{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Fogedretten - samvær??? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet det er kørt så langt modparten er gået til fogedretten?
Vi har kørt en sag på 2år snart med samvær ( min søn & hans bio far )
Han får tilkendt det ene samvær efter det andet det os ok slet ikke det - men han er aldrig dukket op.
Nå men han får lov til og søge igen her inden jul, han får tilkendt efter nogen mdr overvåget samvær - jeg må ringe derind & få rykket tiderne fordi det ikke passer ( jeg aflevere børn kl 9 har to )
Det godtager de, og rykker det til kl 12 - TRODS det jeg gør det meget klart, jeg ikke kan møde op der med min søn i det han sover til middag & han kan bare IKKE undvære den søvn, ( vi skal med bus frem & tilbage på halvanden time hver vej )
Jeg forsøger i 3uger & få fat i dem på amtet, da jeg glemte & møde op en dag - samt for og få det rykket endnu en gang.
Jeg møder op derinde, jeg godt gal! for det kan simpelthen ikke passe - jeg bliver ikke engang kaldt med ind til mødet trods jeg sq ha haft min søn med..
Nå men vi snakker frem & tilbage hvor jeg gør det virkelig klart jeg IKKE kan møde op til de tider - til sidst siger de der inde " så kan vi ikke gøre mere "

Nu er modparten gået til fogedretten -
Hvad kan jeg forvente der kommer til & ske? Har lige fået brevet - skal møde derinde imorgen kl 11.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fogedretten - samvær???
Kommentér på:
Fogedretten - samvær???

Annonce