{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde tråd..!!
  • #1   1. feb 2012 Han er GENIAL ! Synes virkelig han dygtig ..

• #2   1. feb 2012 Uha der er mange delte meninger om denne mand smiley

Men altså der er mange ting som jeg synes er fantastiske men os ligeså mange jeg kan krumme tæer over for smiley

• #3   1. feb 2012 Han har en helt fantastisk ro

Ud over det er jeg inderligt imod ham

• #4   1. feb 2012 Jeg krummer overhoved ikke tæer over ham .. han er på national geografik (staves) lige nu.. Om pitbul han træner..!! Synes virkelig han håndtere dem godt... smiley Synes det der med han prikker til dem er genialt.. smiley

• #5   1. feb 2012 Det er os ud til og hjælpe.. Men om det er opsind ved man jo aldrig?

• #6   1. feb 2012 ditte : Ja han har en ro som mange kunne lære noget af smiley

Men ja der er mange ting som jeg os bare ryster på hovedet over eller kan blive sur over når jeg endelig ser ham i tvet

• #7   1. feb 2012 I hans første programmer syntes jeg at han var voldsom efter min smag, men syntes nu at han er virkelig dygtig og har en stor indsigt i hundene. Jeg oplever ikke at hans hunde er kuede eller andet.
    Jeg syntes ikke at der kun kommer guld ud af munden på ham, men han kan altså nogle ting.

• #10   1. feb 2012 Jeg bryder mig heller ikke om at han bruger pig og stødhalsbånd, det ville jeg aldrig selv gøre. Men han sparker altså ikke hundene, han puffer dem i siden der er meget stort forskel.
    Det om formiddagen er genudsendelsen fra om aftenen.

• #11   1. feb 2012 Maria ... Puffer han ikke bare til den med foden?? har ikke set han sparker dyrene???
    Jeg puffer os til min hund hvis hun ikke lystre..

Pig halsbånd er jo lovligt derover og hvis man ka bruge halsbåndet rigtigt så er det vel os iorden...!! Og har aldrig set stødhalsbånd???

• #13   1. feb 2012 Nu ska jeg selvf ikke lave jeres mening om. Men jeg ser ingen hunde være i fare eller have ondt nogle steder.. Og ser ingen tegn på ubehag ikke engang på stød halsbåndet.. ??? Ved ikke hvor meget stød det gir??

• #15   1. feb 2012 De ser ud til og virke som om de ved det ikke er okay og de får et chok.. De hunde er jo slet ikke socaliseret.. Og manden ska jo os passe på sig selv.. Tænk hvis det var en selv??? Ens egen hund? Hva havde man ikke selv gjort hvis hunden reageret sådan over for et menneske eller barn eller lign..Vi havde aflivet hunden eller noget andet.. Her ses det faktisk at det er ejeren selv som har været uden om det fx ...

Jeg synes virkelig han er go hvis det er rigtig !!! Og forstår hans metoder... smiley

• #16   1. feb 2012 Nadia
    Der er heller ingen fare for at du laver min mening om smiley
    Har set ham bruge stødhalsbånd hvor hunden blev så frustreret/bange at den bed sin ejer og har set ham stramme halsbåndet til hunden besvimede, det er min mine øjne dyremishandling uanset hvordan man vender og drejer det

• #17   1. feb 2012 Nadia
    Der er heller ingen fare for at du laver min mening om smiley
    Har set ham bruge stødhalsbånd hvor hunden blev så frustreret/bange at den bed sin ejer og har set ham stramme halsbåndet til hunden besvimede, det er min mine øjne dyremishandling uanset hvordan man vender og drejer det

• #18   1. feb 2012 jeg bruger samme metoder på mine hunde. altså ikke stød halsbånd osv. men mange andre af hans metoder og mine hunde bliver rost til skyerne fordi de er så opdraget.

• #19   1. feb 2012 Ditte.. Har jeg ikke set ... smiley
    Men hvis hunden generalt er bange i forvejen så det jo klart at metoden måske er lidt for meget?? Men er os imod stødhalsbånd og pig halsbånd..!! Men han er prof .. så man må jo stole på han ka finde ud af og bruge tingene.. Og i USA osv er der jo meget der er lovligt.. Det er det vidt ikke i dk.. smiley Men hvis en hundevisker i dk fx anbefale det og det virked og var lovligt.. !!! ??

• #21   1. feb 2012 Maria Keese: det er ikke spark, men puf for at klikke dem ud af deres sindstildstand. en hund tager ikke skade af puf om det er med fingeren eller foden.

