{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Handel - ignoreret. {{forumTopicSubject}}

Undskyld mig, for ikke ret lang tid siden, var der en der brokkede sig over hun to gange have modtaget noget hun havde købt over Babygalleri som ikke var som det var beskrevet.

Nu kan jeg så brokke mig som sælger.
Jeg fik afvide for en uge siden, af X gerne ville købe 3 af mine pakker med tøj. Vi aftalte pris og X sagde hun ville sætte penge ind mandag. pengene er aldrig gået ind på kontoen og jeg har flere gange skrevet en besked til hende og jeg kan se hun har været på flere gange siden.. men jeg hører ingenting fra hende - det synes jeg simpelthen er for latterligt, man behandler hinanden på den måde, man kan da i det mindste svare..

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg. er nok bare skuuffet og sur over man behandler hinanden på den måde...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel - ignoreret.
  • #1   26. okt 2008 ja forstår dig godt.....

det er rigtig træls når folk er sådan smiley

håber da ikk at du har sendt tingene til hende

• #2   26. okt 2008 hej Lotte n det har jeg også været udsat for herinde og jeg syntes ikke at man som køber kan være bekendt at henvende sig til os som prøver at sælge tøj herinde også ikke at overfører pengene når man lover det . jeg giver ikke meget for den slags personer som tror at de kan handle sådan

• #3   26. okt 2008 Jeg forstår bare ikke, man i det mindste ikke kan skrive man alligevel ikke havde råd, eller hvad det nu kan være...

Jeg ved ikke om sådanne folk tænker: "jeg håber hun sender pakken, selvom jeg ikke har overført pengene"

Jeg tænker lidt om man skal lave "den sorte liste" så folk kan se hvem de ikke skal handle med, da dde ikke betaler...

• #4   26. okt 2008 her burde være et system der hedder dårlig middel og godt.. og så begundelse lige som på qxl, for jeg er personligt godt træt af måde folk er her inde på BG (ikke alle er sådan i know) men i forstår. det var mig der for nogle dage siden skrev den andet inlæg.. og jeg er ved at være godt irriterede,...
    kender flere end jeg her inde fra der faktisk ikke rigtigt gider være her inde mere... og jeg overvejer stærkt at slette min profil, endten er folk suge , eller rakker folk ned, ellers så snyder de hinanden her inde, eller bare totalt ligeglade...

• #5   26. okt 2008 En sort liste vil jo hænge folk ud, så det må man ikke.

Har dog også været ude for det du omtaler.

• #6   26. okt 2008 baboom er vist helt galt med snyderri og fortryderi

• #7   26. okt 2008 jane mener du sådan et sytemt som qxl bruger er at hænge folk ud?

• #8   26. okt 2008 jeg har også været udsat for at flere brugere gerne vil købe og ha´reserveret og så hører man intet fra dem mere... og øv hvor træls og spild af tid... jeg vil sige at ligger inde med rigtig mange babyting, som jeg gerne vil ha´solgt, men bruger qxl istedet... der er jeg sikker på at de bliver solgt og at handlen gennemføres...

• #9   26. okt 2008 christina: jeg synes faktisk et system som qxl, med dårlig, middel og positiv og så en begryndelse, ville være rigtig godt at have.... kan man kke foreslå det til nogen?
    For der er jo åbenbart mange der er trætte af det og mange der vælger og sælge på andre måder, så babygalleri mister jo nogle medlemmer, hvis der ikke bliver gjort et eller andet!

• #10   26. okt 2008 Problemet med en sort liste er jo at enhver kan skrive hvem som helst på den herinde og så længe handlerne foregår så ukontrolleret som de er herinde og på den andre gallerier, så kan det ikke bruges til spor. Enten skal alle handlerne sættes ordentlig i system hvilket vil kræve at det skal laves fuldstændig om herinde eller også må vi jo bare lade være med at handle. Det er jo desværre hamrende tydeligt at ejerne af gallerierne ikke er klar på at gøre noget.

• #11   26. okt 2008 Jane P: ja, jeg kan godt se det du skriver - hvis nogen lige har set sig sur på en, så ryger de bare derpå... det er selvfølgelig rigtig nok!
    Man kunne også gøre det som på trendsales - med en trendsales handel, det kunne måske også hjælpe lidt på det, så kan man jo rimelig hurtigt se om de betaler eller ej - men det kræver jo selvfølgelig noget af ejerne...!

• #12   26. okt 2008 jeg har overført penge til BG-bruger i MAJ måned , jeg fik en del af tingene i juli og mangler stadig at få ting til en værdi af over 300,-
    så snyd kan også forekomme den anden vej......

Kommentér på:
Handel - ignoreret.

Annonce