987 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

mens efter sa mens efter sa

hej piger.

jeg kom idag til at tænke over, hvornår jeg egentlig ville få min mens igen?
min sidste mens' første dag er den 26. november. jeg havde så en sa første februar (mener jeg?) .. men begyndte dog at bløde den 26. januar. hvornår kan jeg regne med, at jeg får mens igen? jeg ved godt, den kan være uregelmæssig efter en sa, men hvis én af jer har prøvet en sa, og kan huske, hvornår i fik mens igen?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mens efter sa
  • #1   16. feb 2012 jeg er ikke på ppiller, så tænker lidt, mit nok bliver uregelmæssig smiley .. hvis den kommer, som den skal, burde jeg få det på lørdag.. min cyclus plejer at være 28.-29. dage - på ppiller. så ved slet ikke, hvornår den har tænkt sig at melde sin ankomst. smiley

• #2   16. feb 2012 den ene gang fik jeg mens ca 14 dage efter og en gang gik der omkring 40 dage nu har jeg haft 8 sa og er blevet mor en gang og hver gang har jeg fået min mens på forskellige dage efter hver sa

• #3   16. feb 2012 har sa den 4 okt.. og tante rød kiggede forbi den 6 november..

• #4   17. feb 2012 okay, kan se, det er MEGET forskelligt. smiley hm, må bare vente og se, hvornår mens melder sin ankomst smiley har nemlig selv haft en før - der var jeg på ppiller, og der kom den, som den skulle, i pausen.

• #5   18. feb 2012 ja, det er lidt træls, men må jo bare se, hvornår den melder sin ankomst smiley

Kommentér på:
mens efter sa

Annonce