{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.088 visninger | Oprettet:

Underretning fra ukendt og vurduring fra børnehave? {{forumTopicSubject}}

Som nogle af jer ved har jeg fået en indberetning og nu har jeg fået brevet fra børnehaven af..

Andre som har prøvet det??

For er lidt forvirret.. For mig virker det postivt??
Men der er posetivt og problemer...

Og for mig lyder det lidt som om de modsiger sig selv.. Om hvordan sådan noget ska lyde??

Og synes der står meget lidt om mig og Nike forhold.. der står kun hvordan han er i børnehaven.. ??

Plus jeg har lige ringet til børnehaven om de ikke mente hvorfor han reagere som han gør sku stå i dette brev??? Og det mente de ikke, da hun må få papirene fra statsamtet fx???

Min søn har svært ved og styre sine følelser og vi har marte meo på ham og har bedt om psykolog efter en meget hård episode med sin far.. for 1½ år siden..!! Og han blir stadig svigtet af sin far og det er bare en stor kamp for mig.. Men føler bare dette brev handler KUN om mig... Når det enlig os drejer sig om svigt fra sin far..!!

Der står KUN at Nike er glad for sin mor og han har nogle gange svært ved og sige farvel .. men det blir mere og mere posetivt hvor jeg gør noget negativt til posetivt..!! smiley og han har en flot og sund madpakke med..!

Minder det meget om jeres brev???
Og hvad fik i ud af det???? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underretning fra ukendt og vurduring fra børnehave?
  • #1   19. jan 2012 Og synes jeg er lidt halv nervøs for ved jo ikke hvad kommunen ka finde på.. Plus jeg står og ska føde nr to snart osv..!!

Men siger da til mig selv at sagen blir lukket for der er intet og komme efter..!! smiley
    Men det er virkelig ikke en sjov sitaution og stå i for falsk indbetning.. smiley

• #2   19. jan 2012 Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Er der en der har indbereret dig til kommunen, elelr er det børnehaven der har gjort det? Hvis det er en anden, så skal børnehaven jo lave en vurdering af hvordan de ser ham, og hvis det er et positivt brev, så synes jeg da bare du skal være glad, for det fortæller jo sagsbehandleren at han trives og at du passer godt på ham...

• #3   19. jan 2012 Nu kan jeg kun sige hvordan vi gør når vi underetter..
    Altså som lærer..
    Her er det udelukkende observationer og bekymringer der skal noteres, vi kan ikke vurdere og konkludere..
    Vi skal fx skrive: den sidste måned har barnet virket trist og indelukket, hvis man spørger barnet hvad der er i vejen svares...
    Vi skal ikke sige hvad vi tror, men hvad vi ser og hører fra barnet selv

• #4   19. jan 2012 Det hedder underrretning..
    En indberetning er noget nan foretager til SKAT smiley

• #5   19. jan 2012 Jeg har fået en indberetning fra ukendt (ved godt hvem det er)
    Og den er falsk..

men kommunen ska jo tage sådan noget seriøst.. Og har så sendt en vurdering til børnehaven..
    Og der står jo posetive ting i.. Men os negative som jeg vil bruge ord på smiley hihi her står der bare "problemer" og det er der jo ved hver enkelt barn..!!

Men for mig ser brevet posetivt ud... Men ved jo ikke hvordan kommunen ser hvordan det ser ud med de minuser Nike nu har.. da der ikke rigtig står noget om mig og ham fx og svigten er fra hans far side.. Det står der jo intet om!!!!!!!! smiley
    Ringer til børnehaven og synes det ska med.. Men det mente de ikke det sku.. Så måtte hun få papirne fra statsforvaltningn..

Jeg har jo været turen igennem og søger fuld forældre myndighed ska i retten d. 30 med hans far..

Men ja det er usselt med falsk indberetning og specielt af den person som har gjort det!!!!!! Fordi jeg ikke må have det godt...!!

Men vil bare hører om andre har været samme tur igennem?? Og hvad der stod i deres brev???

• #6   19. jan 2012 LJ
    Hva ved jeg smiley hahah...

Men her er det om hvordan han er social og med de voksne og andre børn osv osv!!!

• #7   19. jan 2012 Han er bestemt ikke trist-.

Der står han er en glad dreng og han er go motorisk og sprogligt.. osv ...

Det er det sociale vi arbejder på.. Men han er jo heller ikke så gammel så det er jo den alder hvor man ska lærer de ting i..!!
    Inden han starter i skole..

• #8   19. jan 2012 Ok, altså som udgangspunkt skal man ikke komme med teorier om hvorfor tingene er som de er, fx at han har oplevet svigt fra far, de skal kun skrive hvad de oplever og ser..
    Lad os nu sige han kom snavset i børnehave hver dag, eller altid blev afleveret uden at have fået morgenmad, eller altid blev hentet for sent når far skylle hente osv.. Man skal beskrive de ting man mener har indflydelse på barnets opførsel/tarv, men ikke hvorfor man mener de har det..
    Derfor har de ret når de siger de ikke vil skrive om svigtet fra far, det er din opgave at sørge for kommunen indhenter den oplysning fra fx statsantet hvis du mener det er noget de skal vide
    Gav det mening?

• #9   19. jan 2012 Det var os det pædagogen sagde at jeg sku ringe derned og spørger omm hun ikke ku indhente papir fra statsforvaltningen.. Men så havde hun ikke telefon tid TYPISK..

Men ka godt se hva du mener nu..!! smiley

Det er rigtig frustrende.. da man ikke ka tænke på andres vejne hihi.. Men der står heldgvis jeg er samarbejds villig og vi har god kontakt..!! Iforhold til hvis de kun så mig 1 gang om året til forældremøde fx..!! Jeg spørger altid hvordan hans dag er gået og vi snakker om hva vi gør imorgen fx.. smiley
    Og der står os at Nike er tæt knyttet til mig og har svært ved og give slip om morgen!!

Tror bare det er moderfølelsen der kommer op i mig.. smiley hihih..
    Og hun er meget sød hende sagsbehandleren..

• #10   19. jan 2012 Det er bare svært... smiley HIhih.. Men måske os fordi man aldrig føler man er god nok og gør det godt nok smiley
    Og fordi jeg sidder her og har en uge til termin!!
    Og de sidste par mrd virkelig har været ramt af sindsyge mennesker og virkelig slettet mange mennesker i mit liv den seneste tid..!!

• #11   19. jan 2012 Jeg er så nærtagene for tiden at ved det mindste så sletter jeg folk..!! smiley

Men jeg har været ramt af uheld de sidste to mrd synes jeg godt nok..

• #12   19. jan 2012 Kom os lige i tanke om.. !!

De beskyldeser der har været på mig..
    Som fx jeg var stofmisbruger og dranker osv osv..

De står slet ikke skrevet ind i denne vurdring????
    Burde kommunen ikke skrive om jeg har optrådt fuld op eller lugtede af alkohol eller optrådt påvirket!!

Det står der overhoved intet om???

• #13   19. jan 2012 Nej der skal de ikke skrive..
    Nu hvor de har fået en underrretning, går de først til institutionen sin rager sig af barnet, og beder om en objektiv vurdering..
    Når de så har den, tager de stilling til hvor vidt sagen skal viderebehandles, og først der hvis der findes grund for yderligere undersøgelse, vil du og Nike blive bedt om at møde op til undersøgelse hos fx læge og psykolog

• #14   19. jan 2012 Det ved de jo heller ikke om jeg har??
    Altå tænker bare hvis der var noget om snakken..!

Kommentér på:
Underretning fra ukendt og vurduring fra børnehave?

Annonce