• #23   1. feb 2012 Han er magtliderlig, og jeg bryder mig absolut ikke om hans metoder. Jeg misunder hans ro, men han sku dælme ikke i nærheden af mine hunde.

• #24   1. feb 2012 når jeg HØRE hvad han siger er han ok, men SER jeg det han gør, er jeg ikke enig ;o)

• #26   1. feb 2012 Man kan jo få hunde til meget hvis de frygter en

Og nej en hund behøver bestemt ikek være angst i forvejen for at reagere med frygt når den bliver udsat for smerte/chok (stødhalsbånd)

• #28   1. feb 2012 Det er faktisk sjovt og se hvor forskellige folk indtryk og holdninger og forskellige ting og se tingene på er SSÅ forskellige.. smiley

• #30   1. feb 2012 Jeg ser ikke han skader dyret.. !! Han holder den fast som en normal person vil gøre hvis en hund gik amok som den gule gør.. (husk vi ser jo kun halvdelen af det) Og fx den sorte ser jeg som er helt oppe og køre pga den kat i buret!! At den bider sin ejer..!! Men cesar kommer og ska redde denne familie så kat/hund ka sammen..!

Og han siger os.. Der er sikker mere måder .. Men dette er hans måde.. Om den er rigtig eller forkert er jo op til dem som følger med smiley

• #32   1. feb 2012 jeg ka ikke se stød halsbåndet

• #34   1. feb 2012 Hmmmmmm ja han kan virkelig bringe sindene i kog den "kære" Milan.

Det eneste jeg er enig med den mand i er, at hundene ikke er født "onde" og uopdragne. De er blevet "problembørn" pga. der har været mennesker omkring dem, som ikke har magtet at opdrage og træne deres hunde ordenligt.

MEN hans metoder til at korrigere denne dårlige adfærd kan jeg overhovedet ikke bruge til noget.
    Som jeg ser det, så giver man heller ikke et uartigt barn et pighalsbånd eller et stødhalsbånd på, og man "puffer" heller ikke til dem når de gør noget forkert.
    Jeg tror på positiv og konsekvent opdragelse af hunde. Konsekvent forstået på den måde, at har man først bestemt sig for, at der er noget hunden ikke må, så er det HVER gang den ikke må det.

• #36   1. feb 2012 Jeg synes han er en idiot, og jeg kunne ALDRIG drømme om at følge hans råd - eller se hans programmer :o)

Det elsker jeg mine hunde for højt til!

• #39   1. feb 2012 jeg ser det ikke som spark.. jeg ser det som puf og hunden er opmærksom på andre ting end puffet... og får et chok af puffet og reagere derefter fordi de ikke er van til regler og konsikvenser..

• #40   1. feb 2012 tror ikke den mister tidlid.. han lærer den jo bagefter han har fået dens opmærksomhed..

men vi ser jo forskelligt på ting.. smiley

• #41   1. feb 2012 man ka ikke samligne et dyr med et barn.. og mit barn forstår hvad man siger og retter han sig ikke efter der så kommer der en konsikvens.. det forstår en hund fx ikke.. gå på værlelser hvis du skam bider en anden hund hih smiley

og kom det der til var mit barn vigtigerer end vores hund

• #42   1. feb 2012 smiley Selv tak smiley

• #43   1. feb 2012 Nu er det her jo ikke en tråd for eller i mod stødhalsbånd.

Mine hunde stoler på mig 100% og jeg på dem, jeg bruger dem til at samle får ind diverse steder og de går gennem ild og vand for mig. Og ja de bliver sgu irettesat, og ja jeg har ved dem.
    Alt træning af hund behøves ikke at foregå med en klikker i hånden, jo ved indlæring af øvelser.

Det sgu nemt at sidde med sin chihuahua(som jeg godt kan lide) og fortælle folk hvordan man ikke behøves at irettesætte sin hund, men nogle hunde skal bruges og har regler og grænser i hjemmet. Mine hunde er ikke mine børn og de skal delme høre efter HVER eneste gang der kommer en kommando ud af munden på mig.

• #44   1. feb 2012 Han har en ro de fleste kunne lære af..

Men ellers er jeg dybt imod de fleste af hans måder at håndtere disse problemhunde på.

Puf som egentlig er slag/spark, hunde der er ved at blive kvalt i snor osv. Det er ikke noget jeg vi støtte op om.

