endelig hjemme {{forumTopicSubject}}
kom hjem fra sygehuset i går eftermiddags ...
blev indlagt tirsdag aften akut... Min puls var for høj og den blev ved med at stige og stige..
Jeg havde så meget hjerte banken, og haft det løbende i 3 uger, men min læge tog mig ikk rigtig seriøs...
Men min kæreste tog så min puls løbende søndag, mandeg og tirsdag, hvor den blev helt gal. Vi ringede så til vagt lægen hvor jeg skulle komme med det sammen.
Da vi fik målt den der oppe var det steget meget mere, og blodtrykket heller ik for godt.
fik taget mange prøver og undersøgt af lægen, fik en masse ledninger der skulle måle de forskellige ting. jeg kunne høre apparatet bibbe vildt højt hvergang den var for høj som den var hele det første døg.. Den faldt lidt onsdag aften, hvor jeg prøvede a slappe a, og fik taget yderliger prøver både onsdag og torsdag..
Så skulle jeg scannes for at se om det var baby der var noget med, så jeg fik lov at se og høre guldklumpen igen. SKØNt a se den igen, og FUCK hvor er der sket meget siden sidst jeg blev scannet..
Men alt omkring den og den selv var som det hele skulle være..
Lægen kunne ikke finde ud a hvad der var galt, så blev sendt hjem i går.. Skal til yderliger undersægelser i næste uge..Og pulsen er faldet lidt igen
UNDSKYLD det bllev lidt langt, skulle bare lige ud med det...
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
Men højde punktet var dog at se den igen..
Men ser så megte frem til den 17.11 så skal vi se den igen ....
jun 2008
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 64 Svar: 497
jun 2008
endelig hjemme