{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
293 visninger | Oprettet:

Digital fotofremkaldelse - hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej dejlige damer smiley

Jeg mangler lidt hjælp.
Jeg vil gerne ha fremkaldt en masse digitale billeder og få dem i fotomapper osv. Det er lidt mere hyggeligt at bladre igennem fotoalbums, end at sidde ved computeren smiley Sys jeg i hvert fald.
Men.. ´mangler nogle gode råd til hvilket sted det er bedst at få det gjort.. Tænker det gerne må være billigt men også en god kvalitet..

Kom gerne med bud!

knus!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Digital fotofremkaldelse - hjælp!!
  • #1   25. nov 2011 Jeg bruger selv
    www.pixum.dk

og jeg er virkelig tilfreds med mine billeder HVER gang..

Jeg har ikke fået lavet fotobøger hos dem, da jeg selv sætter billederne i albums når jeg får dem hjem..

Men de er rimelige med deres priser og varene bliver altid leveret til tiden og resultatet er perfekt hver gang smiley

Til gengæld er jeg ikke så vild med

www.foto.com

da jeg ikke synes de leverer varen til prisen, de leverer ikke til tiden og deres hjemmeside er vildt besværlig!

• #2   25. nov 2011 her bruger vi også pixum, og er helt igennem tifreds, + vi bruger deres side til back up af billederne og vi kan altid gå ind og genbestille uden at skulle oploade

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   25. nov 2011 Okai kan godt være jeg ikk falder i god jord hehe, men har SÅ dårlige erfaringer med Pixum.dk =) Og trustpilot har de kun gode anmeldelser fordi folk bliver bedt om at lave dem om når de har givet en dårlig og endelig, endelig tager sig af sagen... ellers skal du ikk forvente nogen kunderådgivning what so ever =)

• #6   25. nov 2011 Hmm smiley Troede ellers lige pixum var sagen efter de første kommentarer smiley
    Theas mor: hvorfor har du dårlige erfaringer med pixum? Var det pga kvalitet eller hvordan?
    Photocare.dk.. er det ikke dyrt :)?

Kommentér på:
Digital fotofremkaldelse - hjælp!!

Annonce