{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.334 visninger | Oprettet:

Anne 39+ P
Anne 39+ P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17

Ferie og lommepenge? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg skal på ferie i en uge sammen med vores venner.. Vi skal være afsted i en uge og det er på Korfu.. Vi skal selv sørge for mad, både middag og aften..
Vi er ikke dem som shopper mest, da vi nok alligevel ikke kan finde noget..
Men hvor mange penge ville I sige at man bruger om dagen cirka?

Jeg regner selv med de cirka 700 kr. om dagen..For os begge to..
Er det urealistisk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie og lommepenge? Hjælp
  • Anne 39+ P
    Anne 39+ P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #1   23. jun 2012 Hvorfor ville du tage det dobbelt med næste gang.. Er det meget dyrt dernede eller hvordan? Tænker bare at når de nu har krise, så kan maden da ikke koste så meget?

• #2   23. jun 2012 Vi plejer at bruge omkring 10.000 nogle gange mere. Det er så hvor vi som regel har All inklusiv men spiser ude om aftenen. Og så til souvenirers osv. For skla man ud og se noget, køre med taxa osv så koster det også. Men vi sidder heller ikke ved poolen dagen lang smiley vi er ude og opleve noget hverdag, og det koster jo en del. Men ved ikke havd jeres planer med jeres ferie er?

• #3   23. jun 2012 Vi bruger også omkring de 10.000. Forrige år havde vi 5000 med, men endte med at hæve 5000 kr mere dernede, og alle blev brugt...
    Taxa, is, restauranter, souvenirs osv, alt løber op selvom det er små penge man bruger....

• #4   23. jun 2012 vi har lige været i tyrkiet, vi havde dog all inclusive og vi brugte omkring 5000kr, så havde vi skulle købe mad dagligt var det nok blevet det dobbelte smiley

• #5   23. jun 2012 vi har lige været på kreta for en måneds tid siden.. vi havde all inkl og brugte alligevel omkring 5000 kr.. vi var ude at spise 2 gange men vi tager også gerne ud og oplever noget og det koster jo lidt med taxa og så noget også ville også have omkring 8000-10000 med hvis vi ikke havde all inkl....maden var ikke billigere end andre feriesteder vil jeg sig vi gav mellem 10 og 15 euro for maden og 2-3 euro for en sodavand når vi var ude og spise

• #6   23. jun 2012 Synes 700kr lyder meget fornuftigt. Sidste år var vi på mallorca en uge uden nogen måltider på hotellet. Vi var ude og se noget hver dag og en våd tur i byen en enkelt aften. Men vi er også gode til at tage bussen i stedet for en taxa, hvis muligheden er der for det. Vi brugte 4500kr på en uge, tror jeg ville få dårlig samvittighed hvis jeg/vi havde brugt 10000kr i lomme penge på en ferie.

Vi var også en uge i østrig hvor vi boede i lejlighed, her handlede vi ind til morgenmad og aftensmad. Men spiste middagsmad der hvor vi nu var. På den uge brugte vi 8000kr hvor af de 3000 gik til brændstof og 800 til overnatning på hotel på vejen der ned.

Synes bestemt ikke vi har manglet noget på nogen af vores ferier. Og det har heller ikke været sådan at vi har vendt og drejet hver en 25øre. Det skal dog siges at på østrig turen havde vi lidt mad og brød med hjemmefra.

Kommentér på:
Ferie og lommepenge? Hjælp

Annonce