{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikea online shopping. Nogen med erfaring?
  • #1   11. aug 2012 Ikke personlig erfaring, men min mor droppede at bestille fra dem da fragten var mega dyr..

• #2   12. aug 2012 Alt var som det plejer, undtagen prisen, og når det så er sagt er det jo prisen der gør ikea værd at handle I, hvor der andre steder er fri fragt ved et vis beløb smiley

• #3   12. aug 2012 Fik en lampe til 75kr i julegave et år, fragten var 100kr så der skal meget til før det kan betale sig

• #4   12. aug 2012 Vi endte med at køre ud til IKEA, og det viste sig at ære en god ide, for hende der havde hjulpet os med at tegne vores køkken havde lavet en del fejl. Hvis vi "bare" havde bestilt over nettet efter den liste der høre til køkkentegningn, så havde vi fået vare for næsten 3000kr mere end hvad vi faktisk skulle have!!!! Vi skal dog have det leveret uanset hvad, da vi ikke kan have et helt køkken i vores lille Toyota Carina ;), og vi blev også MEGET overrasket over hvor dyr deres levering er 8-o. 2000kr for fragten!

• #5   12. aug 2012 2000 kr for levering af et køkken er jo ikke hen i vejret smiley
    Det er jo fragtmand der leverer .

• #6   12. aug 2012 Fru Nørh det kommer vel an på hvad man havde forventet ;). Kæresten havde regnet med 600kr da det var prisen de reklamerer med på deres hjemmeside for laaaaang tid siden. Desuden gav min veninde knap 900kr for at få leveret fra IKEA for ca. 3 år siden, men der blev det også kun leveret til kastenen, hvor vi skal have det båret op. Så nej, dyrt er det nok ikk, men det kom nu alligeveld bag på os smiley

• #7   12. aug 2012 Der er jo også stor forskel på hvad der skal leveres , men et komplet køkken inkl hvidevare - så synes jeg det fair . Men ja det er altså mange penge uanset hvad smiley

• #8   12. aug 2012 Det er ikke med hvidevarer Fru Nøhr:). Men ellers et helt køkken med elementer, låger og greb og selfølgelig bordplade. Der er vel ca. 7m2 køkken +\-

• #9   13. aug 2012 Pisse dyrt, det de ikke kan få ind på varer skraver de virkelig ind på fragt, også er det ikke kvalitet t prisen mere desværre

• #10   13. aug 2012 Idé at det skal bæres op, syntes jeg ikke det er vildt dyrt, men vi har fået fragtet andre ting fra andre firmaer til en billigere penge, så det er ikk fordi det ikk kan gøres billigere. Til gengæld bær jeg ikk så meget som et dørhængsel op!

Mht kvalitet til prisen, som flamingotrip skriver, så syntes jeg varene er af god kvalitet, men hvis du henviser til fragten, så har jeg ikke et clue?!? Da min tidligere omtalte veninde fik leveret fra IKEA, var det eneste hun kunne brokke sig over at de kom to timer senere end den tidsfrist de selv havde sat, og de trådte på hendes nymalet dørtrin, så det fik etvaftryk af en kæmpe plade 46 der aldrig gik af igen ;). Men har de sider par dage hørt både for og imod smiley

• #11   13. aug 2012 kvaliteten er skam også ok, men her har jeg kun middel mht. ikeas møbler, og har ellers investeret i flere dyre varer, så når fragten så er så høj som den er vælger jeg at hente selv, eller købe andetsteds, da varen så ikke er prisen værd uanset hvem der løfter hvad.
    Jeg er jyde jeg vil sgu spare penge hvis jeg skal gå i IKEA smiley

• #13   13. aug 2012 Gudrun- det er sq også længe at vente på en ny bordplade. Jeg bliver nok en smule negativ hvis jeg kommer ud for det sammen;). Men tager den til mig, og skal nok holde øje med om pakkerne fremstår beskadiget når de lander smiley

Flamingotrip - vi overvejede HTH, men deres kvalitet var på niveau med IKEA (ander dog ikk hva deres fragt koster), og IKEA var det eneste firma jeg kunne finde med liiiige nøjagtig det køkken jeg har drømt om, og så må man jo finde sig i prisen på levering desværre :-/.

• #14   14. aug 2012 Hvad med at leje en trailer ? Det kan gøres for nogle hundrede kroner smiley

• #15   14. aug 2012 Fru Nørh- det kræver en trækkrog på bilen smiley

• #17   14. aug 2012 Hvorfor? Det var jo ikke prisen der var det egentlige emne. Spørgsmålet lød på om der var nogen der havde erfaring med ikeas online shopping. Således at manden og jeg vidste om der var noget vi skulle tage højde for hvis vi kastede os ud i at bestille det hele online via deres hjemmeside. Deres priser på fragten kom bag på os da vi tidligere havde læst os til en billigere pris fra IKEA, og en veninde havde fået leveret til en billigere penge, men her i debatten er det et "sideemne", og ikke det der er "problemet". Vi har råd til at betale hvad det koster at få leveret, og betaler gerne prisen, da vi har bedre ting at bruge vores tid på end at køre fem og tilbage mellem hjemmet og ikea for at hente køkken (fx. At blive færdige med de sidste småting inden køkkenet kommer). Desuden ved jeg godt hvor meget et heeeelt køkken fylder. Min venindes køkken (der er meget mindre end vores) kom i en lastbil, og mindre havde ikke kunne gøre det, så jeg har svært ved at se hvordan vi skulle kunne have et helt køkken på en trailer ;). Hvis vi selv skulle hente det, krævede det at vi lejede en lastbil, hvilket kræver et lastbilskørekort. Ydermere er køkkenet bestil med levering nu, og vi betaler også gerne for at få båret det op, så vi glæder os bare til at få det hjem, så vi ikke skal tigge os ind hos folk for at få lov til at lave noget almindeligt menneskemad smiley

• #18   14. aug 2012 Ja hvis det kun er der det er man ønsker er det sgu ligemeget, tror næppe nogen gider gå på kompromis pga. en tusse eller to...

Mht. Lastbil kørekort, er det ikke alle biler det kræves. Afhænger af bilens vægt og hvor meget den er godkendt til at trække, men det er jo bare endnu et sidespor smiley

• #19   14. aug 2012 Flamingo- jeg henviser igen til min veninde der fik leveret et køkken fra IKEA. Der kom de med en stor lastbil, og mindre havde ikke kunne gøre det ;). Regner også med at vores køkken bliver leveret i en stor lastbil, da vores køkken er større og længere end det min veninde fik leveret smiley

• #21   14. aug 2012 Gudrun- der er intet at Undskylde for, og du genere absolut ikk ;). Der er meget om prisen, det vil jeg give dig ret i ;). Det var også for at forklare at det altså ikke var fragten, og prisen heraf der var det egentlige store issue hehe. Det var som sagt om der var noget som folk med erfaring omkring online shopping hos IKEA havde nogle vise ord at dele ud af, men efter som at kæresten og jeg valgte at tage ud til IKEA og få en medarbejder til at hjælpe os, er der som sådan ikke nogen ko på isen mere. Nu glæder vi os bare til køkkenet lander, så vi kan færdigegøre vores projekt der efterhånden har været længe under vejs smiley

• #23   14. aug 2012 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Jeg glæder mig meega meget. Jeg er som et lille barn juleaften hver gang der sker et lille fremskridt :-D.

Kommentér på:
Ikea online shopping. Nogen med erfaring?

Annonce