15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Fogedretten - samvær??? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har prøvet det er kørt så langt modparten er gået til fogedretten?
Vi har kørt en sag på 2år snart med samvær ( min søn & hans bio far )
Han får tilkendt det ene samvær efter det andet det os ok slet ikke det - men han er aldrig dukket op.
Nå men han får lov til og søge igen her inden jul, han får tilkendt efter nogen mdr overvåget samvær - jeg må ringe derind & få rykket tiderne fordi det ikke passer ( jeg aflevere børn kl 9 har to )
Det godtager de, og rykker det til kl 12 - TRODS det jeg gør det meget klart, jeg ikke kan møde op der med min søn i det han sover til middag & han kan bare IKKE undvære den søvn, ( vi skal med bus frem & tilbage på halvanden time hver vej )
Jeg forsøger i 3uger & få fat i dem på amtet, da jeg glemte & møde op en dag - samt for og få det rykket endnu en gang.
Jeg møder op derinde, jeg godt gal! for det kan simpelthen ikke passe - jeg bliver ikke engang kaldt med ind til mødet trods jeg sq ha haft min søn med..
Nå men vi snakker frem & tilbage hvor jeg gør det virkelig klart jeg IKKE kan møde op til de tider - til sidst siger de der inde " så kan vi ikke gøre mere "
Nu er modparten gået til fogedretten -
Hvad kan jeg forvente der kommer til & ske? Har lige fået brevet - skal møde derinde imorgen kl 11.
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
nope, han kan ikke sove i en vogn
maj 2009
nej mener heller ikke det holder på nogen måder.
ej hvor jeg nervøs!
maj 2009
har kæmpet i snart 2år, orker det bare ikke mere!
Jeg er heldigvis ikke startet op på arb endnu, så går da heldigvis hjemme
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Det nytter ikke at holde fast på sine principper, når det handler om samvær. Der har man bare at rette sig efter "dommen".. Altså SKAL du møde op med din søn.. Det er ærgeligt, men sådan fungere systemet...
maj 2009
Fogedretten - samvær???