• #47   1. feb 2012 Han ka jo os bare mere end bare træne hunden.. Han læser dem og han kan næsten se hva der er galt med hunden hvad jeg ka se..!! smiley

• #50   1. feb 2012 Gider slet ikke skrive derinde.! Synes de er mærkelige.. !!!
    Selvom min hund er oprettet derinde..

men ja.. Vi opfatter jo tingene forskelligt vi er jo mange med forskellige meninger smiley Og gudskelov for det smiley

• Katja .
    Katja . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
    #58   1. feb 2012 Cesar millan har nogle folk der er rigtig dygtige til at fjerne de rigtig grumme videoer som er lavet af ham nu.. For nogle år siden så jeg blandt andet en video hvor han kvælte hunden så længe(stoppede blodcirkulationen medhans populære tynde line op omkring kæben på hunden) til den besvimede.
    Jeg har set hela klippet med katten og hunden og det sammenklippede man ser i mit ene link er ingen ting i forhold til det hele..
    Noget af det er fra hans program men flere videoer filmet privat har været oppe førhen.. og det var ikke kønne optagelser... Han har nogle dygtige folk til at fjerne det fra nettet for jeg har brugt lang tid på at lede nogle af de gamle links op og har ikke fundet nogen.. men jeg ved jeg har set dem og jeg er ikke tilhænger....
    Her er nogle knap så sindsoprivende, men nok til at jeg kan sige det er metoder jeg ikke går ind for!
    Når ja.. Så er der da lige en video hvor en af medarbejderne fortæller om hvordan hans arbejde er at trigge hundens dårlige adfærd frem.. den får i først
    http://www.youtube.com/watch?v=FPRAQXOAMz0
    http://www.youtube.com/watch?v=hpcNOwbRyOE&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=KSSHMff4y6Q&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=Qh9YOyM2TAk
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HcGyzMIqPiU

• #62   1. feb 2012 En hund overtager sguda ikke magten smiley :D smiley :D smiley

I så fald skal jeg da til at passe på med mine dræberdyr herinde - så er det vist slut med at sove i sengen og være i sofaen osv, TÆNK HVIS DE TAGER MAGTEN! det er deres eneste mission i livet *gg*

• #64   1. feb 2012 I øvrigt er det ikke bare en hund - i så fald, så burde man ikke have hund.

• #68   1. feb 2012 Jeg så et klip den anden da med en weimeraner der vidst var utryk på gåtur der satte han snoren om halen på den for at den ikke kunne tage den mellem benene(ved godt den er kort halet men alligevel;0)

Kan ikke se hvordan den sku slippe sin angst ved at blive tvunget til at være glad!

• #69   1. feb 2012 Og det kan da godt være at hans metoder hjælper men hvorfor starte med ekstremer istedet for solid træning!

• #71   1. feb 2012 Jamen så siger vi at hundenes mission her i livet er at tage magten fra os mennesker smiley :D smiley

• #74   2. feb 2012 Taina.. er helt enig..

Jeg er godt nok glad for min hund ikke er sådan ...!!

Men jeg synes heller ikke man ska kvæle sin hund eller gi den stød..!! Men ser ikke det andet som nogle skam..!!

Synes han er go.. Og synes os hende viktoria er go.. Men synes jeg os mindes fra hendes metoder at hun puffer med hånden??

• #76   2. feb 2012 Jeg har en datter og en hund og min hund er også mit barn! Jeg elsker hende lige så højt som min datter. Men det er en anden form for kærlighed! Og vil altid sætte min datter først. Og nej jeg menneskelig gør heller ikke min hund!

• #78   2. feb 2012 Tania- det kommer sgu an på hvad man ligger i det ord!!!

Mine hunde er også mine børn!!!! - hundebørn.

• #80   2. feb 2012 Tania - det er så din holdning til hvordan de skal betragtes, jeg betragter dem som mine HUNDEbørn, og som et medlem af familien.

Hos mig er det ikke bare en hund, var det det, så skulle jeg slet ikke have hund.

• #84   3. feb 2012 Hmm. Jeg syntes også han er dygtig.

Man skal huske at en hund har egentlig ikke brug for kærlighed og omsorg- men faktisk kun en leder. Og i hundeverdnen er lederen den der har mest respekt.

I det klip lige oven over, der losser han til den inden den begynder at koncentrere sig om den anden hund (man hører jo i klippet at problemet er at den angriber den tit)
    Så bliver den gal på ham og faktisk bider ham. - og det eneste han gør er at stramme snoren så den ikke kan trække vejret hvergang den angriber??!! Det et vel også okay? Han kan jo ikke lige frem ae til ro smiley

Det ender jo med at den lægger sig ned. Så det er jo cesar der vandt. Og det er jo det, det handler om i hundeverdnen - hvem er mest dominerende. Og hunden må bare ikke være det.
    Men menneskerne ødelægger hundene.

