19. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Sladre?? {{forumTopicSubject}}
hvorfor er der nogle folk som har så travl med at sladre.. Det som om det første de tænker på..
Jeg har en ven som skriver til mig.. og laver en masse sjov.. Jeg spørger en veninde som det handlede lidt om.. om det var rigtig?? Og så snakkede vi hurtigt om noget andet..
Hun går dirkete hen og siger jeg udspurgte hende som jeg slet ikke mener jeg gjorde.. Men så blir der bare lagt smurt på.. Orh hvor er det irriterende..
Så skriver min ven hva fanden jeg havde sagt?? WHAT ingen ting spurgte bare nu han laved sjov.. Nu har hun slettet ham osv!!!
Nu har jeg så lige skrevet til veninden her.. hvorfor hun laver sådan et stort nr ud a det.. Hva hun selv forstillede sig der forgik her siden hun sku gå vider med det overhoved..
Og det var en ret lille bitte ting.. om hvem der hvade kørt dem hjem!!
Ej måtte lige ud med det..!! SYnes simpelthen det er så PLAT!!!
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Men nu skrev jeg jo til hende hva han skrev!!
Vi snakkede jo ikke om hende men hendes veninde som min ven kendte.. Og så var hun med i bilen.. Og som jeg skrev til hende jeg skrev til hende ren nysgerrighed fordi han laved hemmeligheder om det.. Så skrev hun det som det var..
og i den forstand nååår okay.. så snakkede mig og min veninde om noget andet fra gamle dage..!!
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Anyway, Du synes det er plat, og det skal du have lov til
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
mar 2008
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 301
mar 2008
Men utroligt hvis man siger noget (om det så er mig som starter) at det ryger videre..!!
Men det er jo klart jeg spørger hende for a få den rette historie.!! Så går jo til personen selv..
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
mar 2008
Han skrev jo til mig,, at han havde kørt to tøser hjem.. Hvor jeg kendte den ene.. Men det handlede om den anden jeg ikke kendte..
Og så laved han fis.. Og så gik jeg til min veninde vi slet ikke snakkede om og spurgte hvem hende tøsen hva..
Og så skrev jeg hvor hun kendte min ven fra... Og så snakkede mig og min veninde.. Om noget helt trejde.. Hun har jo lagt flere lag på det som jeg havde spurgt om.. Og så skriver han til mig at hun har sagt sådan og sådan.. som ikke passed..
Har skrevet til hende.. Hvor hun sagde hun laved sjov med ham ??
Derfor jeg går til personerne selv og spørger for synes ikke jeg forstår deres jokes..!!
mar 2008
Sladre??