{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Ny mor.... {{forumTopicSubject}}

ØØhhh ved ik om det er det rigtige sted jeg skriver, men her er er mit spørgsmål.....

Min mor døde i 94' af ukendte årsager i vores hjem da jeg var 11, derefter fik jeg en plejemor som jeg var hos en gang imellem... Det skal lige siges at min far ikke har fundet en ny efter min mor døde... Og nu efter mange år, tænker jeg på om man kan finde en slags ny mor, ligsom man kan finde ældre mennesker som kan blive ens bedste forældre ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mor....
  • #1   25. jul 2012 Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre, hvis der er nogle der har lyst er det vel muligt... Men det er nok mere normalt med reservebedsteforældre smiley ..

• #2   25. jul 2012 Jeg ville finde nogle reservebedster og tage den derfra smiley Måske I kan få et rigtigt godt bånd.

af personlige årsager har min søster et dårligt forhold til mine forældre. Primært vores far, men også vores mor.

De er så blevet gode venner med hendes mands vens mor og far, som er som bedsteforældre for deres datter, og som var de første de besøgte på vej hjem fra hospitalet.
    Hun er uden tvivl både reservebedste OG reservemor.

Du kan evt. indrykke en annonce i Hjemmet eller sådan hvor du skriver et par korte ord om dig selv, og at I sammen (altså både du og dine børn) søger en reservebedste at komme lidt hos. Så der er lagt op til at det også er dig smiley

• #3   25. jul 2012 ACS: jeg har ingen børn og ved ik om jeg får lov til det via statsforvaltningen.... det er fordi jeg er gift med en anden kvinde.

men det er jo ikke reserve bedsteforældre jeg leder efter.... det er en reserve mor.

• #4   25. jul 2012 Luzi,
    ja, det så ejg bagefter.

Jeg ville indrykke en annonce i et dameblad, Hjemmet, Familiejournalen eller sådan. Skrive kort om dig selv (din alder og at du er i et lykkeligt ægteskab), og så fortælle at du ingen mor har, og af og til savner en ældre/voksen kvinde at se op til, besøge, og læne dig op af smiley

Og så håber jeg da du får lov at få børn - du bliver jo næppe en dårligere mor grundet din seksualitet!

• #5   25. jul 2012 ACS: Det er nemlig rigtig som du skrev til sidste. Men man er ikke nogen dårlig forældre uanset hvilken seksualitet man har..

• #6   25. jul 2012 tak skat... (martina)

men prøv at sig det til statsforvaltningen smiley

• #7   25. jul 2012 Ja det kan jeg ko prøv. Ellers får vi bare stine over et par dage og filmer det og sender det ind til dem.. så kan de måske fatte at vi er gode nok..

• #8   25. jul 2012 Undskyld jeg går off topic men blev lidt nysgerrig..

Hvorfor skulle statsforvaltningen modsætte sig jeres ønske om at få et barn ?

• #9   25. jul 2012 Mor til 2,
    ja, et godt spørgsmål? smiley Kan I ikke bare henvende jer på en klinik som alle andre kvinder kan, og blive insemineret. Eller er det fordi I er gift? Og ikke grundet partnerskabet?

Og tillykke - I må da være blevet gift her for nyligt, den nye lovgivning er jo ret ny! smiley

• #10   25. jul 2012 Mor til 2 og ACS. Det er 2 år siden vi blev gift.

Og på Privat klinik vil det koste over 45.000kr pr gang. der er godt nogle pakker man kan købe med det bliver det sammen.

Fordi vi start for 1 år siden om at blev forældre men for nylig fik et nej. Men vi kæmper vider af at få et ja..

• #11   25. jul 2012 Men i spørger bare ind til det.. Så skal jeg nok svar så godt på det

• #13   25. jul 2012 Martina..

Inseminering koster jo ikke særlig meget (:

Inseminationsbehandling

Hormonstimulation 2.000 kr
    Insemination (IUIH) med partners sæd pr. dag 750 kr
    Insemination (IUID) med donorsæd pr. dag ex. sæd 750 kr
    Donorsæd fra vores beholdning 1.000 kr

& doner sæd har mange forskellige priser alt efter hvad du vil have.. nu det her bare taget fra et sted og priserne Variere (: Men ikke så voldsom meget (:

• #14   25. jul 2012 ACS : Det kan vi ikk. For vi fik af vide fra statforv. at vis Luzi prøvet på at blive gravid efter vi fik et nej. så vil de tag barnet fra os.
    Mor til 2. Ikk på alle de klinikker vi har kigge på.

• #15   26. jul 2012 Martina..

Så tror jeg i har kigget under det forkerte.. men skriv evt en pb ?

Nu ved jeg ikke hvad deres begrundelse for et nej er, men jeg synes det lyder underligt.. Da jeg da har hørt om flere lesbiske par der har fået barn? Vidste slet ikke man skulle søge om det ? s:

• #16   26. jul 2012 Mor til, nej vidste jeg godtnok heller ikke man skulle. Lyder sært .

• #17   26. jul 2012 Martina,
    jeg synes ligesom mor til 2 skønne tøser, at det lyder helt vanvittigt. Hvorfor skal I have tilladelse? jeg forstår at bøsser har svært ved at få børn - de skal jo finde en til at bære. Men I skal bare have sæd, så er I jo ret godt på vej?

Hvad med landsorganisationen for bøsser og lesbiske, kan de ikke hjælpe jer videre? Jeg ved ikke om der findes en støttegruppe for homoseksuelle som ønsker børn, men det må der da næsten være?

Jeg synes det lyder helt vildt, at de skulle fjerne jeres barn på grundlag af jeres seksuatlitet.

Hvis vi nu forestiller os at Luzi i dag var heteroseksuel, blev gravid, og faderen ikke ville være med i det. Så bor hun alene med sit barn, to år efter "opdager" hun at hun er lesbisk og flytter sammen med dig op I opdrager barnet sammen. Så ville kommunen da aldrig blande sig!

• #18   26. jul 2012 grunden til at de har sagt nej er fordi jeg har været forbi psykiatrien og har snakket med et par psykiatere og fået stillet en diagnose....

• #19   26. jul 2012 Aarhhh.. Jeg troede det var knyttet til din seksualitet smiley

Så er jeg lidt mindre undrende. Jeg håber at I kan finde ud af det, og hvis der er nogle diagnoser, så komme videre derfra, så du forhåbentligt, kan blive vurderet egnet til at være mor smiley

• #20   26. jul 2012 Jeg mistede min mor da jeg var 15. Jeg har ikke fundet nogen ny mor men holder meget af min svigermor smiley men min lillesøster som kun var 1 uge gammel fik en ny mor da faren fandt en anden. (alt for tidligt) MEN jeg har ikke haft det skidt med det. Hun var en baby og nu 17 og ville aldrig have hun skulle opleve livet uden en morfigur. Hun er klar over at hun ikke er hendes rigtige men hun har altid været der som hendes mor.

• #21   26. jul 2012 Nåerh jamen så er grunden jo også en helt anden end jeres seksualitet som jeg forstod det først (:

Men held og lykke med det (:

Kommentér på:
Ny mor....

Annonce