Cesar er god fordi han ikke går i panik når sådan noget sker. - ja han strammer linen, så den ikke kan trække vejret når den angriber! Men han fik det rigtige resultat ud af det. - hunden lagde sig ned. smiley
    Det ser voldsomt ud - men det tror jeg også er nødvendigt når det handler om en hund der bider!
    Hunden tager ikke skade af det der, den husker bare at den hvertfald ikke skal angribe ham igen.

• #85   3. feb 2012 Jeg har et eksempel fra min egen hund.

Min hanhund er 5 år. Og han er rigtig sød og rar - MEN han kan ikke tåle synet af andre hunde når vi går tur. - han går amok hvor han gør og knurrer. Og jeg aner ikke hvordan det er startet, for vi har gået til hundetræning med andre hunde, og der har aldrig været noget. - men lige pludselig er andre hunde på vejen fjender. smiley

Og det resulterede i at jeg ikke turde gå med ham fordi jeg dårligt kunne holde ham når vi så en anden hund. smiley
    Cesar vidste så i et klip at man hunde bruge de helt stramme liner der sidder højt oppe på halsen.
    Sån en købte jeg og gav Jason på, sammen med hans almindelige sele.
    Næste gang vi mødte en hund prøvede jeg at lade vær med at gå i panik, og når han begyndte at gø, strammede jeg linen - og så kan han ikke trække vejret.

Første gang var han lang tid om at slappe af, men da det ligsom gik op for ham, at hvergang han ikke teede sig løsnede jeg igen så stoppede det ret hurtigt.

Så ja, jeg kvalte min hund når den gik amok - og han elsker mig ikke mindre for det. Vi har bare nogle bedre gå ture hvor jeg ikke skal være så nervøs for om jeg kan styre ham. - allerede når vi ser en anden hund idag, så trækker jeg lige i linen for at gøre Jason opmærksom på at den stadig er der, også ved han at han lige så godt kan lade vær. smiley

• #91   3. feb 2012 Tania for dig er en hund ikke et barn for os r det og det kan du da ikke bestemme!

• #93   3. feb 2012 Og det er ikke ment som at jeg menneskelig gøre min hund!

Men bliver nødtil at spørge igen hvad er der så genialt ve at gå til de hårde metoder først fremfor at solid træning?!

• #94   3. feb 2012 Hmm.
    Jamen han gør jo ikke hunden noget ? Skal han løbe fra den når den angriber ham?
    Hunden bider ham, og han holder linen stram.

Hvis nu i glemmer hvor voldsomt det ser ud, så får han nogle ret gode resultater ud af det.
    Og når han møder hundene igen så er de hverken bange for ham - men de respekterer ham.
    Det er klart han skal være voldsommere end ejerne, da de behandler hundene som deres børn.
    Jeg behandler også min hund som en baby tit. - men han er ikke blevet aggresiv af det.
    Men cesar skal prøve at rette hunden af- så den finder sig til rette under sine ejere, og ikke prøver at dominere dem. - og ja klart, bidske hunde kan man ikke ae til ro eller give dem godbidder.

• #95   3. feb 2012 Ja HAN får gode resultater.

jeg bruger også nogle af hans metoder, men kan ikke se det at tvinge en hund til en adfærd er nogen god løsning!

Så en hvor en dame rent faktisk menneskelig gjorde hendes hund og hun vil ikke ændre på ham!
    Men hundens adfærd var ikke naturlig han var meget dominerende over for tæver også selv om de sagde fra så CM's opgave var at undertrykke en tæves naturlige adfærd så damens hund kunne få en kæreste? Det kan jeg ikke forstå han vil være med til..

• #96   3. feb 2012 Pia sidste klip vil jeg så sige er svært at vurdere for ja jeg vil sku også bide fra mig hvis jeg følte jeg blev kvalt men jeg ved ikke om det er noget hunden normalt gør!

Men jeg kan fortælle at kom han ind i mit hjem og med den selvtillid og authorition så min min hund nok også bide ham!

• #102   3. feb 2012 Det er sjovt at se forskellen på folk.. Var denne tråd på Hundegalleri bar den blev majet til jorden af kyndige hundefolk!?

Og så er jeg enig med lykke i at det er sjovt at du tania Skal sidde og være dobbeltmoralsk!

• #104   3. feb 2012 Men Tania hvorfor skal det føres på den måde?!

Victoria redder også hunde uden at sku gå i ekstremer?

