{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.675 visninger | Oprettet:

Når naboen smækker {{forumTopicSubject}}

med døren hele tiden....!?

Vi bor ved siden af en enlig mor og hendes to teen unger... ja og så har vi vist luret at der kommer en meget god ven og hans børn tit efterhånden..Nu er det sårn at vi altid har kunnet med denne her kvinde, min mand har hjulpet hende i haven når hendes børn ikke gad ( teeenager) hun har hjulpet os med tømning af postkasse og vi snakker tit over hækken MEN nu er det sårn at de lukker hoveddøren så smækker de døren... først måtte vi flytte rundt på værelserne fordi de smækkede med deres taressedør og vores søn vågnede hver gang og så kan vi så bruge timer på at få ham til at sove igen... Nå... men så fangede jeg hende for ca 2 uger siden og jeg spurgte meget pænt om de ikke ville smække lidt mindre med døren efter kl 21 fordi vores søn vågnede... (ja nogen gang kan vi hører hende nyse) jo det skulle de nok lige tænke over når de lukkede døren sagde til hende det var ikke fordi jeg ville være en skide sur nabo dog tænker jeg bare på mit barns søvn... MEN det holdte kun i et par dage... Nu har hun fået fyr på eller os er han bare en god ven... nå lige meget men han ryger så han går os ud og ind og smækker med døren...
og nu tænker jeg så... skal jeg spørge meget pænt igen? skal jeg klage? hvad tænker i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når naboen smækker
  • #1   1. feb 2012 tja jeg har det lidt sådan at man har valgt at bo tæt - s¨sådan er det smiley men ja prøv at snak med hende igen - bor selv i et 3 fam. hus og intet har endnu generet mig nok til at kommentere det, men nu drikker vi alle også kaffe sammen når vi lige støder på hinanden og så kan de jo hører hvis de andre hjemme ved dem larmer når de er her , heh,. men altså - det er da charmen ved at bo tæt smiley

¨håber i får løst problemet

• #2   1. feb 2012 jo men selv om man bor tæt behøver de jo ikke knalde døren i smiley
    det er det eneste der er øv ved disse lejl de er ikke spejlvendt.. vores soveværelse er i deres stue... smiley vi har dog søgt ny bolig men det er fordi vi håber denne her bliver for lille og vi flyttede kun ind her pga jeg ventede mig så vi tjekkede slet ikke de der ting ud hehe

• #3   1. feb 2012 Puhaa hvor må det dog bare være træls :(. Jeg syns du skulle sige det pænt en gang til og forklare hende at det er MEGET generene, hvis hun ikke lytter så syns jeg helt bestemt du skal klage så hun kan forstå alvoren i det:).

• #4   1. feb 2012 om dagen er vi som regl ligeglad men om aftenen efter 21 vlle vi jo gerne ha ro... hendes ven var ude og ryge 3 gange her til aften og fedvære med det og det vækkede superman nu sidder manden og prøve at få ham til at sove igen smiley
    men så vil jeg da prøve at snakke med hende igen.. men hvis det ikke virker.. er det så boligforeningen eller?

• #5   1. feb 2012 Jeg ville snakke med dem igen. Man glemmer nemt den slags ting, og jeg tænker også at de når alle smækker, er der måske lidt bøvl med døren, som de lige skal vænne sig til smiley

• #6   1. feb 2012 så kan de jo bare sige det eller ringe til viseværten smiley
    deres bolig er lige så ny som vores de er 1 år gamle total ny renoveret ....

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #7   1. feb 2012 Her hvor jeg bor er der også meget lydt. Jeg kan høre hvad mine naboer taler om når jeg er i min stue og de er i deres- der er to rum i mellem. Vi kan høre skænderier i opgangen og kan sågar hører hunde fra 3. og 4. Sal- selvom vi bor på første. Det er en af charmerne ved at bo så tæt.

Mine børn er opvokset med uro omkring sig og kan sove fra stort set alt. Det har de været vant til fra de var små. Jeg ville nemlig forhindre at de Konstant blev forstyrret i deres søvn. Naboens dreng holdt ofte fest før han flyttede- det sov de fra, selvom man følte man var med til festen, fordi der er så lydt.

Jeg har intet råd til dig, andet end at I må finde et hus, hvis det ik passer jer at have andre så tæt på.
    Kan godt forstå det er irriterende, men ville ikke klage over dem hvis jeg var jer, men blot gå ind og banke på når de smækker med døren.. Også sige din mening der.

• #8   2. feb 2012 vi er selv vandt til at bo tæt og min søn har ikke prøvet andet da vi flyttede ind 2 mdr før han blev født smiley og de er jo super søde at snakke med det er kun når døren blir lukket jeg blir sårn lidt knotten... men som jeg skrev længere oppe så vil jeg prøve at snakken med hende igen så _)

• #9   2. feb 2012 Årh det er bare grunden til at jeg forhåbentligt aldrig kommmer til at bo sådan smiley ÆLSKER at bo på landet, men vil da mene a hvis i klikker med hende vil det da ikke være noget i vejen for lige at spørge til det der med døren igen. Husk dog at teenagere som små børn ofte har sin egen vilje og ikke nødvendigvis lige tænker over det med døren eller gider for den sags skyld =)

• #10   2. feb 2012 hehe ja de 2 unger der er slemme.... ved godt det ikke har noget med problem stillingen at gøre men må simpelthen dele denne her.., i sommer sad jeg på terAssen og nød solen og slappede af det her er vel ca 2 uger efter jeg har født og den lille sover på væreslet pga varmen.. nå men manden er i haven og jeg er ikke helt oven på fødsel og sidder are og hygger med en kold cola...nå men så blir naboens datter sat til og slå græs med en håndskåber ... hun er 14 mener jeg... hun glor på moren og spørg hvordan gør jeg... ? okay tænkte jeg...med et tænkene udtryk.. moren viser hende det så hvordan man gør pigen tager en bane vi har 2*9 meter græs det er nu ikke så slemt men hun tager så en bane og kaster maskinen fra sig og ligge på græset og kigger på sin mor og siger det er skide hårdt du kan gøre det selv.... hold kæft jeg skreg af grin... man skulle næsten ha set det

• #11   2. feb 2012 he he ja har også et par små brødre der forsøger at snyge sig uden om alting smiley

• #13   2. feb 2012 da vi boede i lejlighed så fik overboen ny dør og derefter smækkende hun med døren så jeg vågnede og da jeg havde født vågnede tøserne. vi gik over og spurgte pænt om der var noget galt med døren - men det var der ikk fordi andre som gik ind og ud af den gjorde det at de lukkede den uden lyd smiley så til sidst klagede vi over det og så flyttede vi bagefter *G*

så jeg ville snakke med dem og sige "undskyld men vi tænkte på om der var en fejl på døren " og så køre den den retning smiley

• #14   2. feb 2012 Lene : Du skal klage over det da det faktisk ikk er "lovligt" efter husreglerne at hunde står og gøer smiley

• #15   2. feb 2012 hehe den var den må jeg prøve manden sagde faktisk til mig her til morgen om jeg kunne undvære noget olie til min cykel for så ville han ringe på senere og spørge om han skulle smørre den gg

Kommentér på:
Når naboen smækker

Annonce