3. jul 2011 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Anbefal en bog {{forumTopicSubject}}
Ja, da jeg står og skal på ferie om små to uger (weehuu!), mangler jeg lidt læsestof at tage med. Er der nogen af jer, der kender en god bog, som jeg bare MÅ læse? Synes biblioteket er aaalt for uoverskueligt, når jeg ikke aner, hvad jeg leder efter.
Jeg er ikke til bøger som Twilight, Harry Potter osv.. Ej heller 'Pigen der legede med ilden' + de to efterfølgere, da jeg har set filmene et hav af gange.
Jeg kan godt li' bøger, der er realistiske - eller forholder sig til realistiske problemstillinger. F.eks. har jeg læst en bog der hedder 'Stadig Alice', som handler om en kvinde, der får konstateret alzheimers i en ung alder. Altså biografier eller lignende. Evt. om en person, der har været igennem nogle barske ting.
Er der ikke en venlig sjæl, der har en super god idé til hvilken bog, jeg skal kigge efter når jeg skal på biblioteket næste gang?
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Derudover er jeg ret vild med... åhr hvad hedder hun nu... Hun har skrevet Isprinsessen, tyskerunge og en hel masse andre. Også en ret fed serie
Ja jeg er en sucker for krimier
(derudover har jeg læst Harry Potter og Twillight MANGE gange og kan VARMT anbefale dem, men det gider du jo ikke :D)
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Nej jeg er absolut ikke tilhænger af fantasy-bøger/film!
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Men hvis du er påvirket meget af hormoner, så hold dig fra dem der omhandler børn... De er IKKE guf for følelserne!
jul 2011
Line: Jeg har godt nok tænkt over det. Døjer ikke med hormonerne, men jeg gider nok ikke lige læse om én, der mister sit barn eller lignende.
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
maj 2012
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 123
Desuden er der jo den nye fra Lisbeth Zornig Andersen - Vrede er mit mellemnavn. Super god bog fra formanden for børnerådet, der desværre har været ude for en del i hendes barndom. Super god, men meget hård beretning..
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Laesehesten/2007/05/03080541.htm
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Jeg læste den også på en ferie.. Men endte med at sidde 2 dage lukket inde med den bog.
Og den er skrevet af hende selv, hvilket gør den så levende.
Selv hvis du ikke tager den med, så hav den alligevel i tankerne næste gang du begynder en bog. Du vil ikke fortryde det.
Det er 6 år siden jeg læste den, og jeg kan huske alle detaljer stadigvæk.
jan 2012
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Camilla Läckberg (det er hende der har skrevet Isprinsessen), Sara Blædel, Jussi Adler Olsen og Jane Aamund.
jul 2011
jan 2012
jan 2012
Ja, jeg så filmen efter jeg havde læst bogen, og jeg blev simpelthen SÅ skuffet og sur.. Syntes overhovedet ikke at den havde noget med den bog at gøre. Jo.. måske noget af det. Men i bogen er der bare 200% mere.
Jeg kunne næsten ikke bære den film, ikke efter at have læst bogen. I ved hvad jeg mener hvis i selv læser den, og så efterfølgende ser filmen.
Men sådan er det jo for det meste, er det ikke?
jan 2012
Den skal jeg IKKE se så
Har du læst bogen?
jan 2012
Filmen siger virkelig alt for lidt. Det er en skam.
Synes helt klart, at hvis du pludselig får et læse-flip, så skal du gå igang med den.
(Omg, jeg taler da slet ikke for den her bog.....) haha
Anbefal en bog