{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.806 visninger | Oprettet:

Av, min navle! {{forumTopicSubject}}

Det lyder sikkert meget mærkeligt, men har den sidste uges tid haft lidt ondt i maven, men ikke så det har været helt forfærdeligt. Så her til aften står jeg lige og kigger i spejlet efter jeg er kommet hjem fra træning og så et min navle fuldstændig rød og hævet! Når jeg rør ved den er den meget øm og nu klør det en smule ude rundt om navlen.

Andre der har prøvet det?

Skal vidst lige sige at jeg er ikke gravid og jeg har heller ingen piercing smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av, min navle!
  • #1   20. apr 2012 lyder som svamp

• #2   20. apr 2012 Svamp? Øhhh hvordan får man det og hvad gør man ved det?

• #3   20. apr 2012 svamp kan komme af en lille sæbve rest der ik bliver skyllet væk. du går på apoteket og køber 1% canesten og hjælper det er det svamp og hvis ik er du nød til at kontakte din læge da det så kan være en brok der er på vej mm

• #4   20. apr 2012 Okay, super. Mange tak for hjælpen smiley

• #5   20. apr 2012 det var så lidt

• #6   20. apr 2012 Yes her kommer der klammo navle info smiley Har en meget meget meget meget meget dyyyyyyb navle = der kan samles mange nullermænd og andre gode overraskelser i smiley Hvis jeg har lavet et eller andet jeg er kommet op at svede over, ja, så kommer der sved i navlen + de ekstra goder der er samlet deri = den lugter af død gnu, bliver rød, irriteret og klør... Da jeg var til lægen med det for en del år siden sagde hun at sådan var det bare. Skulle bare sørge for at holde den ren og tørre den grundigt efter bad. Meeeen tror jeg vil spørge min nuværende læge om det nu kan passe at man skal have sådan en klammo navle smiley

Men jeg renser den med en vatpind (ikke for meget for så væsker den og klør endnu mere) men lige tørrer den med vatpinden og så noget creme af en art (panthenol, zinksalve, aloe vera, en eller anden creme der desinficerer og bare er lækker)

Ja, det var en klam beskrivelse smiley

• #7   20. apr 2012 jeg har haft samme oplevelse og det var en byld der lå dybt i navlen og der blev jeg godt nok lidt forskrækket for om natten gik der hul på denog så var der betændelse ude over det hele (undskyld detaljen) og lægen anbefalde bare man skulle rense det med klorhexidin og en vat roundol.

• #9   20. apr 2012 Kender også en som var øm i navlen, hvilket viste sig at være en ret fæl byld.. Hun var dog gravid.

Det var ikke en særlig sjov oplevelse.

jeg ville altså lige ringe til lægen eller sygeplejersken, bare liiige, inden jeg smurte med noget. Du ved jo ikke om det er den rette behandling.

Kommentér på:
Av, min navle!

Annonce