{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hormoner?
  • #1   16. maj 2012 super - tak for svar. smiley

• #2   16. maj 2012 haha, mente ik sådanne hormoner smiley ..
    det fordi, jeg har forventet mens fredag, og mine hormoner går helt amok. begynder at græde af de underligste ting, som jeg aldrig før har grædt over. små ting kan smide tårer i øjnene af mig.
    og så har jeg også fået en bums, som jeg aaaltid gør. har dog haft denne i 2-3 uger, hvor den plejer at komme dagen før mens. har lidt humørsvingninger pt.

og i søndags blev min mave så oppustet, at jeg ikke kunne gå.. måtte tage alt mit tøj af, for kunne ikke have bukser på (kunne ik passe dem om aftenen) og min trøje gjorde også rigtig ondt at have til at sidde på maven. min kæreste mente, det bestemt ikke var normalt. min mave var stenhård og var simpelthen så stor, at det var utroligt. har før mistet 9+4, hvor jeg tog en del på, og hvis man skal regne videre ud på det, lignede jeg i søndags en, der var i uge 18+ (cirka) ..

men alt det andet, du nævner, plejer jeg at få ved æl smiley altså ømme bryster, kvalme og sådan d: ..

• #4   16. maj 2012 det jeg ønsker svar på er, om det er normalt det jeg beskrev i tråden.. har aldrig selv oplevet noget lignende, og kender derfor ikke til det.. har utrolig meget bøvl med underlivet i forvejen, så kunne godt have været derfor..

Kommentér på:
hormoner?

Annonce