{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

lige lidt klynk fra mig. {{forumTopicSubject}}

Har bare behov før at fortælle hvor hårdt jeg synes jeg har det. (selvom der helt sikkert er nogle der har det værre)

sagen er den at jeg efter 1,5 år har fået job hvilket jo er skønt men også vildt hårdt når man nu har gået hjemme og været på barsel, jobbet er noget virkelig hårdt og tungt rengø.ring. Men altså jeg stå op kl. 05.15 hvor jeg gør vores mindste datter klar og køre hende så afsted og så selv videre til mit arbejde møder kl. 07. Kl. 15.10 har jeg så fri og skal så hjem og hente begge børn i Dp og børnehave jeg har 45 min transport til og fra job.

Når ungerne så Dp hentet Dp kl. 16.15-30 og så skal vi ud og handle og så hjem og lave aftensmad. Og der efter er jeg ved at være brugt. Børne kommet så i seng kl. 20 og derefter skal jeg større madpakke til næste dag og enlig kan jeg slappe af.
Hvis jeg er heldig kommer manden kl. 17 men den bliver ofte 18 eller mere pga overarbejde.

Jeg synes det er hårdt at gøre så meget selv når nu vi er 2.

Beklager det meget lange indlæg havde bare behov før lige at komme ud med det.
Hvordan køre det ved jer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige lidt klynk fra mig.
  • #1   4. jan 2012 Ville ikke sige så meget, bare sende dig en trøste krammer.. smiley

Her går vi begge 2 i skole, eller jeg er færdig d. 17 januar, og går over til barsel. Men de dage hvor vi begge først har fri kl. 16 har vi også godt kunne mærke stressen i hverdagen, så forstår godt du syntes det er hårdt.. smiley

• #2   4. jan 2012 I stedet for at handle hver dag, så prøv og lav madplan, så I kun skal handle én gang om ugen, f.eks. lørdag eller søndag smiley
    Da jeg ikke gik i skole, havde jeg også tit fri 16.15, men en madplan letter en del i hverdagen smiley
    Og så lav mad til to dage, så det nogle dage bare skal i ovnen og passe sig selv.

• #3   4. jan 2012 Mia tak hvor er du sød. Det er dejligt lige at få lidt ynk smiley

betinna vi ikrafttræden faktisk haft prøvet det med mad planen men synes ikke vi kan få det til at fungere. Har dog overvejet at prøve igen og så gøre alt før at få det til at fungere. For som du siger det vil lette i hverdagen.

• #4   4. jan 2012 Jeg vil da mene, at det er værd at prøve igen - det skader jo ikke smiley

• #6   4. jan 2012 Hver 14 dag kommer ikke til at fungere. Det er simpelthen for mange dage. Selvom man ikke skal lave madplan er man jo nød til at finde lidt ud af hvad man vil have.

• #8   4. jan 2012
    Jeg vil også sige lave en madplan, og lav gerne store portioner, så du har til 2 dage, det er super dejligt at man bare skal fokusere på at hygge med børnene, og så bare kan varme maden engang i mellem smiley

Kan godt forstå du syntes det er træls, smiley Jeg er også spændt på hvor hårdt det bliver når manden starter igen her til Februar, han har pt. læseferie, og er hjemme ved mig indtil da, hvilket jo er skønt når jeg er gravid og syg..

Men når han starter igen, har dagplejen lukket i en uge, og så skal jeg stå alene med en lille nyfødt, og vores datter på 17 måneder, smiley Manden tager afsted kl. 6.00 og kommer ofte først hjem 16-17 tiden, så det bliver nogle gode dage smiley

Men ja, det er træls når man går lidt træt i hverdagen, smiley Og det gælder om at finde de små nemme løsninger, smiley

• #9   4. jan 2012 Wachs - Nogle gange har man bare brug for at blive ynket lidt smiley

• #10   4. jan 2012 Jeg har bare svært ved at få det med mad plan og stor køb til at gå op i en højere enhed. Jeg ved enlig ikke helt hvorfor men det fungere bare ikke. Men jeg må jo prøve igen. Handler dog ikke hverdag ofte tager jeg også noget op af fryseren men alligevel.

Nu mor til 4 puh ha det bliver hårdt. Jeg tror også at lejlighed synes det er ekstra hårdt fordi jeg forventer at manden kommer hjem og når han så ikke gør bliver jeg skuffet og så er det svært at finde hoved og hale i det. Synes aldrig det er så træls når jeg f.eks ved at manden ligger ude med jobbet.

Mia ja det har du helt ret i.

• #11   4. jan 2012 Marlene held og lykke til dig, det få du behov for og et klap på skulderen.

Og tak før dine søde ord. Det er hårdt nogle dage hårde end andre jeg er jo selvfølgelig lige startet så jeg skal jo lige vænde mig til at knokle.

Kommentér på:
lige lidt klynk fra mig.

Annonce