Samværd - hjælp en gut! {{forumTopicSubject}}
Sad lige inde på baboom og så det her indlæg, så tænkte i kunne hjælpe!
Har bare kopieret hvad han har skrevet, og skal nok give brugbare svar videre
Her er det:
"Hej alle ... Jeg sidder og grubler, og har en masse spørgsmål til jer derude der nu har prøvet at ha problemer med samvær omkring jeres barn/børn
Landet ligger således jeg ser min dreng på snart 2.5 år hver anden weekend. Det er den mundtlige aftale der er lavet mellem mig og moderen.
Nu sker der det, jeg får en sms før nytår hvor der står jeg kun må have ham 1 dag.
eksempel : jeg henter ham fra dagpleje kl 15:00 og får nogle timer med ham, spiser mad, og sover. næste dag kører rytmen igen, han spiser vi hygger og han skal sove til middag.. bum. når han vågner blir han hentet...
Jeg savner tid med min dreng! ... og jeg vil gerne kæmpe for at få mere.
Problemet ligger i, at moderen mener jeg gør eller gir en dårlig indflydelse på vores søn, hun siger han er ustyrlig, og at man nærmest skal opdrage ham forfra når han kommer fra mig af.
Når jeg har ham har jeg ikke de synderlige store problemer, han kan blive sur og tvær over ikke at få sin vilje.. that's it...
Jeg vil gerne få en sag igang, for at få ham mere.
Problemet er, vi har alle en fortid... Hun kender den desværre...
Jeg er aldrig blevet dømt for noget - men har festet meget i weekenderne (så er det sagt) men det har ligget på hylden siden han kom til verden, og tid før.
Jeg fik en deprission lige da han blev født. og gjorde jeg ikke ku tage mig af ham.
Vil det være noget der kan ødelægge mit samvær med ham? Jeg er ude af medicinen, og har ikke rørt det i et år. Hun er af den støbning hun vil rive op i ting for at ødelægge tingene for mig. og frygter det kommer til at koste mig ham på den ene eller anden måde.
Hvor meget har man at frygte...... "
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
At han har en fortid, dog uden at være straffet, burde ikke have den store betydning.
Han skal kontakte statsamtet, og søge om at få fastsat mere samvær.
Så afhænger det ldit af kontakten mellem far og søn, men medmindre der er noget helt galt, burde det ikke være umuligt for ham at se sin søn noget mere.
Og jeg vil selvfølgelig foreslå først, at han prøver at snakke med moderen igen, og lavet en ny aftale. Som de putter ned på skrift..
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Så en tur i statsamtet og få mere samvær og det får han.. Så råd ham til og komme herind og få hjælp eller farforeningen..
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
De har forresten fælles forældremyndighed
mar 2008
maj 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 39 Svar: 651
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
mar 2008
Vil være over lykkelig hvis min søn far var i stand til a være far.!!!!!!!!!!!!
Samværd - hjælp en gut!