, mens han peger på vores bulldog.

Det er jo også helt sikkert det er forældrene der har bildt dem det ind, og syntes faktisk det er synd for de børn at de skal gå og være så bange...

• #54   30. aug 2012 Jeg er bange for torden :s faktisk så meget det udløser angsanfald, og får det dårligt bare jeg hører eller læser det er på vej smiley

og så er jeg bange for højder, dog ikke så vildt som med torden, men igen kan jo også vælge og blive nede hehe, man kan ikke rigtig styre det der torden :s

elevator går jeg heller ikke i, hvis jeg gør er det aldrig alene og kun hvis der ikke er andre veje.

• #55   30. aug 2012 Jeg har det lige som Carina.... Torden smiley

• #56   30. aug 2012 Pernille...yep, det har jeg.

• #57   30. aug 2012 Frøer, karkelakker og edderkopper..
    Og så har jeg et forbi for kogt spaghetti og alle former for gele.. Kan sagtens lave det og spise spaghetti men vil dælme ikke rører det, det er bare for klamt.
    Gele er bare generelt ulækkert. Det bævre og ja puha, kan ikke spise det. Fy for pokker.. Haha

• #58   30. aug 2012 Og vaskehalle.. Kan ikke klare de der børste som drejer rundt.. Vildt underligt, men kan simpelthen ikke klare tanken om dem.

• #59   31. aug 2012 at flyve.
    Resten har noget med min angst at gør.
    Kunne tag mig en evighed at skriv det hele men de værste er folk der råber og mange mennesker på lidt plads.
    Så alt hvad der hedder fester, busser, grillbar, butikker midt om dagen osv osv osv det holder jeg mig fra...
    Det hedder angst og er en sygdom man aldrig kommer af med men med tiden kan man lære at leve med den og tingene kan blive bedre og bedre...

• #61   31. aug 2012 Pernille...har det fint så klager ikke smiley

• #63   31. aug 2012 Jeg er også bange for at køre på motorvej. Har prøvet det en gang inden køreprøven for 4 år siden, men ikke efter der

• #64   1. sep 2012 Har MEGET højdeskræk, kan næsten ikke gå op på en stige! Hader nåle, men er jo ikke bange for dem som sådan, får det bare dårligt.. Edderkopper er jeg bange for.
    Og så har jeg en lille form for klaustroforbi, men det er hvis der er rigtig mange mennesker og jeg er imellem dem alle, så skal jeg bare væk! smiley

• #65   4. sep 2012 Jeg er bange for Hajer! Jeg får hjertebanken når jeg ser en i fjernsynet eller i et blad smiley Og så er jeg bange for edderkopper og slanger og har højdeskræk smiley

• #66   4. sep 2012 Nåle og store edderkopper.. Er heller ikk vild med højder, men det kan jeg jo holde mig fra.. smiley Broer gør mig panisk, men arbejder meget med at distrahere mig selv når vi kører over dem.. Tror den frygt hænger sammen med min angst, hvor jeg oss er plaget af en masse andre ting jeg er angst for.. For der er jo forskel på at være bange og at være angst.. smiley Er heldigvis nået langt, men Kolding Storcenter en fredag eftermiddag er ikk lige noget jeg vover mig ud i.. smiley

• #67   4. sep 2012 Jeg er meget bange for at der er indbrud i vores hus igen til trods for vi har alarm.. Og også kameraer nu..

Kommentér på:
Hvad er I bange for?

Annonce