• #105   3. feb 2012 Den var majet ned lige med det samme, heldigvis smiley

Og den gang han skulle til Danmark, valgte han at droppe det, fordi han er så hadet i Danmark, hvorfor mon smiley

Udover det så er jeg også enig med Lykke - folk der bruger hans metode, og mener han er genial skulle skamme sig, og burde ikke have hund.

Og at han gør det der, mod allerede aggresive hunde,pyyyyha jeg får bange anelser!

• #108   3. feb 2012 Tania - så vi skal holde vores mening tilbage fordi DU ikke kan lide den?

Jeg MENER at folk skulle skamme sig ved at lytte til ham, og jeg mener heller ikke at man burde have hund hvis man kunne finde på at bruge hans metoder - det er MIN mening, og jeg er egentlig ligeglad med om du bliver stødt over den, jeg bliver stødt over at nogle synes at manden er genial.

• #109   3. feb 2012 Synes da os det er forkert og skrive man ikke burde have hund fordi man ikke har samme mening... Vi ser jo tingene forskelligt.. Min hund er ikke bidsk og vil aldrig reagere sådan det er jo tegn på man behandler sin hund ordenligt.. Disse hunde manden har er jo "tabte" hunde som er tæt på aflivning.. og jeg må indrømme jeg havde ikke brugt min tid på sådan et "tabt" dyr.. Og har os selv fundet ud af jeg ikke ska have hund når min engang dør.. Jeg gider ikke det ansvar osv LIGE PT.. Det er et stort arbejde og have en hund og især hvis man gerne vil rejse osv.. smiley

Min hund blir heller ikke behandlet som et barn eller lign.. Men en hund og en hund som ska ku med mennesker og børn.. Hun får ikke lov og ligge i sengen eller sofaen.. (med mindre vi ikke er der) og hun får heller ikke lov og sidde ved bordet eller tigge ved bordet..! Hun får heller ikke lov og tag mad ud af hånden på Nike eller lign.. !!!

• #110   3. feb 2012 C K H !

Synes det er groft at sige man ikke burde have hund barn osv i nogle tråde når du ikke kender folk..!

BARE MIN MENING!!

• #112   3. feb 2012 Tania du forventer at vi skal respektere det du siger og mener men ikke at du selv skal respektere det vi syntes. DET er dobbeltmoralsk

• #114   3. feb 2012 Nadia- min hund har samme regler som din. Og jeg BEHANDLER ikke min hun som et barnet jeg elsker og føler for hende som var hun et barn. Dog med den forskel at JEG VED hun er en hund!

• #116   3. feb 2012 Jeanette B fint du synes en hund er et barn (men det er det ikke det er en hund )

Det skrev du til mig og det er ikke en sætning der viser min mening respekt!
    Men som om DU igen skal pointere at jeg tager fejl i stedet for at sige

Men det er det ikke for mig!
    Det er en sætning der viser at du respektere min mening!

• #117   3. feb 2012 Men jeg er heller ikke en der siger i burde skamme jer..

• #119   3. feb 2012 Jeg har heller ikke noget imod i har jeres mening overhoved.. smiley

Men en hund blir jo betragtet som et medlem af familien.. Det burde den ihvertfald.. smiley
    Men en hund er et dyr .. Og må ærligt indrømme at hvis min hund bed ligesom den slæde hund gjorde.. Så vil jeg nok os "kvæle" den som han gør for den ikke bider.. Det virkede som om den bed dens ejer os.. Og det er dumt og diskurtere så langt ud.. For de klip er jo vist som haters mod cesar og han udsætter sig selv for a blive bidt.. Jeg ved fra min egen hund som os lige får en puf eller blir trukket lidt i hatti som hun går med så reagere hun os men ikke aggersivt eller bidsk som den hund gør. Og vi har jo hver vores syn på tingene.. For mig virker han som om han prøver og få styr på sitautionen og han kvæler den ikke han får den ned og kigger når han får mulighed for og ikke selv og blive bidt så han får hunden til og overgi sig.. LIGE SOM DE GØR I EN HUNDEFLOK.. smiley En hund ska vide dens ejer er alfa i flokken.. ellers blir den bims..!!!

Siger ikke alle hans metoder er lige perfekte eller gode.. Men synes han go og har et roligt sind og som sagt over i usa osv er det jo lovligt og der er en grund til det ikke er her.. Fx stød halsbånd.. ved faktisk ikke om det er lovligt eller ej?? Men et puf i røven eller hiv i halsbåndet til sitautionen er OK til og få ordenlig fat i hunden i mine øjne OK.. smiley

For som sagt et dyr er ikke det samme som et barn.. Og en hund forstår ikke en lang sætning !! NEJ du må ikke gå over tild en anden hund og bide den..! Men den lærer ved komandoer og små NEJ - SIT - DÆK osv!!

