{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Veninder/bekendte søges :) Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg jeg søger veninder/bekendte. Gerne med børn, da jeg selv har en datter på 2,5 år:) jeg er selv 25.

Vi bor i lejlighed alene i Brønderslev. Har været alene siden august 2011.

Jeg Har det sidste års tid gået på Vuc i Brønderslev for at tage nogen enkelt fag, men nu er eksamen overstået og der er sommerferie:) min fritid bruger jeg selvfølgelig på min datter og så rider jeg også nogen gange om ugen.

Ja det var lidt om mig smiley

Skriv endelig:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veninder/bekendte søges :) Nordjylland
  • #1   30. jun 2012 Jeg bor i Aalborg, og har en knægt på 1½ så lidt yngre end din pige. Jeg er 24. Vi bor sammen med min kæreste, og starter på uni til efteråret.

• #3   30. jun 2012 Lille M -- Mon ikke de ville kunne lege sammen alligevel, Natasja er meget sød over for mindre børn smiley hva skal du læse på uni?

• #4   30. jun 2012 everita-med en vidunderlig smuk pige Emma.. * -- Jeg har også ntasja hjemme på ferie 29,30,31:)
    Kunne være super at lave noget sammen smiley

• #5   30. jun 2012 jeg bor i klokkerholm, så ikke så langt fra dig, har min datter på 1,7 år hjemme i uge 30 og 31, dog er jeg ikke til for meget bevægelse, da jeg venter nummer 2 til september,
    jeg er 22

• #6   30. jun 2012 Mor til Freja:) det er helt okay:) vi kan hygge lidt i parken, ungerne kan lege og vi kan snakke:) lyder spændende med at du skal ha en mere:) gid det var mig:)

• #7   30. jun 2012
    *Mor til 2 skønne unger* -- Lyder perfekt smiley Hva laver du til dagligt? ? børnene ville dakunne lege fint sammen smiley

• #8   30. jun 2012 Det lyder super spændende smiley Ja jeg går på vuc og fortsætter igen efter ferien, da jeg ikke kom ind på pau.. og der er ikke rigtig noget arbejde at få.

• #10   1. jul 2012 Hej jeg hedder janni og kommer oss fra Aalborg, jeg er 23 år. Har ikke nogen ældre børn men har termin her med den første om 10 dage.
    Jeg har lige afsluttet min uddannelse som PAU her i april. Så lige nu går jeg bare herhjemme. Jeg bor sammen med min kommende mand her til oktober, hvor vores søn skal døbes.
    Vi har også bil her. Min er på værksted da den ikke køre lige for tiden. Men familie bilen køre hehe.

Skriv endelig hvis det har interesse.

Kommentér på:
Veninder/bekendte søges :) Nordjylland

Annonce