{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kig her piger :)
  • #2   28. aug 2012 kan godt lide at de skriver kvinder der er født 1885-1992 kan få den gratis........ griner

• Nadia <3 .
    Nadia <3 . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 85
    #3   28. aug 2012 Hvor rart at der endelige er flere der kan få den gratis smiley Det er virkelig de stik værd. Jeg fik den sidste år (Måtte dog selv betale). Opdagede kort tid efter at jeg havde svære celleforandringer og måtte ind og have et keglesnit. Det ville jeg gerne have været foruden smiley hvis jeg havde været lidt tidligere ude med vaccinationen, kunne jeg måske have undgået det smiley

• #4   28. aug 2012 Hey hvis I får det gratis så er det bare afsted med jer - det er et tilbud man ikke siger nej tak til (efter min mening smiley ) Vi "gamle" får den ikke tilbudt....

Men ja burde være alle kvinder....

• #6   28. aug 2012 Fik det først stik igår. Og det er i armen alle tre gange. Det strammer lidt når de sprøjter det ind. Men kun ikke mærke det efter 5 min.

• Nadia <3 .
    Nadia <3 . Tilmeldt:
    mar 2008

#7   28. aug 2012 I armen smiley og som Sabrina siger, så strammer det lidt. Og ja man kan godt mærke stikket. Men det ikk så slemt smiley og det er væk efter et par minutter. Hellere det end at få celleforandringer smiley

• #9   28. aug 2012 Jeg havde sønnen med inde, han holdte mig i hånden imens smiley Han var bare så sød. Er heller ikke så glad for nåle, men har da alligevel givet blod mm. Skal bare ikke se når de stikker nålen ind, syntes ikke det gør ondt smiley

• #10   28. aug 2012 Jeg synes bare det er med at komme afsted ! Min mor blev ramt af livmoderhalskræft for 3 år siden og hun har altså født 5 børn. Og sygeplejerskerne rådet os tøse børn til at få de stik. Min læge vil dog gerne vente til jeg har født smiley

S og lærke - det træls du er nåle skræk men hvis det kan redde dig for den sygdom :)?

• Nadia <3 .
    Nadia <3 . Tilmeldt:
    mar 2008

#12   28. aug 2012 Med HPV virusen er det desværre ligegyldigt om der har været kræft i familien eller ej. smiley Den smitter ved seksuel kontakt og hvis man intet gør ved det, kan man i værste fald få livmoderhalskræft. smiley Så jeg syntes at det er en god ide at få vaccinen for en sikkerheds skyld.

• #13   28. aug 2012 Jeg har lige bestilt tid til at få den første i morgen smiley
    Håber ikke det gør ondt smiley

• #14   28. aug 2012 S & lærke - som Nadia skriver så er det lige gyldigt om nogen i familien har eller haft kræft den smitter ved seksuel behov og du kan gå med de virus længe, inden den evt sætter sig som livmoderhals kræft .

min mor gik med konstante smerter i underliv, de blev ved med at sige til hende at det bare var blærebetændelse og hun gik i on off behandling mod det i 8 mdr indtil hun slog i bordet, der fandt de så ud af at det var livmoder halskræft som også havde bredt sig til andre dele .. hun er heldigvis rask den dag idag smiley

men som jeg kan læse i artiklen gælder tilbudet til slutning af 2013, så find ''nosserne'' frem :D;)

• #15   28. aug 2012 Har overvejet det .. Men hvor sikkert er det lige det virker tænker jeg bare ..

• #17   28. aug 2012 Da man skulle betale for og for den sagde min læge jeg skulle havde den .. men der sagde jeg til hende nej tak .. har ikk råd til ..
    men at den skulle hjælpe unge mennesker med ikk og for alt muligt sygdomme og kræft hmm .. men det var nå man ikk har haft sex så virket den bedre ..
    Hmm .,, Men nu er der jo mange unge som er under 26 som har haft sex .. Så forstå ikk helt det med den sprøjte .. smiley heeh

• #18   28. aug 2012 Sikkert eller ej smiley hvorfor tage chancen og lade være med at tage mod tilbudet :)?

• #19   28. aug 2012 Nogen der ved om det bare er i en periode eller hvad? er jo gravid også må man jo ikke få den.. Men vil da gerne ha' den, når jeg engang er færdig med at amme smiley

• #22   28. aug 2012 Dejligt! smiley

Kommentér på:
Kig her piger :)

Annonce