• #121   3. feb 2012 Vilde hunde æder hinanden hvis de ikke magter efter alpha.. Så et puf i røven er nok små ting smiley

• #130   3. feb 2012 Jeg synes alle skal smide stødhalsbånd på deres køtere og så bare fyre den af.. Eller ihvertfald alle jer der synes at CM er såååååååå sarj..

• #132   3. feb 2012 Tania - Men hvis den var, så havde du gjort deT?

• #136   3. feb 2012 Tania - der er sørme heller ingen der hakker på dig, men skriver deres mening - du kunne jo vælge at lade være med at kommentere så.

• #139   3. feb 2012 Tania - det er bestemt ikke svært at lade være med at kommentere, selvom navnet nævnes - og når man bliver så nemt provokeret at det der står, så burde man overveje at lade være med at kommentere, da der ikke kommer noget godt ud af det.

• #141   3. feb 2012 Nej, den er ikke længere, men det ændrer jo stadig ikke på min mening om folk der mener han er god smiley - og den mening har jeg heldigvis ret til, det er der ingen grund til at blive fornærmet over.

• #144   4. feb 2012 Jeg syntes han er dygtig. Men det betyder vel ikke jeg er dyremishandler.
    Og dem der ikke kan li han er vel ikke dårlige hunde ejere ?

Skal vi ikke bare blive enige om at være uenige. smiley heldigvis er størstedelen af vores hunde nogle fantastiske firbenede venner lige meget hvad smiley

• #147   4. feb 2012 Men det synes vi andre så er i orden smiley

• #148   4. feb 2012 Hvor er det pinligt, at der i år 2012 stadig findes folk, som mener at CM's metoder er i orden.

Een ting er at der findes den slags mennesker i USA - vi ved jo at nogle af de folk har en brist, men at de findes her i DK? Pinligt.

• #150   4. feb 2012 Tania - jeg er ærlig talt ligeglad med om du respektere min mening, det er helt op til dig selv smiley

• #152   4. feb 2012 Tania - det har det bestemt - jeg mener at manden mishandler hundene, bruger andre hans metoder, jamen så mener jeg også at de mishandler hundene ... det er egentlig ret simpelt.

• #153   4. feb 2012 Altså alt hvad han gør ved hunde kan du da umuligt mene er mishandling. ?

Jeg ville da heller ikke købe et stød halsbånd eller pighalsbånd.
    - men jeg syntes han har en rolig attitude og nogle gode metoder til at rette hunde af med.
    Men det gør mig ikke til dyremishandler. - og det betyder heller ikke at min hund har det skidt.

Det er fint nok vi er uenige, eller ville det være et kedeligt forum.
    Men at kalde nogle for dumme, eller dyremishandlere. Det synes jeg ikke er fair.
    - jeg siger jo heller ikke til jer at jeres hunde er pisse uopdragne fordi i ikke kan li ham.

Jeg har ikke set alt han har lavet, så jeg kan ikke udtale mig om alt det dårlige han har lavet.
    Jeg ved kun, at det jeg har set på Tv osv. Der ser jeg nogle gode metoder.

• #154   4. feb 2012 Men fortæl mig lige. !
    Det klip der sidst er posted- hvad skulle han have gjort anderledes når hunden angriber ham?

Så siger i nok at han ikke skulle have sparket til hunden. , Meen det er en hund, og den må sku ikke bide.
    Hvad hvis der er børn i huset hvor hunden bor, og de får puffet til den eller revet den i halen, så kunne det være gået ud over dem.

Så jeg mener død seriøst at når det handler om en hund der bider, så er det ok hvad han gør. Det er da bedre han er lidt hård ved den, fremfor at den en dag bider et barn eller går amok på deres anden hund.
    Grunden til at hunden i klippet reagere så voldsomt er jo fordi at det ender med at blive en magtkamp mellem Cesar og hunden - og hunden må da for guds skyld ikke vinde når den reagere med at bide. For så bliver det en ond cirkel.
    Og Cesar kommer jo altid ind i billedet når først den onde cirkel af bideri osv er dannet- også er det klart at der skal nogle hårde metoder i brug. (hvertfald når det handler om en hund det angriber.)

Vi skal også huske at hunde jo ikke tænker som os. - vi synes det set voldsomt ud - men for hunden, den måtte den jo bare overgi sig - for cesar vandt. Og det var ret vigtigt han gjorde det lige der.

