Ammehjerne! ;) {{forumTopicSubject}}
Ja, nu skal den fødsel bare gå igang skal den, så jeg stod op for at bage julekager, og tænkte sådan en gang æltning måtte sætte skub i tingene, men ak, 4 timer senere ingen fødsel igang, kun ondt i bækken og ryg, også har jeg ikke engang en eneste kage at vise frem...
Første gang dej, glemte jeg at komme sukker i
2. Gang dej, glemte jeg i ovnen fordi jeg lige blev fanget af tv'et, og æggeuret ringede ikke..
Så ville jeg prøve en ny opskrift på nogle gingerbread-cookies, her skulle sirup og sukker koges sammen og krydderier og natron skulle i imens det så kølede til stuetemp. På med gryden, uh hvor det dufter himmelsk, i med natron og boom, så bobler og syder det, det nærmer sig kanten af gryden, så i bedste Olsen-stil, i ved fra huset på Chr.havn, hvor han laver øl, forsøger jeg at få det i en større gryde, brænder mig, bander og svovler, og ender med at kyle gryde og indhold ud af vinduet... De kunne godt lige have advaret om det i opskriften synes jeg nok!
Nå, havregrynskugler, det kan sgu aldrig gå helt galt.. Og det kører da også bare derudaf, indtil jeg lige vil bære Bakken med de færdige kugler på køl i kælderen indtil jeg får fundet juledåseb, og bum, bliver angrebet på brutal vis af støvsugeren der står på lur bag hjørnet i gangen, og efterlader mig siddende på gulvet med en regn af havregrynskugler og kokos dalende ned om ørene på mig som den første decembersne.
Efter nu at have hylet i en halv time over mine mislykkede forsøg på at være en god og velforberedt julemor, kan jeg godt se det tragikomiske i mine mislykkede forsøg, og giver ammehjernen skylden.
Glædelig jul herfra kaos-jul
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
god 2 dec. til dig, håber du får en dejlig weekend og at bebs snart kommer ud til jer
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Og tak for et lille , men medfølende , smil
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Men synes nu selv det er meget sjovt set i bakspejlet..
PERNILLE: hvor er du LÆKKER med den nye hårfarve, det ser da så lækkert ud. Lidt ligesom hende Anne med tatoveringerne, og hvem ville ikke gerne ligne hende
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
maj 2010
Er spændt på hvad han siger når han kommer hjem og hele huset dufter af julebag, men AK der er ingen smagsprøver
mar 2008
maj 2010
mar 2008
Ammehjerne! ;)