906 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
20. mar 2008 Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 389
Glædesudbrud :-) vægttab :-) {{forumTopicSubject}}
Hej i skønne piger
Jeg kommer lige med et glædesudbrud da jeg er super stolt af mig selv
I mandags begyndte jeg for alvor at ændre min livsstil
Og jeg har sgu allerede smidt 3kg. Og 14 cm. Fordelt på lår og mave
Hvor er det bare en super fed fornemmelse og det giver bare så meget motivation
Ih, ja, ved sgu ikke lige helt hvad jeg vil med dette indlæg, udover at dele min glæde
Kan I alle have en god søndag
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.871
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 121
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 389
Er så super stolt
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.970
Men 14 cm på 5 dage lyder godt nok voldsomt! Hvad har du lavet???
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 389
Derudover er jeg begyndt at bruge madlog.dk
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.970
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 389
Lotte : tak
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 389
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.131
Når jeg holder mig fra kulhydrater en uge svinder min mave 10 cm ind...
Glædesudbrud :-) vægttab :-)