4.634 visninger
|
Oprettet:

1. jun 2010 Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Børnevenlige spisesteder Roskilde {{forumTopicSubject}}
Hej igen..
Manden og jeg skal ud og spise idag da vi har to års dag. Er der nogle steder i Roskilde, hvor det er nemt at have en 1 årig med? Det må også gerne være Ros' torv.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Synes ikke det er jordens bedste mad, men der er i hvert fald altid plads til børn!.
De har højstole, og der er god mulighed for at sidde lidt væk fra folk, så man ingen sure miner får.
Ellers er der jo f.eks også jensens nede i gågaden, der har jeg dog aldrig selv været med barn.
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Men vi havde faktisk tænkt på Vivaldi eller Bones. Jeg vidste bare ikke om Bones var en familierestaurant.
nov 2010
nu ved jeg ikke helt hvordan jeres drengs soverytmer er, men på vivaldis kan I jo tage barnevognen med, og stille sådan overfor stadium, hvis han skal sove midt i det hele..
Bones har jeg kun spist mad fra en gang, og det gør jeg nok ikke igen.. Ingen af de nævnte spisesteder er jo gourmet-restauranter, men ja, bones var ikke min kop te..
Jeg tror i øvrigt også at Ribhouse er rimelig børnevenligt?
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 370
jun 2010
Men jeg tror vi dropper det. Han vil slet ikke sove til middag, så han vil nok ikke få en særlig god aften, hvis vi tager afsted.
nov 2010
ellers kan I bestille noget lækkert takeout? Man får den BEDSTE sushi på Ros Torv synes jeg! Namme-nam!
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jun 2010
Vi bor desværre et stykke fra Roskilde. Vi bor i Borup, og jeg ved ikke om de levere så langt derfra. Men det var da helt sikkert en mulighed!!
Lizette, er der ikke to-tre stykker på 1.sal?
Jeg har været på to deroppe i hvert fald. Tror den ene var mexicansk, og det var bare ikke særlig god mad. :S
nov 2010
øv, det er ellers lækkert!..
Årrh, i Borup.. Hmm, ja derude er der jo ikke sååå meget at vælge imellem
Har I to pizzeriaer?
Der er to ovenpå. en mexicansk (som man bør holde sig fra) og en italiensk som er helt rimelig i både kvalitet og pris
jun 2010
Jeg har også været på den italienske, og jeg husker den som fin nok.
jun 2010
nov 2010
jun 2010
Vi var virkelig skuffede.. :S
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jun 2010
Ja jeg synes i hvert fald det er stort. Endnu et år, og det er bare gået så stærkt.
Aftensmaden blev ødelagt da vi mødte vores gamle nabo og ja laaaang historie, men nu skal vi have Christian i seng og så skal den stå på kæreste hygge nu, hvor aftensmad ikke var vellykket.
jun 2010
Og tak.
jun 2010
Vi mødte vores gamle nabo da vi skulle købe mad. Det skal lige siges at han er udlæninge og vi forstår bare næsten ikke hvad han siger. :s
Når, men han vil så betale vores aftensmad, og vi siger nej tak, men han insistere.. Han spørger, hvad jeg skal have og går ind og bestiller, men han glemmer Jens (min kæreste). Derefter spørger han Jens om han vil have øl, Jens siger nej tak, men han skal altså lige have bestilt noget mad. Nej nej siger naboen, det havde han gjort, og derefter nærmest skubber han os ind i sin egen butik, han er bager.. Der står vi så og venter på min mad og den mad naboen selv skulle have. Han bliver ved med at snakke alt muligt om at han selv vil åbne en restuarant med hele verdens mad i bageren og så ville de andre lukke.
Han giver os så noget bager mad også.
Vi prøver at "slippe væk", men han bliver ved med at sige nej nej, og alt, hvad vi siger det fejer han af bordet og snakker om alt muligt andet. Vi ville virkelig gerne væk fra ham og vi står og snakker om vi bare skulle gå ind og bestille mad til Jens, så han også ville få noget.
Når, men da vi får vores mad er Christian godt træt af at sidde i sin barnevogn og vil op. Naboen tror han vil op til ham og han begynder så at kysse på Christian. Jeg siger så at det skal han ikke gøre, men han undskylder og fortæller at sådan er hans tro altså og kysser så videre. Derefter giver han Christian en juice.
Jeg tager så Christian og sætter ham i barnevognen, siger tak for alt og smutter ud af døren.
Da vi kom lidt væk snakkede vi om, hvad der lige var sket. Vi følte os jo nærmest holdt til fange. Hverken Jens eller jeg er gode til at sige fra, så det her var virkelig grænse overskridende!!
Det lyder måske ikke så slemt, når man læser det, men det var virkelig ikke rart og samtidig med at vi næsten ikke forstod, hvad han sagde og vi måtte gætte os til halvdelen. Han er også meget nærgående og vil altid kramme..
jun 2010
Det håber jeg også vi gør.
Børnevenlige spisesteder Roskilde