lige lidt klynk fra mig. {{forumTopicSubject}}
Har bare behov før at fortælle hvor hårdt jeg synes jeg har det. (selvom der helt sikkert er nogle der har det værre)
sagen er den at jeg efter 1,5 år har fået job hvilket jo er skønt men også vildt hårdt når man nu har gået hjemme og været på barsel, jobbet er noget virkelig hårdt og tungt rengø.ring. Men altså jeg stå op kl. 05.15 hvor jeg gør vores mindste datter klar og køre hende så afsted og så selv videre til mit arbejde møder kl. 07. Kl. 15.10 har jeg så fri og skal så hjem og hente begge børn i Dp og børnehave jeg har 45 min transport til og fra job.
Når ungerne så Dp hentet Dp kl. 16.15-30 og så skal vi ud og handle og så hjem og lave aftensmad. Og der efter er jeg ved at være brugt. Børne kommet så i seng kl. 20 og derefter skal jeg større madpakke til næste dag og enlig kan jeg slappe af.
Hvis jeg er heldig kommer manden kl. 17 men den bliver ofte 18 eller mere pga overarbejde.
Jeg synes det er hårdt at gøre så meget selv når nu vi er 2.
Beklager det meget lange indlæg havde bare behov før lige at komme ud med det.
Hvordan køre det ved jer ?
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Her går vi begge 2 i skole, eller jeg er færdig d. 17 januar, og går over til barsel. Men de dage hvor vi begge først har fri kl. 16 har vi også godt kunne mærke stressen i hverdagen, så forstår godt du syntes det er hårdt..
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 629
Da jeg ikke gik i skole, havde jeg også tit fri 16.15, men en madplan letter en del i hverdagen
Og så lav mad til to dage, så det nogle dage bare skal i ovnen og passe sig selv.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
betinna vi ikrafttræden faktisk haft prøvet det med mad planen men synes ikke vi kan få det til at fungere. Har dog overvejet at prøve igen og så gøre alt før at få det til at fungere. For som du siger det vil lette i hverdagen.
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 629
mar 2008
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Jeg vil også sige lave en madplan, og lav gerne store portioner, så du har til 2 dage, det er super dejligt at man bare skal fokusere på at hygge med børnene, og så bare kan varme maden engang i mellem
Kan godt forstå du syntes det er træls,
Men når han starter igen, har dagplejen lukket i en uge, og så skal jeg stå alene med en lille nyfødt, og vores datter på 17 måneder,
Men ja, det er træls når man går lidt træt i hverdagen,
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
mar 2008
Nu mor til 4 puh ha det bliver hårdt. Jeg tror også at lejlighed synes det er ekstra hårdt fordi jeg forventer at manden kommer hjem og når han så ikke gør bliver jeg skuffet og så er det svært at finde hoved og hale i det. Synes aldrig det er så træls når jeg f.eks ved at manden ligger ude med jobbet.
Mia ja det har du helt ret i.
mar 2008
Og tak før dine søde ord. Det er hårdt nogle dage hårde end andre jeg er jo selvfølgelig lige startet så jeg skal jo lige vænde mig til at knokle.
lige lidt klynk fra mig.