{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Intimbabering ! {{forumTopicSubject}}

Ja synes det kunne være lidt sjov at høre hvor mange af jer der stadig selv kan klare intimbaberingen og hvor mange af jer gravide som gør det ?

Jeg baberede mig selv et godt stykke hen af vejen, men så kunne jeg pludselige ikke se så meget for maven og jeg kunne ikke bukke mig så meget smamen længere, så jeg sagde til kæresten at nu var det slut, med bar mis, med mindre at han ville babere eller vokse mig, det sagde han at han ikke ville så der måtte bare være urskov ;O)
Men dette holdte kun kort, følte mig ikke særlig sexet og synes bare ikke at det var mig, så jeg begyndte at babere igen og gør det satdig tros der kun er 3 uger til termin.. Jeg kan godt nok ikke se en skid så det er en omgang blinde/føle babering men det er beder end ingenting hehe..

Håber andre vil dele deres erfaringer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intimbabering !
  • #1   29. okt 2008 Sjovt :0)... jeg sagde før jeg blev gravid at jeg sku bare ikke ha en kæmpe urskov dernede :0)... nu er jeg 30+0 henne og gør det stadigvæk men allerede nu er det begyndt at blive svært som du selv skriver christine :0)...

Jeg har sagt til kæretsen at han skal hjælpe mig når jeg slet ikke kan mere jeg vil ikke ligge der den dag hvor malthe kommer med en kæmpe urskov... Ikke at jeg tror de jordmødre er total ligeglade men det er nok mere min egen holdning at det vil jeg bare IKKE :0)

• #2   29. okt 2008 Stine E hehe du lyder nodagtig som mig hehe, og er bare helt enig i din holdning, ville heller ikke synes det var så fedt at ligge og føde med en stor urskov, selvom som du skriver er JM sku nok lige glad og har set værre...
    Har det sådan at jeg selv gør det og gør det så godt jeg kan, men når nu vi kommer helt tæt på få jeg Morten til lige at tjekke at jeg har baberet mig nogen lunde... Mere så hele den ene side ikke stadig er dækket af hår hehe kunne sku se sjov ud..

• #3   29. okt 2008 Hehehe...det er længe siden jeg har kunnet se godt nok til det. Derfor gør min kæreste det. Han synes det er en skæg beskæftigelse. Han gør virkelig meget ud af det, og det er lige før han er bedre til det end jeg. Og så plejer det at ende sjovt....hehehe...med lidt bonus til os begge.

• #4   29. okt 2008 Christine : Godt at jeg ikke er den eneste med den holdning så da :0).

Mette: ha ha ja det kunne jeg godt forstille mig at det ville ende med lidt bonus :0)... det er jo kun dejligt!!!

• #5   29. okt 2008 Stine: ja...det er dejligt, og sundt....oooog måske det kan sætte gang i et eller andet. Han har lovet mig at babere den lige inden vi kører på sygehuset, hvis jeg kan holde til det, ellers er det bare ærgeligt...

• #6   29. okt 2008 Altså nu er jeg jo kun i uge 26 og kan heldigvis stadig klare det selv, og hvis jeg på et tispunkt ender med ikke at kunne det, ja så må kæresten igang :o) Som i også skriver så har JM nok set værre, men for min egen og kæresten skyld vil jeg altså være "nøgen" *griner*

• #7   29. okt 2008 Min kæreste gør det også, har også sagt til ham den dag jeg skla føde skal jeg bare bareberes, jeg vil heller ikke ligge der med masser af hår, lidt værdighed vil jeg da gerne beholde.o)

• #8   29. okt 2008 Altså det var da lige godt, jeg kan dælme ikke få morten til det, det gider han sku godt nok ikke, så vil han heller at jeg gå rundt med urskov..... Kunne ellers være dejlig hvis han ville, for dte er da hårdt i lægden selv at gøre det med stor mave på... Men sådan er det, få ham nok kun til at tjekke om jeg har gjordt det godt nok den dag den stå på fødsel....

• #9   29. okt 2008 Christine W, jeg ved endnu ikke om min kæreste ville gøre det, men det SKAL han *g* Jeg ordner hans negle så kan han vistgodt ofre sig for mig.. Noget for noget ikk?

• #10   29. okt 2008 hehe.. jeg er så åbenbart den eneste der er skide ligeglad.. når jeg ikke kan nå / se mere er det bar synd... min kæreste skal alligevel ikke ned og se hende blive født.. så jeg er kold som en kiks om jeg er urkvinde når jeg skal føde.. smiley

men gør det nu for kærestens skyld.. smiley

• #11   29. okt 2008 Ina jeg har sagt til min moretn at det synes jeg godt han kunne gøre, ordner nemlig også hans negle, smøre mad pakke og forkæler ham, så synes jeg enlig også godt at han kunne gøre dette for mig, menn nej nej han er af anden mening og mega stædig... Så jeg må klare mig selv...

Prinsessen havde det som du i starten, sagde også at det var der ikke noget at gøre ved, kunne jeg ikke selv var det bare ærgeligt, men for at det ikke skal være løgn, begyndte det at brænde klø og lugte der fra og jeg følte mig slet ikke sexet, så jeg gik i gang med skraberen igen, tros det at jeg ikke kan se en skid og nu har altså det godt igen...

• #12   29. okt 2008 christine W

Så må han jo selv igang med at ordne neglene *g*

• #13   29. okt 2008 gjorde det indtil jeg fødte og gør det igen..

• #14   29. okt 2008 Ina hehe ja kan da godt være du har ret, men tror faktisk han er lige glad, så gør han det nok bare selv..

Christina: hehe okay kommer je nok også til

• #15   29. okt 2008 hehehe jeg er skam lige så stor heheheh

• #16   29. okt 2008 men det er også 2 gang ved mig.

• #18   29. okt 2008 da jeg gjorde det var det i blindehed til sidst hheheh

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #19   29. okt 2008 Jeg kan heller ikke se noget som helst, men klarer den på rutinen og håber så bare på jeg ikke for skåret mig. men indtil videre går det fint nok.

Jeg har overvejet at blive vokset nogle uger før forventet fødsel, da jeg også korser mig lidt ved tanken om at ligge der og føde med skægstubbe hvis man ikke lige har fået skrabet lige op til. men jeg hader bare at blive vokset i det område, for det gør så frygteligt ondt synes jeg.

• #20   29. okt 2008 Jeg gør det også selv, men det er godt nok svært efterhånden... =) Maven kan ikk rigtig skubbes tilside mere, så det er en blanding af rutiine, stå op og sidde ned og ren og skær held.. =) Kæresten har sagt at han gerne vil hjælpe mig, det har vi også prøvet før inden jeg blev gravid, men det var jo af en anden årsag.. =) men så længe jeg gør det selv, så får jeg ham til at tjekke om jeg har fået det hele med, og indtil videre har han da ikk brokket sig.. smiley

• #21   30. okt 2008 Jeg er også ved at have svært ved det selvom jeg godt kan gøre det stadig. Det er sådan lidt med at kigge til siderne og prøve at se ud over maven men den går nok ikke så lang tid endnu for det er kun lige på grænsen til at jeg kan.

Har dog ikke spurgt kæresten endnu, men kunne da være jeg skulle prøve at spørge ham i morgen. Aner ikke hvad han vil sige til det, om han vil sige nej eller han ville synes det kunne være sjovt. Nu må jeg se

Kommentér på:
Intimbabering !

Annonce