• #155   4. feb 2012 Chalotte flot forklaret smiley

• #157   4. feb 2012 Taina for mig virkede det os som om den bed dens ejer!!!
    En hund burde slet ikke bide ved et puf eller et los i røven efter min mening..!! Så den er jo farlig den hund..!!

• #159   4. feb 2012 Det vil jeg ihvertfald mene.. Ellers burde han jo ikke være kendt smiley

Det ka jo godt se lidt voldsomt ud måske..
    Det gør det jo os når man ser børne opdragelses programer fx.. smiley
    Men min hund er opdraget hårdt !!! Men aldrig voldligt.. Og der er forskellen på de bidske hunde de er opdraget forkert og får lov til de fleste ting fx og stjæle med bordet - ødelægge ting - snappe efter ejeren - eller hoppe op af folk - osv osv man ka blive ved.. Havde det været min hund .. Det vil jeg ikke have herhjemme..!

• #161   4. feb 2012 Jeg elsker min hund og mit hjerte vil bløde den dag hun forlader mig!!! Har haft hende i snart 8 år...

Men må ærluigt indrømme.. Bed hun nogle sinde ud efter mig eller børn eller lign.. Vil hun få sådan en røvfuld..!! Kald mig dårlig hunde ejer jeg er ligeglad.. Kommer mit barn hjem en dag og havde stjålet eller lavet noget kriminelt.. JA så havde han os fået sådan en røvfuld!!!

Det er bare ikke okay her i mit hjem..!

• #163   4. feb 2012 Min far har været hndetræner i 26 år , og ryster på hovedet hver gang CM bliver nævnt . Hans metoder er groteske og uetiske !

Han har iøvrigt haft med problemhumde at gøre i 10 af årene. , og har , så vidt jeg ved , aldrig gjort som C .

- og nu er jeg kold og kynisk men har man en hund der bider mennesker så skulle den sq aflives og IKKE have tæsk . Hunden er ødelagt !

• #165   4. feb 2012 Pia , selvfølgelig er der altid flere sider af en sag . Men som oftest synes jeg den skulle aflives smiley

• #167   5. feb 2012 Præcis Pia,
    En usikker hund er en farlig hund. Og en farlig hund, som bliver holdt nede, er en tikkende bombe.

Jeg ville ALDRIG lade en som CM eller en der bruger hans principper, i nærheden af min hund.

• #169   5. feb 2012 Tanja,
    Alfasyndromet er forlængst blevet afvist af folk der ved noget om hunde.

Hvad med at læse bogen "alfasyndromet"?

Hunde er dyr, de gør hvad der kan betale sig. De forsøger ikke at opnå verdensherredømme. Du tænker vist på Pinky smiley

• #171   5. feb 2012 At tale om at bestemme og dominere, er at tale om alfasyndromet.
    Det lyder blot som om din teori omkring hundehold er ret forældet.

• #173   5. feb 2012 men, en hund kan ikke dominere og bestemme?
    Det har den jo slet ikke tankevirksomhed nok til.

Den er ikke i stand til at udregne den slags ting....

• #175   5. feb 2012 Såååå siger vi det...............

• #177   5. feb 2012 Nej, bestemt ikke alt. Men jeg har dog forsøgt at lære lidt om hunde og deres natur.

Det der svarer jo til at du plæderer for at en 2-årig læser avis.. det lader sig bare ikke rigtig give sig.

Og så længe du tror på myter og oldgamle skrøner, kommer vi ikke rigtigt videre smiley

• #179   5. feb 2012 Tjah, har aldrig brugt ordet dum, det gør du selv smiley

Jeg siger blot at dine teorier er ret gamle, og forlængst blevet afvist af hundekyndige mennesker. De fleste danske hundetrænere (som har fornyet deres kurser inden for de sidste 30 år) er ret enige..

• #181   5. feb 2012 Havde aldrig i mit liv sidde og gloet som ejeren her..!!!

http://www.youtube.com/watch?v=BTW6qJE9E1U

• #183   5. feb 2012 Linket er fjernet står der.. smiley

Den har kørt op facebook med ham ejeren som blir bidt af sin pitbul

• #184   5. feb 2012 Denne hund har ingen oppdragelse.. Ingen disiplin !!!

http://www.youtube.com/watch?v=dr9nkvqLgKs&feature=related

• #185   5. feb 2012 dette link er ligesom det første..!!

http://www.youtube.com/watch?v=qP6EhpUsdic&feature=related

• #187   5. feb 2012 Jeg så også lige lidt at et af hans programmer i dag.

