{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Er det for meget af forlange? {{forumTopicSubject}}

Mig og ungernes far gik fra hinanden før jul - det gik ok vi så hinanden lidt løst, den sluttede meget brat den 24januar lige dagen efter en vellykket barnedåb. Har set lidt til en anden fyr, min Eks ikke kan acceptere så han styrtede til
Amtet fred være med det. Vores datter på 8mdr ville han have sat hver anden weekend hvilket han ikke måtte få da det altid har været mig der ar lavet alt med begge unger! Ikke engang en flaske kan han finde ud af og lave. Nå men de fastsætter samvær hver søndag & tirsdag fra 15-17 - han ville komme
Omkring 15. Hvor jeg vælger og sige det er PRÆCIS kl 15 da jeg os har en del jeg skal lave, han mener jeg er dybt forfærdelig og mener bestemt ikke jeg kan tillade mg det, men i mit
Brev står der klart med fed tekst kl 15. Er jeg bare så forfærdelig eller er det ikke ok jeg sige det på den måde??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det for meget af forlange?
  • #1   21. feb 2012 Stavefejl er gratis smiley sidder på Mobilen smiley

• #2   21. feb 2012 Øhhh jeg forstår det ikke hetl... HAn er faren til dit barn, du elsker/har elsket ham... Er det så forfærdeligt hvis han kommer kvart i 3, eller ti minutter over tre? Jeg synes godt man i sådanne situationer må være fleksibel...

• #4   21. feb 2012 Tænker at i skal passe på med at lave problemer over "ingenting"... Det er jo børnene det går ud over i sidste ende... smiley

• #6   21. feb 2012 Ja det er desværre tit børnene det går ud over, må være mærkeligt for ham kun og sku se dem så lidt smiley

• *Maj* .
    *Maj* . Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
    #7   21. feb 2012 Det kommer an på hvordan manden er, du kender ham jo bedst. Her har jeg også kørt med MEGET faste tider i perioder, dvs. skulle ungerne hentes eller afleveres kl. bip, blev det på tidspunkt, færdig basta, selvfølgelig med forbehold for 10 min fra og til. Grunden: Fordi x'en ellers nemt kunne korte børnenes weekend af med en halv til en hel dag, og det gav kede børn, og en irriteret mig, hvis der var planlagt ting imens jeg forventede børnene ikke var hjemme. Eller jeg kunne stå med børn der var vilde af glæde for at se deres far, og så kom han først 2 timer senere end aftalt. Ellers kører vi også meget fleksibelt, henter gerne børnene til og fra i forhold til fødselsdage etc. Man skal passe på med at man ikke bare holder på sin ret og er stejl, for at det til sidst ender ud i decideret chikane.

Har I fastsatte tider skal de holdes, medmindre I begge har gode begrundelser for at det flyttes fx. en times tid den ene eller anden vej.

• #8   21. feb 2012 Ja jeg syntes det er lige at være for streng, han er da også kun et menneske og det er ski da loge meget med +- 10 min jeg kunne aldrig drømme om at være så stram over for mine pigers far trods der har været en del problemer så har jeg altid været fleksibel med afhentning og aflevering, ville da selv blive ked hvis jeg var manden og ex,en var så striks .

• #9   21. feb 2012 Selvf kan det smutte 10min. Men han er utrolig upålidelig, han sq komme søndag så ham ikke fik intet afvide.. Spørg igår om vi kan rykke det til formiddag ds vi begge går hjemme i Naja har lungebtændelse, men der var Ingen kære mor - så det vel fair jeg siger PRÆCIS ?

• #10   21. feb 2012 Syntes altså du er lidt snævertsynet.. prøv dog at tænke på dine børn i stedet for om han kommer 5 eller 10 minutter før eller senere, og vær så lidt mere large i den anden ende..

Når du bliver irriteret over at han ikke kommer til tiden, så mærker dine børn det også går det ud over dem..

• #11   21. feb 2012 Synes det er lidt småligt..

• #12   21. feb 2012 Jeg synes det er småligt!

Må indrømme at jeg til tider tænker godt det ikke er mig der er faderen i mange situationer man læser om herinde smiley

• #13   21. feb 2012 C k h
    hvor har du ret ,en far vil jo også gerne se sine børn.

• #14   21. feb 2012 mor til 4 - præcis - og så skal man jo også lige huske at hvis man en dag selv skal noget på de tidspunkter, ville det da være rart at man kan snakke sammen om at flytte tidspunktet, men jeg forstår da godt hvis faderen så heller ikke vil være fleksibel.

• #15   21. feb 2012 Hvis manden ikke dukker op, og bliver væk uden at give besked så forstår jeg godt du er irriteret og at du har set dig ondt på ham. Men lige meget hvordan du vender og drejer situationen, så bliver det kun værre af at du begynder at blive strid overfor ham.

Hvis manden kommer en halv time for sent, nå ja, herre gud. Det er irriterende for dig, selvfølgelig er det det, men glæd dig over at dit barn i det mindste ser deres far.

Hvis jeg var dig, så ville jeg undgå tidsfaste aftaler når han skal have børnene, indtil du er mere sikker på at han kommer til tiden. Og ellers vær positiv omkring det at han er en del af barnets liv.

Det er og bliver ALTID barnet der bliver taberen i spillet, lige meget hvor dum eller uretfærdig den ene part er, så undgå da ballade og problemer så langt som man nu kan.

• #16   21. feb 2012 Jeg skal lige forstå det rigtigt - du ville Ændre aftalen men han afslog ?? Og nu vil du have det til at være præcist og dermed ufleksibelt ???.

Skulle i ikke tage at give det en chance, nogen gange skal sådan nogen faste ting lige falde på plads, tænker bare at samværet først lige er startet så det er måske nok tidligt at dømme ham ude

Det er en rigtig skidt start på et samarbejde der gerne skulle vare , ihvertfald de næste 17 år......

• #17   21. feb 2012 jeg syntes det er fint at aftalen fra amtet skal overholdes

Kommentér på:
Er det for meget af forlange?

Annonce