17. okt 2011 Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
Lidt brok fra mig :( er skuffet {{forumTopicSubject}}
Nå men for at man lige kan vide hvorfor jeg er skuffet nu vil jeg starte ved begyndelsen.
Jeg havde jo i juli 2009 min første SA. Det var skide hårdt og det blev opdaget til NF. Jeg gik meget hårdt ned på det og manden med. Fik depression og piller osv.
I marts 2010 fortæller mandens fætters dame at hun er gravid og hun bare var så glad. (ikke direkte til os men gennem hans mormor) Jeg havde det dengang sådan at jeg havde meget svært ved at være glad på nogens vejne når det handlede om graviditet. Jo tættere vi kom på det jo mere faldt det hele tid ro og jeg vænnede mig til tanken og endag skreve jeg til hende og forklarede hende om HVORFOR vi begge havde taget afstand men at jeg nu ville sige tillykke da jeg var "okay" med det mentalt. Vi snakkede meget sammen også slete det, jeg blev selv gravid. Vi synes begge det var fedt og det skulle nok gå. Det var i juli 2010 mener jeg. Hun var sat til oktober 2010 og d. 10 falder jeg og kommer til skade med benet. Hun blir samtidig indlangt da de mistænker fostervandsforgiftning. D. 12 blir den lille pige så født. Jeg havde det IGEN svær med tanken men denne gange var hun klar over det + at jeg var gravid så det hjalp på det. D. 6 november skulle vores mormor holde stor fødselsdag. Ca 1 uge inden snakkede jeg med den nye mor om jeg evt kunne komme og se pigen inden fødselsdagen så jeg ikke skulle blive ked eller noget der. Men det kunne der slet ikke være tale om og nu måtte jeg stoppe med at være egoistisk. Det skal lige siges at i samtlige graviditeter jeg har haft har jeg angstanfald så nogle dage er bedre end andre.
Nå men jeg begynder så at få det skidt. Og ondt i maven. En dag bløder jeg så igen og var godt klar over hvad klokken havde slået. Jeg skrev så til hende at jeg heller ikke havde en god periode så det var slet ikke sikkert at jeg kunne komme med til mormors fødselsdag men jeg håbede da.
Hun fortæller s¨sin mand det, som ringer og beklager sig til sin far soom ringer til mormoren og siger Sarah og manden kommer ikke pga de andre kommer!!
For det første handler det her kun om jeg har det skidt. Ikke noget med dem. For det andet så viste det sig at jeg faktisk var igang med Sa nr 2 og at jeg d 10 november ville få det sidste skrabet ud. Og for det tredie hvad i hede hulens navn skal han blande den gamle kone ind i det for??!! Det gjorde i hvert fald ikke tingene bedre på nogen kanter.
I sommeren 2010 lånte jeg 3 par rimelig dyre graviditets boxer til hende fordi hun ikke havde nogen.
Nu 1½år efter skriver jeg så og spørger efter dem. Og det var i orden hun skulle nok finde dem.
Igår var det for meget ventetid så jeg skrev på face at det var træls folk ikke kunne afleveres ting de havde lånt tilbage.
Så fik jeg en sviner uden lige og hun havde ikke tid og hun havde glemt det osv.
Jeg blir så ked af at man blir nød til at skrue bissen på. Og at de selv er så ligeglade og egoistiske. Det skal også lige siges at der slet ikke har været noget tillykke med den graviditet jeg har nu og som faktisk blir til noget.
ja undskyld det lange indlæg....
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Det med at se og møde deres børn, forstår jeg altså ikke at du ikke vil. For mig at se handler det om at du er jaloux over at de har fået deres barn og du ik har fået dit. Det kan de jo ik gøre for.
Jeg kan godt forstå de blander mormoren ind i det, da det jo er hendes fødselsdag du ik vil med til.. Synes det lyder som om du er meget snævertsynet, og kun ser det fra din side. Hvorfor skyde skylden på dem fordi de har fået et barn du ønskede?
Synes du skal tage med til den fødselsdag eller sende manden alene, hvis du ik kan magte det. Også fortælle dem præcis hvorfor. Nemlig at du bliver ked af at tænke på at det kunne være dit barn på den alder.
Jeg tror ik vejen frem er at tænke på det barn, man mister som regel fordi der er noget galt. Tænk sådan i stedet, det vil måske give dig mere ro. I stedet for at skubbe skylden overpå andre i familien...
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Tillykke med graviditeten og håber du kan holde angst anfaldene lidt på afstand (sådan en gimpe hjælper jo ikke på det) Og få de negative mennesker lidt på afstand så du kan glæde dig over dine dejligt børn og din EGEN lille familie
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
TS: Håber jeg har forstået det rigtigt??
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Jeg har selv mistet en gang og det var det hårdeste jeg nogensinde har prøvet. Ønsker det ikke for min værste fjende! MEN jeg forstår ikke at man ikke kan glæde sig på andres vegne når man har problemer med egen graviditet. I hvert falde ikke så man hverken ønsker kontakt eller sådan noget.
