{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan har i det med hårfarvning?
  • #1   23. dec 2011 Altså jeg er blevet farvet under begge mine graviditeter dog kun striber, jeg er ikke særlig hys så jeg brugte også make op og deo og til særlig lejligheder parfume . Men det er jo meget forskelligt hvordan man er.

• #2   23. dec 2011 jeg farvet ikke hår overhoved, men det er op til hvordan man selv har det med det

• #4   23. dec 2011 Jeg farvede hår en gang da jeg ventede Nicklas og har også planer om at få det gjort en gang i denne graviditet. Min veninde er frisør og siger god for det. Jeg skal ikke have en helfarvning, men striber.
    Jeg bruger også makeup, slet ikke overdrevede mængder, men min eyeliner, mascara og øjenskygge vil jeg altså ikke undvære. Parfume bruger jeg kun på tøjet smiley

• #5   23. dec 2011 Cremer og deo, der bruger jeg parfumefri og uden parabener smiley

• Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100
    #6   23. dec 2011 Jeg kunne ik drømme om at farve hår - det ka jeg godt undvære i de 9 måneder smiley

Make-up bruger jeg ikke til dagligt, så det ka jeg også godt undvære... Ville dog tage lidt på hvis jeg ska ud - ka sagtens nøjes med lidt mineralfoundation og mascara smiley

Parfume bruger jeg i forvejen kun uden på tøjet...

Jeg synes man skal undgå skadelige stoffer i det omfang det er muligt - der er jo ingen der ligger hele livsstilen om for en graviditet :O)) Men lidt små justeringer skader ik smiley

• #9   23. dec 2011 Kunne ikke drømme om at farve hår som gravid.. må indrømme at jeg ikke forstår at det er så vigtigt.. men også mange år siden jeg har farvet..
    Make up brugte jeg kun ved specielle lejligheder og så kun lidt mascare, streg og lip glos (tror det var 4-5 gange i hele graviditeten).. brugte creme og deo uden parfume og også shower gel og balsam.. shampo måtte jeg skifte tilbage til alm, da mit hår simpelthen blev ødelagt af den parfumefri..
    Parfume, kun ved specielle lejligheder og så uden på tøjet..

Marlene: Man behøver altså ikke stinke.. der findes deo uden de skadelige stoffer..

• #10   23. dec 2011 jag farver ikke hår når jeg er gravid er ikke en der farver tit i forvejen og vil heller ikke risikere noget så vigtigt er det ikke for mig smiley med hensyn til make up bruger jeg normalt ikke til hverdag men vi har ikke allergi i familien så det tænker jeg ikke sådan over så bruger det når jeg har lyst det samme med parfume smiley

• #11   23. dec 2011 Jeg har farvet hår:) med oliebasseret farve vi har i salonen. Og bruger make up og parfume hver dag. Står i frisørsalon, så gider ikk ligne en hængt kat hver dag;) og det gør jeg hvis jeg bare står op, uden at komme lidt på øjnene:)

• #12   23. dec 2011 Synes sku ikke man må noget som helst, når man er gravid... Man må jo knap nok gøre rent....

Jeg får farvet mit hår hver 2-3 måned af min veninde, som er frisør. Hun siger, at der ikke sker noget ved det, og hvis der gjorde, kunne hun jo umuligt passe hendes job som frisør, da hun selv venter nr.2...
    Jeg går også stadig med det makeup jeg gjorde før graviditeten.

Bruger stadig mine lækre shampooér, bodywash, cremer, hårprodukter, deoér og ikke mindst mine lækre parfumer, som jeg dælme ikke vil undvære smiley

Ser ikke nogen grund til at gå "back to basic" og så bare gå rundt og være "mor-kedelig" bare fordi man er gravid... Hvad gjorde folk inden sundhedsstyrelsen lavede de anbefalinger? smiley

• #14   23. dec 2011 Anonym: Det må jo være mit problem... Jeg gider ikke gå og være trist at se på... smiley Altså om 10år, anbefalder de sikkert, at man kun må gå i hørbukser, for der er dælme meget farvestof i det der modetøj.... Ej.. Ved godt de ikke siger det for sjov, men jeg synes generelt de overdriver.. Jeg er fra en årgang, hvor de ikke havde givet de anbefalinger... og jeg kender altså ikke ret mange, som lider af allergi smiley Så vil ikke sige som du, at der er en temmelig stor risiko... Selvfølgelig er der en risiko... Meeeen.... smiley

• #16   23. dec 2011 anonym: Det har du nemlig helt ret i smiley

• #17   23. dec 2011 Jeg har ikke tænkt mig at farve mit hår, det påtrods af at det lige pt. bådeer meget blond og rødt, samt jeg allerede har en kæmpe udgroning.. Men skidt pyt, så får mit hår også ro i de 9 måneder smiley

Makeup bruger jeg når jeg skal hjemmefra (hvilket slet ikke er hver dag) og parfume samt deo bruger jeg så dagligt, samt mine cremer.

• #19   23. dec 2011 Jeg farvede en enkelt gang med sådan noget frisøren havde som man godt må bruge når man er gravid smiley

• #20   23. dec 2011 Jeg farver ikke hår, syns det er forkert at gøre som gravid:) jeg plejer at havde meget stærke farver i mit hår og Gud hvor jeg savner det men den positive tænke er så at mit hår får ro i det år:)

• #21   23. dec 2011 Jeg synes det er no go ..

• Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
    #22   24. dec 2011 Tak for jeres synspunkter alle sammen- der er jo meget forskellige svar på hvad folk synes man kan og ikke..
    Jeg synes selvfølgelig man skal passe på, men samtidig synes jeg der er lidt hysteri omkring det.(Tænker ikke hårfarve men mere generelt..)
    Da min egen mors årgang var gravid tog de sig en smøg og kunne godt drikke en øl eller et glad vin(Citat mor) (o:

Sagen er den jeg har en keeeeedelig hårfarve, som bliver farvet mørkebrun hver 8-9 uge... BomBom måske den skulle farves kedelig eller forblive mørk...

Kommentér på:
Hvordan har i det med hårfarvning?

Annonce