En hund sidder i en transportkasse og er total klemt op i et hjørne. CM holder en tennisketcher over hovedet på hunden. Derefter slog jeg væk, men jeg kan virkelig ikke se formålet i den "øvelse".

Jeg har set massere af hans udsendelser og nogle af de ting han siger kan jeg sagtens se logikken i. MEN langt det meste er noget forældet fis...

Der er ryddet godt og grundigt op i videoer omkring CM og hand metoder. Det bliver sværere og sværere at finde de grimme videoer omkring ham frem, men ikke fordi de ikke findes. CM har bare et knaldgodt team bag sig der finder disse videoer og sletter dem konsekvent.

Og så forstår jeg ikke hele den der palør omkring hundegalleri. Er der nogen af jer der har overvejet at der sidder rigtig kloge hundemennesker derinde? Hundemennesker med hjertet på det rette sted og som virkelig kæmper en kamp for at folk måske sku vågne op og dufte til blomsterne især omkring avl?

Jeg er ikke DKK snob, men jeg har da fattet budskabet fra "snobberne" derinde. Hvis I nu ikke havde så travlt med at blive fornærmede over den hårde tone og så faktisk læste hvad der blev skrevet derinde, så ville i nok blive positivt overraskede, det blev jeg selv da jeg faldt ned fra min høje hest og lod være med at gå i forsvarsposition over ALT hvad der blev skrevet fra snobberne...

• #188   5. feb 2012 Måske du lige skulle nævne at der er blod i det klip du viser Nadiaa - ikke alle bryder sig om at se det.

• #190   5. feb 2012 Line.. Det så vi os herhjemme faktisk.. smiley

Og jeg ka godt se formålet med det.. Først brugte han det som beskyttelse da hunden var bidsk.. og brugte den som spærre.. Han viser hunden i transportburet for de er blevet et .. AT han ikke er farlig.. og det er den ketjer heller ikke.. smiley
    Synes ikke der var NOGET frygtligt overhoved over det..

PS han er stadig i tvet nu

Det var mit syn.. smiley

• #191   5. feb 2012 Tania: Jeg tror det er fordi de får den ene tåbelige henvendelse efter den anden og de evt. er løbet tør for pædagogisk tålmodighed.
    Jeg synes heller ikke de promovere sig selv på bedste vis altid, jeg prøver selv at være konstruktiv derinde, medmindre der er noget der er brændt helt af smiley Men jeg forstår hvorfor de har svært ved at være søde, rare, forklarende når der er 3 forespørgelser på hunde fra forbudslisten om dagen (overdrivelse fremmer forståelsen smiley

Nadia: Jeg så som sagt ikke det hele, så kun en meget, meget utryg hund der var i en meget presset situation og jeg mener der er andre, måske mere langsommelige, metoder som kan gøre præcis det samme som CM gør og derudover også er langtidsvirkende smiley

• #193   5. feb 2012 Okay det er ikke hvad jeg oplever smiley

• #194   5. feb 2012 Line- jeg forstår præcis hvad du mener;0) har haft det på samme måde som dig men er blevet kloger og kan godt se logikken i det de siger;0)

Og jeg er ikke tavle snob;0) men kan da være jeg bliver det engang:0)

• #196   5. feb 2012 Må sige at det har jeg aldrig oplevet!

• #197   5. feb 2012 Og det er selv om jeg laver tråde om et foder som mange ikke kan bruge grundet mange hunde gylper af det!

Men nej man skal ikke være alt for fint følende derinde for er der noget folk ikke synes er iorden så får man det også afvide men synes de fleste siger tingene pænt derinde!

• #199   5. feb 2012 Min er en ambull aka muskelhund uden tavle så den må jo være på linie med en blandning;0)

• #200   5. feb 2012 Tja, mine hunde er også blandinger, og det er nu heller ikke et problem derinde smiley

• #202   6. feb 2012 Min er også en blandingshund smiley

Men jeg sortere da også helt klartr i svarerne. Nogle sværger jo KUN til Barf af deres dyr, andre KUN til RC osv osv... For mig handler det om hvad min hund fungere på og hvis det er pedigree så må det være sådan.

Og det tror jeg efterhånden også de fleste ligesom selv mener derinde, også selvom pedigree har et kæmpe dårligt ry smiley

• #203   9. feb 2012 http://hundenyheder.dk/cesar-millan-heller-ikke-til-danmark-i-2012/

man kan jo også læse at dyrenes beskyttelse og mange andre er imod ham smiley

Kommentér på:
Hunde tråd..!!

Annonce