Jeg forstår det kan være svært at se andre folk blive gravide, men at man er så egoistisk at man ikke vil have noget at gøre med adnres lykke eller graviditet, det fatter jeg ikke.
Jeg synes kvinden har været fair overfor dig, hun har givet dig lang snor, men du må da også kunne forstå at det er irriterende at skulle gå på listefødder omkring sin egen lykke, fordi DU har problemer?
Omkring de der bukser, ja det er irriterende... Men i stedet for at komme ud med galde på facebook, kunne man jo rette henvisningen til problemet i stedet for alle andre steder!
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
er nu ikke så meget skuffet over de ting jeg mangler men bare det er at der "glemt" også selvom jeg har henvendt mig også hendes reaktion, det er DET der skuffer.
Jeg snakkede meget med psykologen omkring denne "jalouxi" som det så ikke var men det var noget derhen af. Og det er meget normalt at ikke kunne være glad på andres vejne og det er okay at havde det sådan. Og ved moren var glad for jeg kom med forklaringen. Hun studerede selv psykologi dengang så hun burde vide man ikke skal være så strid mod en der er på vej eller er i en deprission.
Jeg kan ikke se hvor hun har givet MIG lang snor?! Altså det er ikke nogen vi normalt snakker meget med andet end til feste men da jeg var klar rettede jeg selv henvendelse til hende. Og det var ok for hende bare der var en grund. Og det var jo hurtigt bag os. Men det er de ting der kom bagefter
okt 2011
okt 2011
okt 2011
Jeg VILLE gerne se den pige!! Ingenting der overhovedet. Også for det ikke er løgn blev jeg efter den SA gravid IGEN og mistede for 3. gang i januar 2011. Nu er jeg så gravid men er ovre "farezonen" og er sat til 5 juli.
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
Jeg synes det første indlæg var meget forvirrende, men lagde mærke til at du ligger alt skyld fra dig. Det er dit valg, men jeg forstår det altså ik.
Fordi du fraveder dig flere kommentarer fra uenige, er dette min sidste til denne tråd. Håber du får styr på dine følelser og dropper alt det med skyld.. Held og lykke i din graviditet
apr 2008
Jeg forstår godt at det kan være svært, det er slet ikke det. Men som moaar skriver, du lægger al skyld fra dig og du vil ikke høre på kommentare omkring hvor vi mener DU har fejlet, så det du egentlig bare gerne vil have er et skulderklap.
Det får du hermed og held og lykke med bebs, må alt gå godt for dig
okt 2011
Jeg skriver jeg har det skidt over alt det her så derfor behøver folk ikke slå mig i hovedet og sige hallo hvor er du dog dum. Det her er et forum og har set mange der kommer med "lige gyldige" tråde men som for dem betyder noget at de kan komme af med noget røg. Det er det jeg gør her. Siger ikke man skal være enige men i hvert fald lige omgåes trådene så ingen blir stødt
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
okt 2011
okt 2011
apr 2008
Men det jeg fokusere på er det dilemma der er mellem dig og hende pigen... At du har svært ved at glæde dig på hendes vegne, at hun skal tage hensyn til dig gennem det hele, men jeg fornemmer ikke rigtigt der er noget den anden vej.
Den der kommunikation på facebook er barnlig fra jeres begges side, ikke kun dig og ikke kun den anden pige. At hun kontakter mormor ser jeg bestemt heller ingen grund til.
Som sagt, jeg fokusere bare på det med at du skal tages hensyn til fordi du har haft det svært...
Jeg har mistet en veninde på den konto og jeg forstår stadig ikke hvorfor det er så svært at se ud over sin egen næsetip.
okt 2011
okt 2011
okt 2011
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Hun har sikkert følt det svært at du ikke kunne være glad på deres vegne og at du havde det svært ved hendes barn, som lige der var deres lykke.
Samtidig vil jeg også melde ud at jeg ikke forstår din reaktion og dine handlinger, men er overbevist om at du har handlet ud fra det du har følt rigtigt på det tidspunkt.
Syntes det er en rigtig dum ting der er kommet imellem jer, og kan sagtens forstå hvis i begge 2 har det svært ved situationen. For for at ridse det lidt groft op så er du sur/ked af deres lykke/glæde. Håber det gav mening, uden at det lyder for groft, for det var ikke meningen!!
okt 2011
okt 2011
dec 2008
Kan du ikke tage en snak med hende, så i kan få snakket ud om det hele? Så du kan få "fred" for frustrationerne og skuffelsen?
okt 2011
dec 2008
okt 2011
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
da jeg havde min SA. havde jeg også svært ved at være i nærheden af børn
måtte faktisk stoppe min praktik i børnehave
og kunne heller ikke være sammen med mine søskende
så jeg forstår dig godt