{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Ammehjerne! ;) {{forumTopicSubject}}

Ja, nu skal den fødsel bare gå igang skal den, så jeg stod op for at bage julekager, og tænkte sådan en gang æltning måtte sætte skub i tingene, men ak, 4 timer senere ingen fødsel igang, kun ondt i bækken og ryg, også har jeg ikke engang en eneste kage at vise frem...
Første gang dej, glemte jeg at komme sukker i
2. Gang dej, glemte jeg i ovnen fordi jeg lige blev fanget af tv'et, og æggeuret ringede ikke..
Så ville jeg prøve en ny opskrift på nogle gingerbread-cookies, her skulle sirup og sukker koges sammen og krydderier og natron skulle i imens det så kølede til stuetemp. På med gryden, uh hvor det dufter himmelsk, i med natron og boom, så bobler og syder det, det nærmer sig kanten af gryden, så i bedste Olsen-stil, i ved fra huset på Chr.havn, hvor han laver øl, forsøger jeg at få det i en større gryde, brænder mig, bander og svovler, og ender med at kyle gryde og indhold ud af vinduet... De kunne godt lige have advaret om det i opskriften synes jeg nok!
Nå, havregrynskugler, det kan sgu aldrig gå helt galt.. Og det kører da også bare derudaf, indtil jeg lige vil bære Bakken med de færdige kugler på køl i kælderen indtil jeg får fundet juledåseb, og bum, bliver angrebet på brutal vis af støvsugeren der står på lur bag hjørnet i gangen, og efterlader mig siddende på gulvet med en regn af havregrynskugler og kokos dalende ned om ørene på mig som den første decembersne.
Efter nu at have hylet i en halv time over mine mislykkede forsøg på at være en god og velforberedt julemor, kan jeg godt se det tragikomiske i mine mislykkede forsøg, og giver ammehjernen skylden.
Glædelig jul herfra kaos-jul smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ammehjerne! ;)
Kommentér på:
Ammehjerne! ;)

Annonce