{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.407 visninger | Oprettet:

' LB '
' LB '
Tilmeldt:
5. dec 2011
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71

fra mørkebrunt hår til rødt ? {{forumTopicSubject}}

Til jer der har farvet fra mørkt til rødt hår selv .

jeg overvejer at farve mig rødhåret, synes det er så flot og det kom lige på tale nytårsaften at jeg godt kunne tænke mig at prøve det men nu har jeg mørke brunt hår .

Hvordan får jeg det rødt ? og gerne flot ikke for mørk rød .

Hvordan gjorde i ?
Blev jeres hår ikke grimt gult af afblegning ?, over hvor mange gange afblegede i ? og gjorde i håret helt lyst inden den røde farve kom i ?
Opstod der et problem undervejs med grønt hår eller ?

og hvad gjorde i med udgroning ? .-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra mørkebrunt hår til rødt ?
  • #2   3. jan 2012 Jeg affarvede det først. Så får du i hver fald det bedste resultat

  • #3   3. jan 2012 Jeg fik trukket hårfarven ud hos frisøren, og fik det farvet knald rød (elumen hårfarve). Jeg havde det sådan i 2½ år, og det er dyrt at holde flot smiley Jeg brugte rmange penge på shampoo, hårkur og frisør besøg, men det var sku også flot! smiley
    Da jeg blev gravid ville jeg gerne have det brunt, for ikke at skulle farve hår hver 4-6 uge, MEN det er SÅ svært at farve rød væk! Det er nu 10 mdr siden, og det er stadig rødt skær.
    Nu er vi så gået igang med projekt lyse brunt med lyse striber for at komme det røde til livs, og det har indtil videre fået to gange, og skal nok regne med 2-3 gange mere, men så er det røde (forhåbentligt) væk.

    Jeg var rigtig rigtig glad for mit røde hår, men jeg har lidt fortrudt det nu, fordi det er så svært at få væk igen.


  • #4   3. jan 2012 Køb en farvebombe den gør underværker

  • #5   3. jan 2012 Pas på med at afblege først....
    Når hår har været afbleget, er det meget svært for en ny farve at binde... Farven vil derfor i mange tilfælde falme efter de første par hårvaske, og hvis dette er tilfældet, så skal håret farvepigmenteres inden det igen farves rødt.....
    Hvis jeg var dig, ville jeg farve direkte ovenpå det brune, og så købe noget farvebombe, som jeg ville lade sidde i, i et par timer 1 til 2 gange om ugen...
    Alternativt kan du købe noget ORDENTLIGT proffetionelt afblegning, feks på fnb.dk... Der tager du så og blander en passende mængde afblegning, for derefter at blande en smule shampoo og vand i afblegningen... Så har du et blandet et farveudtræk, som er meget mildere end en ren afblegning.. Men pas på, for bliver håret for lyst, er der igen problemet med at den røde farve ikke vil binde.. Og hold godt øje, mens blandingen er i håret, for lige pludselig går det stærkt.... Held og lykke med det smiley



Kommentér på:
fra mørkebrunt hår til rødt ?

Annonce