{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavede forårsruller
  • #1   21. apr 2012 når du laver forårs ruller steger du kød, krydderier og grøntsager lader det køle lidt så du kan røre det- og kommer det så på rispapir og folder.

• #2   21. apr 2012 Haha ja, forstege..
    Lorte iPad, laver det selv om til forskere smiley
    Det er fordi vi plejer at købe forårsruller færdige i en lille thai biks, og nu vil jeg altså prøve selv, for det bliver dyrt i længden..
    Og hendes ruller, er sådan helt faste i det, så tror ikke hun forsteger dem..

• #3   21. apr 2012 kødet skal være stegt da det ikke når at blive stegt færdig på den korte tid de er i friture. husk noget de lige kan dryppe af på.

• #4   21. apr 2012 det er jo heller ikke rispapiret du forsteger smiley

• #5   21. apr 2012 Ok, jeg prøver mig frem, det bliver jo nok godt lige meget hvad smiley

• #6   21. apr 2012 mor til a. kan jo kun råde dig til det- hvordan du gør er op til dig- men nu er jeg udlært kok så ved nu hvad jeg snakker om smiley

• #7   21. apr 2012 Jamen, jeg havde bare ingen anelse om hvad jeg skulle gøre..
    Grunden til jeg spurgte er fordi, når man forsteger kød, synes jeg det 'klumper', men det kød inden i hendes ruller er sådan helt fint og glat, ligesom hvis man skærer i en kold frikadelle eller sådan..
    Så tænkte at det måske var lagt i råt for at få den konsistens smiley

• #8   21. apr 2012 det kommer også an på hvilke kø du kommer i. jeg ville stege nogle løgringe eller halve løgringe til de er klare, smide ren svinekød i og brune af, og så smide gulerødder og porrer i som er fintsnittet måske med lidt frisk hakket persille salt og peber også selvfølgelig huske at frituren skal være rigtig varm (mellem 160/180 grader) ellers suger ris papiret bare en masse friture fedt og bliver rigtig ulækre

Kommentér på:
Hjemmelavede forårsruller

Annonce