{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

udebetaling af de første barselsdagpenge?? {{forumTopicSubject}}

jeg kan jo slet ikke huske hvordan det er, men jeg skulle gå over på dagpenge resten af min barsel nu, min løn sluttede den 13 februar, og det har jeg så fået udbetalt idag, men hvad så med resten af måneden??? der har jeg ikke fået nogen penge fra, kommer de senere, måske sammen med dem i næste omgang eller hvordan er det lige???

og jeg kan se at der slet ikke er brugt hele mit fradrag på min løn, faktisk kun ca det halve af mit fradrag, hvor blev resten så pludseligt af???

jeg har jo prøvet det før med det er jo vd at være længe siden så det kan jeg slet ikke huske...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udebetaling af de første barselsdagpenge??
  • #1   29. feb 2012 så jeg skal ikke gøre noget??? jeg fik nogle papirer i sidste uge jeg skulle skrive under og sende ind, de skulle have dem senest igår, for at jeg kunne få udbetalt, så tænkte godt nok at det var lidt sent hvis jeg skulle have pengene idag... nå men så forventer jeg at få en pæn udbetaling i næste måned så... hmmm bare lidt irriterende at pengene så mangler nu....

• #2   29. feb 2012 jeg ringede lige ind til kommunen, det var så min arbejdsgiver der har været for langsomme til at sende en indberetning ind om at jeg skulle over på dagpenge, så nu laver hun en acconto udbetaling på torsdag, bare rimeligt skod at mit fradrag så nok ikke bliver brugt der, det er virkeligt irriterende i forvejen er det en pæn slat jeg falder ;o(

• #3   29. feb 2012 Jeg fik dagpenge fra kommunen d 20 tror jeg det var og løn fra firmaet jeg arbejder i igår..

Kommentér på:
udebetaling af de første barselsdagpenge??

Annonce